Kluivert misbruikt ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
jullie misbruiken RonalStinho zijn quote
een beetje jammer
Maar, maar het is mboquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe geen flikker..
en waarom heb jij nog geen studie meneertje?
waarom doe je niks? studie niet leuk of te makkelijk/moeilijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe niks
Ik ga minder dagen werken denk ik. Misschien dat ik dan zin heb om wat meer voor school te gaan doen.
Ja mbo jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar, maar het is mboOp welke vakken gaat het mis dan denk je, of lever je gewoon geen projecten in?
Bedankt..quote:
Lekkur dusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat boeit echt niemand.
Nee okeWel aardig
Jij?
Doe dan ietsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe niks
Ik ga minder dagen werken denk ik. Misschien dat ik dan zin heb om wat meer voor school te gaan doen.
Wel interessant maar niet leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom doe je niks? studie niet leuk of te makkelijk/moeilijk?
goed bezugquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekkur dusNog steeds!
[..]
Doe dan iets
het sarcasmequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja mbo ja![]()
Dit is dan ook twee-talig. Ik krijg verslagen op en er 2,5 maand de tijd voor. Maar dan is het eerst lang leve de lol en nu moet ik ze over een week inleveren![]()
[..]
Bedankt..
De sarcasme spat er vanaf.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
SIEG EZELL ONZE LEIDSTER
[ afbeelding ]
en ja ik had toestemming deze te posten![]()
quote:
quote:
Hmm... even hard aan de slag en het moet nog wel goedkomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja mbo ja![]()
Dit is dan ook twee-talig. Ik krijg verslagen op en er 2,5 maand de tijd voor. Maar dan is het eerst lang leve de lol en nu moet ik ze over een week inleveren![]()
jezusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
SIEG EZELL ONZE LEIDSTER
[ afbeelding ]
quote:
more like eSSellquote:
stop danquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
SIEG EZELL ONZE LEIDSTER
[ afbeelding ]
hitler was niet zo intelligentquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al vergeleek ik net HMF met Hitler en jou juist met een ware god boven alle partijen...
Ben ik ook. Niks mis met een beetje grappen en grollen. Kan het volk wel waarderen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al vergeleek ik net HMF met Hitler en jou juist met een ware god boven alle partijen...
Grootsheidswaanzin*quote:
Wat sowieso heerlijk ironisch is voor een ventje van 1,65quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grootsheidswaanzin*
En daar val je net als Hitler pas mee door de mand als je wereldrijk instort.
2 maar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb habitrpg.com ontdekt
Nu wordt de universiteit een makkie, zou ik toch maar 2 studies tegelijk doen dan?
Je gaat het leven spelen als een videogame.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
Nu wordt de universiteit een makkie, zou ik toch maar 2 studies tegelijk doen dan?
Ik ben al op internet aan het kijken waar ik jouw geld aan ga uitgevenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben een gamer, en er goed in ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je gaat het leven spelen als een videogame.
Wat ben je toch een interessante jongen.
wat heb je noemenswaardig op niveau gespeeld danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben een gamer, en er goed in ook
Je zit liever in de virtuele wereld dan in de realiteit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben een gamer, en er goed in ook
En ik wil ook goed leven hebben, dus dit komt goed van pas, straks ben ik ook goed in leven
Je kan beter alvast 500 euro op een veilige plek bewarenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben al op internet aan het kijken waar ik jouw geld aan ga uitgeven
Steekt schril af bij de 24 masters die hij inmiddels achter zijn naam heeft staan inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha! Die doet HMF er in een kwartaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |