Nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. Het is gewoon een veronderstelling / aanname.
pesto niet lekker vindenquote:
je zei shit sukkelquote:
Dit vermoed ik ook. Denk je dat ik moet happen of niet? Is Typisch een goeie jongen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreemd. Aangezien je post vandaag toch over vrij weinig gaan. Wellicht was dit een uitnodiging van Typisch zijn kant?
maak dat voor mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kipfilet, met mozarella en mosterd erin
neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit vermoed ik ook. Denk je dat ik moet happen of niet?
jaquote:Is Typisch een goeie jongen?
ik snap die wrap nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:45 schreef Jimbo het volgende:
mn lievelings kip is in een wrap, dan sla je hem plat, paneren met cayun en paprika , en kan je met zure room , lente ui en nog wat dingen een heerlijke wrap maken
Uiteraard is een kipje uit de gril ook heerlijk
Met als klein verschil dat gamers gemiddeld slimmer zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met als klein verschil dat voetbalfans nog wel eens buiten komen.
zo, hebben we de twee vooroordelen ook weer even genoemdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met als klein verschil dat gamers gemiddeld slimmer zijn.
is dat zoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef Typisch het volgende:
maar sof is dus een vegetariėr
-100 typisch punten voor jou
Doe normaal man, ik weet heus wel wat ik kan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga maar gewoon geen uni/hbo doen, met deze instelling kom je niet ver.
hoeveel had ik er al?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef Typisch het volgende:
maar sof is dus een vegetariėr
-100 typisch punten voor jou
Voetballers verdienen meer geld.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo, hebben we de twee vooroordelen ook weer even genoemd
Oke.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe normaal man, ik weet heus wel wat ik kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |