Kluivert misbruikt ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
jullie misbruiken RonalStinho zijn quote
een beetje jammer
Maar, maar het is mboquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe geen flikker..
en waarom heb jij nog geen studie meneertje?
waarom doe je niks? studie niet leuk of te makkelijk/moeilijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe niks
Ik ga minder dagen werken denk ik. Misschien dat ik dan zin heb om wat meer voor school te gaan doen.
Ja mbo jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar, maar het is mboOp welke vakken gaat het mis dan denk je, of lever je gewoon geen projecten in?
Bedankt..quote:
Lekkur dusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat boeit echt niemand.
Nee okeWel aardig
Jij?
Doe dan ietsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe niks
Ik ga minder dagen werken denk ik. Misschien dat ik dan zin heb om wat meer voor school te gaan doen.
Wel interessant maar niet leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom doe je niks? studie niet leuk of te makkelijk/moeilijk?
goed bezugquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekkur dusNog steeds!
[..]
Doe dan iets
het sarcasmequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja mbo ja![]()
Dit is dan ook twee-talig. Ik krijg verslagen op en er 2,5 maand de tijd voor. Maar dan is het eerst lang leve de lol en nu moet ik ze over een week inleveren![]()
[..]
Bedankt..
De sarcasme spat er vanaf.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
SIEG EZELL ONZE LEIDSTER
[ afbeelding ]
en ja ik had toestemming deze te posten![]()
quote:
quote:
Hmm... even hard aan de slag en het moet nog wel goedkomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja mbo ja![]()
Dit is dan ook twee-talig. Ik krijg verslagen op en er 2,5 maand de tijd voor. Maar dan is het eerst lang leve de lol en nu moet ik ze over een week inleveren![]()
jezusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
SIEG EZELL ONZE LEIDSTER
[ afbeelding ]
en ja ik had toestemming deze te posten![]()
quote:
more like eSSellquote:
stop danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |