Ja. FOK!ken tot ik neerval hi ha hoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zit liever in de virtuele wereld dan in de realiteit?
Niks. Maar noemenswaardig =/= goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat heb je noemenswaardig op niveau gespeeld dan
Fokkend tussen de planken...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. FOK!ken tot ik neerval hi ha ho
Nee, maar beetje afwisseling kan geen kwaad. Nu game ik eigenlijk nauwelijks meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zit liever in de virtuele wereld dan in de realiteit?
Nee kloptquote:
En ditquote:
Ik kan singleplayers niet spelenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Geef mij maar GTA, CoD of AC.
Als ik dan toch moet gamen.
Kijk liever een film.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Geef mij maar GTA, CoD of AC.
Als ik dan toch moet gamen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]`
is dzee beter voor je LR ?
Ja. Al is de groene haarpluk wel typerend voor het geloof. Het tonsuur van het Ezzelgodlisme.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]`
is dzee beter voor je LR ?
die zie je nooit bij drquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al is de groene haarpluk wel typerend voor het geloof. Het tonsuur van het Ezzelgodlisme.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan singleplayers niet spelen
Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan voetbal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp echt niet wat mensen daar leuk aan kunnen vinden
Dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
Ik neem jullie mee naar de keuken.
KOKAAAH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |