quote:
Xboxquote:
neem aardappelsquote:
Je bent een vegetariër en je eet vegetarisch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar doe ik geen uitspraken over
waarom ben je vegetarisch?
en hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een dag geen vlees is een dag niet geleefd.
Hierover een weddenschap afsluiten is dan ook gewoon bedroevend te noemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bent een vegetariër en je eet vegetarisch.
Maar goed.
Ik de derde keken we een filmpje met biologie hoe koeien werden geslacht en dat was vies. Dus sloten drie vriendinnen en ik een weddenschap wie het langste geen vlees zou eten. Twee zijn er al afgehaakt. En ik ben dus nog over met een vriendin. Na vier jaar is het meer een gewoonte geworden. Vond het ook nooit zo lekker.
Ik eet wel vis overigens.
maar... vleesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar goed.
Ik de derde keken we een filmpje met biologie hoe koeien werden geslacht en dat was vies. Dus sloten drie vriendinnen en ik een weddenschap wie het langste geen vlees zou eten. Twee zijn er al afgehaakt. En ik ben dus nog over met een vriendin. Na vier jaar is het meer een gewoonte geworden. Vond het ook nooit zo lekker.
patat wel, maar dat vleesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet afslaan
Je bent zelf bedroevend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hierover een weddenschap afsluiten is dan ook gewoon bedroevend te noemen.
Ik denk toch dat het weddenschap stukje een keer uit deze anekdote moet aangezien het wel degelijk om de dieren gaat. Nu krijg je voor de 100ste keer 100 posts over het nut van een weddenschap in dezequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar goed.
Niet gekookt natuurlijk hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Burgerlul![]()
Kut ik ga 18:00 niet meer redden
Die sla ernaast welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet afslaan
Lieverd, het is LMI.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bent zelf bedroevend.
Jij hoeft het toch niet te doen, accepteer dan dat andere mensen dat wel doen mongool.
Vond vlees nooit zo lekker hoorquote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bent zelf bedroevend.
Jij hoeft het toch niet te doen, accepteer dan dat andere mensen dat wel doen mongool.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bent zelf bedroevend.
wel mee eens, zeker als je daar de groenten doorheen flikkert en een eitje.quote:
dan ga ik doodquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
Al vind ik wel dat mensen minder vlees moeten eten.
Waarom minder vlees eten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
ik had geen zin om deze zin te lezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het weddenschap stukje een keer uit deze anekdote moet aangezien het wel degelijk om de dieren gaat. Nu krijg je voor de 100ste keer 100 posts over het nut van een weddenschap in deze
homoquote:
Goedzo. Dat is ook gewoon zo namelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
houd me tegen!!!quote:
wat nuquote:
Omdat het niet perse heel goed is om 7 dagen per week vlees te eten?quote:
ik ga zo rijst met sperziebonen en kip etenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel mee eens, zeker als je daar de groenten doorheen flikkert en een eitje.
Is goed. Ik klap je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had geen zin om deze zin te lezen
nee , ik moest er ook om schaterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo. Is het erg dat ik hierom hard moest lachen?
[ afbeelding ]
Ja, ik had 't laatst al met een vriendin over dat mensen altijd zeiken op vegetariërs om weet ik veel welke reden want wie heeft daar nu last van?!quote:
rot opquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo. Is het erg dat ik hierom hard moest lachen?
[ afbeelding ]
oke dan nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moet ook tegengehouden worden, dus ik kan niet
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ga zo rijst met sperziebonen en kip eten![]()
![]()
NOOIT!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ACCEPTEER ME NOU EENS VOOR WIE IK BEN
jeejtje zeg
no homo
een lekker stuk vlees dan toch wel?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:54 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga later trouwen met een stuk vlees.
uiteindelijk eet je toch wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik had 't laatst al met een vriendin over dat mensen altijd zeiken op vegetariërs om weet ik veel welke reden want wie heeft daar nu last van?!
maggi en oestersausquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]beetje soja erdoorheen voor de smaak?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
een lekker stuk vlees dan toch wel?
ik hoop dat het snel over datum isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:54 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga later trouwen met een stuk vlees.
ik dacht dat je me haatte?quote:
Je bent zelf vlees.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hoop dat het snel over datum is
Alleen domme mensen denken dat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
uiteindelijk eet je toch wat je zelf wiltalsof je ook vegetariër moet worden omdat wij dat ook zijn
Dat laatste vind ik puur zo ranzig hequote:
die vallen van een boomquote:
Ja, je leest maar terug tussen het aids wat je hier neerplept.quote:
lmi is domquote:
ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest de tweede keer weer lachen
Ah deze quote.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het niet perse heel goed is om 7 dagen per week vlees te eten?![]()
Sowieso 1/2 keer per week vis en vegetarisch is goed voor je.
Daarbij is de idioot grote vleesconsumptie in de westerse landen niet normaal meer.
dit vind ik fijn om te horenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
haten is een groot woord
ik moet je soms niet, maar soms kan je tof zijn
vertel eens meer over habitrpgquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet 50 keer opdrukken voor 1 stukje chocolade
Mijn habitrpg schema is te streng.
gelukkig, want ik meende het ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is dat het van jou komt, dus ik zal niet boos op je worden.
Goed argumentquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ah deze quote.
Vlees is lekker. Ik eet wat ik lekker vind.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest de tweede keer weer lachen
met je domme uiquote:
supertofquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
haten is een groot woord
ik moet je soms niet, maar soms kan je tof zijn
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
en stop ik in je moeder
hahahahaauahuahuaaa
ja maar de dag daarna zei je dat wij elkaar haatten.quote:
kei tofquote:
Oke.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hiervoor heeft een mens geen argumenten nodig.
waarom zou je dat puur etenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik puur zo ranzig hemaar ergens doorheen is t wel lekker
Of hoy-sin saus, dat spul is meesterlijk
zei?quote:
Dat klopt niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar de dag daarna zei je dat wij elkaar haatten.
ja deze was niet echt goed, sorryquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]Nou als jij daar blij van wordt...zegt meer over jou dan haar ben ik bang
doe nietquote:
Je moet alles een keer puur proeven om te weten hoe je het goed kan gebruikenquote:
naja ik weet niet of ezell al had gezegd maar ik zeg zoveel en ben nogal wispelturigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar de dag daarna zei je dat wij elkaar haatten.
er valt niet veel te kokenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
minder fokken meer koken
vrouwmensch
oh nee heeft ze niet gezegdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
naja ik weet niet of ezell al had gezegd maar ik zeg zoveel en ben nogal wispelturig
maar nu meen ik het
hoezo nietquote:
kom jij ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
tjacka komt mij dan ophalen heeft hij toegezegd
Jij gaat ook hard he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
tjacka komt mij dan ophalen heeft hij toegezegd
heb je een date?quote:
ja met ezellquote:
quote:
en lees eens verder omhoogquote:
Drankorgel ben je ookquote:
komt omdat ik leuker benquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:01 schreef Etsu het volgende:
ezell wil nooit met mij afspreken maar wel met jou sof
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:57 schreef Jimbo het volgende:
Ondanks dat ik meer van vlees houd dat van manig persoon, wil ik zeggen dat ik je nogsteeds lief vind hoor sofje
een keer voor vier man (exclusief ik) tapas gemaakt... nooit meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:02 schreef Jimbo het volgende:
Ging ezell maar eens voor ons allemaal koken
ja, nu ben je te laat hoorquote:
hoezoquote:
Tapas is ook veel kutwerkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
een keer voor vier man (exclusief ik) tapas gemaakt... nooit meer
hoezo twee?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja 2 FOK!meets in één week is nogal overdreven he
je moet dan ook gewoon een gerecht maken zoals nasi oid, lekker makkelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
een keer voor vier man (exclusief ik) tapas gemaakt... nooit meer
jij hebt haar een keer een half uurtje gezienquote:
jimbo weetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tapas is ook veel kutwerk
maar gewoon, een grote wok met rjst en lekker vleesAltijd goed
doeiquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tapas is ook veel kutwerk
maar gewoon, een grote wok met rjst en lekker vleesAltijd goed
sowieso dat ik voortaan alleen makkelijke gerechten ga makenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet dan ook gewoon een gerecht maken zoals nasi oid, lekker makkelijk
grote pan en gaan met die banaan
halfuurtjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
jij hebt haar een keer een half uurtje gezien
ik al twee keer een zaterdagmiddag
Ciaoquote:
oh bahquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
die woensdag zie ik tjacka zijn kop ook al
oh tegen mij zei ze half uurtjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
halfuurtje
2/3 uur hoor
en ik kreeg een eersteklas treinkaartje van d'r en jij niet
quote:
of gewoon een gourmetstel in het midden van de tafel zetten en iedereen het zelf laten doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
sowieso dat ik voortaan alleen makkelijke gerechten ga maken
maar die woensdag is nog optioneel, misschien heb ik er heul geen tijd voor en duik ik onder totdat het stadion open gaatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh bah
dan is die zaterdag zeker te veel van het goede
Ja, en dan 10 stukjes vlees op 1 klein kutplaatjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
of gewoon een gourmetstel in het midden van de tafel zetten en iedereen het zelf laten doen
dat is stomquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
of gewoon een gourmetstel in het midden van de tafel zetten en iedereen het zelf laten doen
Ik ga er morgen een handjevol meeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen van FOK! meeten![]()
Hah! heb ik jullie daar even mee te pakken.
zeg de jongen die FOK!-post krijgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
ik weet het, al zo'n 9 gehad ofzo en volgende week 10de.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
laat tjacka maar onderduiken hij is toch de jood XDquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar die woensdag is nog optioneel, misschien heb ik er heul geen tijd voor en duik ik onder totdat het stadion open gaat
mijn probleem is dat ik als enige een normale ruimte (aka een normaal huis) heb voor mijzelf, dus ik ben 9/10 keer de gast heerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat is stomals gastvrouw moet je wel gastvrouw spelen
Wie zijn de gelukkige?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er morgen een handjevol meeten.
Dus geen meet. Ik mis het punt een beetjequote:
ja, maar ik kom in hun stadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
laat tjacka maar onderduiken hij is toch de jood XD
wij gaan ook meetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
YEAHBUDDYquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[info]hallo hallo, belangrijke dienstmededeling. Er is een belangrijke beslissing. Vanaf heden is het kapen van topics toegestaan
Dat was het
gr gr van de modjes. En een lik van yvon[/info]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[info]hallo hallo, belangrijke dienstmededeling. Er is een belangrijke beslissing. Vanaf heden is het kapen van topics toegestaan
Dat was het
dat je dat durftquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, maar ik kom in hun stad
haha kom
Dit zal Stuart leuk vindenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Dat was het
Oké, maar tot die tijd kan ik het nog veroordelenquote:
oke dankjewelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Dat was het
hoe dan? jij bent 20quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn probleem is dat ik als enige een normale ruimte (aka een normaal huis) heb voor mijzelf, dus ik ben 9/10 keer de gast heer
dus dan is zoiets een prima oplossing
gekkiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus geen meet. Ik mis het punt een beetje
Wat niet wegneemt dat ik nog altijd erg blij ben met mijn post
dat deed ik toch alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Dat was het
quote:
Dat zal mij aan mijn anus oxideren tbhquote:
wow dat is engquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
zelfde seconde en zelfde reactie
2 handen op 1 buik sofje
quote:
ach, zal allemaal wel mee vallen zolang ik geen feyenoord liedjes in ga zetten of uitgebreid ga staan juichen als ze scorenquote:
#rebel #yolo ofnie dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat deed ik toch al
ja, ik ben zo'n voorloper
een pionier
Over anussen moet je bij Etsu zijn. niet bij mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zal mij aan mijn anus oxideren tbh
die doet t vast ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[warning]probeer deze dan?[/warning]
Het is yvonne!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Dat was het
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over anussen moet je bij Etsu zijn. niet bij mij.
Die kenk nie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De leuke mensen uit de oude R&P SC.
Ah, hij is de mannelijke expert op het gebied van de poepertpenetratie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over anussen moet je bij Etsu zijn. niet bij mij.
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, hij is de mannelijke expert op het gebied van de poepertpenetratie?
heb je niet een speciaal vak voor feyenoorders danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ach, zal allemaal wel mee vallen zolang ik geen feyenoord liedjes in ga zetten of uitgebreid ga staan juichen als ze scoren
#hipsterquote:
Nou mannelijk weet ik niet. expert welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, hij is de mannelijke expert op het gebied van de poepertpenetratie?
Volg je Utopia nietquote:
Ik heb je naam juist afgekort, dat is lekker hip en vlotterdevlotquote:
mag nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je niet een speciaal vak voor feyenoorders dan
waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, ik denk dat wij betere vriendjes kunnen worden dan jij en ezell zijn en ik en ezell zijn
Ik ben juist blij met mannen als jou, meer vrouwen over voor mij.quote:
* yvonne knipt haar afquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb je naam juist afgekort, dat is lekker hip en vlotterdevlot![]()
![]()
![]()
Ik heb je naam verkeerd gespeld net, dit stemt mij tot groot verdriet.quote:
Ik heb 't geprobeerd , maar ik zie niets leuks gebeuren daar elke x als ik kijk. dus ik wacht even nog een weekje tot het spannender wordquote:
nee wij mogen heul niet komenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je niet een speciaal vak voor feyenoorders dan
oh dat wist ik nietquote:
Mijn naam moet je dan ook met eer behandelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je naam verkeerd gespeld net, dit stemt mij tot groot verdriet.
Precies, win-win situate.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben juist blij met mannen als jou, meer vrouwen over voor mij.
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr, Twi, C_M, WT, Mu, Fax, Fera, Gitaar en SiIk.
ik snap niks van deze postquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr, Twi, C_M, WT, Mu, Fax, Fera, Gitaar en SiIk.
wow wat een #rebelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee wij mogen heul niet komen
maar ik ga lekker toch haha #fuckhetsysteem
#neversurrender
Geeft niet. Ze zijn tofjes.quote:
ja, zo rol ikquote:
probeer ik helemaal indruk te maken, ga jij over je eten beginnenquote:
Eetzequote:
Heb je al veel mensjes gemeet van den fok?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet. Ze zijn tofjes.
Alleen jammer dat andere bazen zoals Heloef en Loka niet konden.
GO ONquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, zo rol ik
[..]
probeer ik helemaal indruk te maken, ga jij over je eten beginnen
jeetje zeg
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eetze![]()
Wat ga je eten?
[..]
Heb je al veel mensjes gemeet van den fok?
SEX-sc vind ik geen leuke mensen zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja
Alle relevante mensen van R&P en SEX. En ook een qt3.14 uit ONZ.
Niet echt meer, nee. Jammer wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SEX-sc vind ik geen leuke mensen zitten.
Zijn alleen maar zeugen die in KPD postenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt meer, nee. Jammer wel.
Daarom ben ik ook hierheen gevlucht.
Owja, ik heb ook wel gemeet met andere ONZ mensen zoals Mono en Stief.
Stevenmac.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:16 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb silk ook gemeet
Welke stief?
Ow, die posten er allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn alleen maar zeugen die in KPD posten
Robin Braamquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga koken dag.
Ik geef de leiding over deze SC over aan Robin Braam.
Die woont bij mij in 't dorp. 750 meter van me vandaan ofzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stevenmac.
Hij ging schoonmaakmiddel stelen bij de Turk.
En ik moest toen een broodje moksi eten bij de Suri van hem. Het was vies.
Hoe is het met die ouwe hooligan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die woont bij mij in 't dorp. 750 meter van me vandaan ofzo
Zag 'm laatst nog lopen maar ik spreek 'm nooit. Ik heb trouwens ook een hoop mensen gemeet. Minimaal 600 (want john carterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met die ouwe hooligan?
je had dit niet moeten posten als je serieus een reactie had verwachtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
Nu ff wachten hoe lang het duurt voordat Jimbo hapt
wtf, daar kwamen zoveel mensen op af?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zag 'm laatst nog lopen maar ik spreek 'm nooit. Ik heb trouwens ook een hoop mensen gemeet. Minimaal 600 (want john carter)
De grootste mongool die ik gemeet heb was een prutser die een heel verhaal had over camera's en lenzen enzo, want hij wist dat ik fotograaf ben en hij had wel eens wat verhuurd
Owja, die filmmeets ben ik ook geweest, maar niet iedereen gesproken en dingen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zag 'm laatst nog lopen maar ik spreek 'm nooit. Ik heb trouwens ook een hoop mensen gemeet. Minimaal 600 (want john carter)
De grootste mongool die ik gemeet heb was een prutser die een heel verhaal had over camera's en lenzen enzo, want hij wist dat ik fotograaf ben en hij had wel eens wat verhuurd
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
je had dit niet moeten posten als je serieus een reactie had verwacht
Ja, best tof.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtf, daar kwamen zoveel mensen op af?
Heb je mij toen gemeet en was ik dronken? Dan was ik hetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die filmmeets ben ik ook geweest, maar niet iedereen gesproken en dingen.
Ik geloof dat het die John Cartermeet was, dat iemand niet meer wist wat mijn naam was en die noemde me toen Knoflooksteeltje. Of iets wat dat daar lijkt.
Als dat het hoogtepunt van de meet is, dan ga ik nooit mensen van Fokmeet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die filmmeets ben ik ook geweest, maar niet iedereen gesproken en dingen.
Ik geloof dat het die John Cartermeet was, dat iemand niet meer wist wat mijn naam was en die noemde me toen Knoflooksteeltje. Of iets wat dat daar lijkt.
there is only one ROBIN BRAAMquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:22 schreef Muto het volgende:
Robin Braams heeft binnen no-time de status van cultheld gehaald. Ook knap.
Tuurlijk. Af en toe is er een waaghals die plas in zijn kont in het echt tegen je durft te zeggen, maar dat was het ook wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Als dat het hoogtepunt van de meet is, dan ga ik nooit mensen van Fokmeet.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Af en toe is er een waaghals die plas in zijn kont in het echt tegen je durft te zeggen, maar dat was het ook wel.
Ik heb jou toen wel gezien. Iemand zei dat jij het was. De naam zei me toen wel iets.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Ja, best tof.
[..]
Heb je mij toen gemeet en was ik dronken? Dan was ik het![]()
Ik was aan het fotograferen daar.
Nee, het hoogtepunt is op de aftermeet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Als dat het hoogtepunt van de meet is, dan ga ik nooit mensen van Fokmeet.
De grappenmaker die "fipo" riep.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Af en toe is er een waaghals die plas in zijn kont in het echt tegen je durft te zeggen, maar dat was het ook wel.
Bij het uitdelen van de cola.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De grappenmaker die "fipo" riep.
Het is bij jou echt alleen maar negeren of emo-giffen hequote:
Er was ook vrouw bij, die leek alsof ze constant huilde. Die zat te hele tijd te roepen dat iedereen een zolderautist was.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was ook vrouw bij, die leek alsof ze constant huilde. Die zat te hele tijd te roepen dat iedereen een zolderautist was.
terechtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is bij jou echt alleen maar negeren of emo-giffen he
hetzelfdequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ezell, hoe ziet je haar er nu uit?
deze emogif was ook wel een beetje terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is bij jou echt alleen maar negeren of emo-giffen he
want?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze emogif was ook wel een beetje terecht natuurlijk
Shushquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze emogif was ook wel een beetje terecht natuurlijk
Geen idee wie het was, maar ze was wel erg vervelend.quote:
Veel plezier met d`rquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap je niet waarom ze voor mij heeft gekozen?
hij is jaloers en kan het niet verwerkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap je niet waarom ze voor mij heeft gekozen?
Mij lijken die meets heel ongemakkelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wie het was, maar ze was wel erg vervelend.
Die tweede meet was wel grappig.
Ik kwam binnen met Myra en Twi, en Yvonne riep gelijk: TWIIII!!!
Ik voelde me cool dat ik bij hem hoorde.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wie het was, maar ze was wel erg vervelend.
Die tweede meet was wel grappig.
Ik kwam binnen met Myra en Twi, en Yvonne riep gelijk: TWIIII!!!
Ik voelde me cool dat ik bij hem hoorde.
jaquote:
Ach, je gaat wat ouwehoeren met de mensen die je kent, is wel leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij lijken die meets heel ongemakkelijk
Haters zullen haten.quote:
Lompehork.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En zitten er een paar ekte zolderkamerautisten bij?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, je gaat wat ouwehoeren met de mensen die je kent, is wel leuk.
[..]
Haters zullen haten.
Ik zou dan gelijk weggaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het ook echt raar vinden als mensen je gingen roepen met je usernamequote:
Ow, ja hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En zitten er een paar ekte zolderkamerautisten bij?
Ah, ok.quote:
Dus als Tjacka bij Advicii FIPO roept vlieg je terug naar Engeland...quote:
Zijn er wel 2 of 3 die me Kaneel noemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het ook echt raar vinden als mensen je gingen roepen met je username
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |