Ja. FOK!ken tot ik neerval hi ha hoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zit liever in de virtuele wereld dan in de realiteit?
Niks. Maar noemenswaardig =/= goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat heb je noemenswaardig op niveau gespeeld dan
Fokkend tussen de planken...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. FOK!ken tot ik neerval hi ha ho
Nee, maar beetje afwisseling kan geen kwaad. Nu game ik eigenlijk nauwelijks meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zit liever in de virtuele wereld dan in de realiteit?
Nee kloptquote:
En ditquote:
Ik kan singleplayers niet spelenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Geef mij maar GTA, CoD of AC.
Als ik dan toch moet gamen.
Kijk liever een film.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Geef mij maar GTA, CoD of AC.
Als ik dan toch moet gamen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]`
is dzee beter voor je LR ?
Ja. Al is de groene haarpluk wel typerend voor het geloof. Het tonsuur van het Ezzelgodlisme.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]`
is dzee beter voor je LR ?
die zie je nooit bij drquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al is de groene haarpluk wel typerend voor het geloof. Het tonsuur van het Ezzelgodlisme.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan singleplayers niet spelen
Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan voetbal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp echt niet wat mensen daar leuk aan kunnen vinden
Dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
Ik neem jullie mee naar de keuken.
KOKAAAH
vrouwen koken, mannen nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
KOKAAAH
vertel me meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
KOKAAAH
fix'dquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al is de groene haarpluk wel typerend voor het geloof. Het tonsuur van het Ezzelgodlisme.
quote:
Het Ezell dossier bestaat inmiddels al uit 10gb aan fotomateriaal.quote:
Wat burgerlijk zeg. Al doe ik enkel niet mee omdat mijn Turkse pizza nog zwaar op de maag ligt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
KOKAAAH
Met als klein verschil dat voetbalfans nog wel eens buiten komen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan voetbal.
Maar ik denk dat mensen het leuk vinden omdat het online is, snel, strategisch en met veel keuzes, teamwork en dat je er beter in kan worden en competitief ik kan worden.
Maar dat is eigenlijk hetzelfde als met voetbal
Dus daarom vinden mensen voetbal leuk.
omdat jij aan de verkeerde kant staatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
sssst, waarom sta je niet aan mijn kant?
Ik heb je net laten zien hoe ik te werk ga.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:18 schreef Etsu het volgende:
ik ga lachen als lmi faalt voor zn tentamen omdat ie hele tijd lurkt en fokt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
omdat jij aan de verkeerde kant staat
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan voetbal.
ja en dat is niet de goeie manierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb je net laten zien hoe ik te werk ga.
Jij eet ook nooit normaal?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Ezell dossier bestaat inmiddels al uit 10gb aan fotomateriaal.
[..]
Wat burgerlijk zeg. Al doe ik enkel niet mee omdat mijn Turkse pizza nog zwaar op de maag ligt.
Wat eten we?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |