Kluivert misbruikt ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
jullie misbruiken RonalStinho zijn quote
een beetje jammer
Maar, maar het is mboquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe geen flikker..
en waarom heb jij nog geen studie meneertje?
waarom doe je niks? studie niet leuk of te makkelijk/moeilijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe niks
Ik ga minder dagen werken denk ik. Misschien dat ik dan zin heb om wat meer voor school te gaan doen.
Ja mbo jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar, maar het is mboOp welke vakken gaat het mis dan denk je, of lever je gewoon geen projecten in?
Bedankt..quote:
Lekkur dusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat boeit echt niemand.
Nee okeWel aardig
Jij?
Doe dan ietsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe niks
Ik ga minder dagen werken denk ik. Misschien dat ik dan zin heb om wat meer voor school te gaan doen.
Wel interessant maar niet leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom doe je niks? studie niet leuk of te makkelijk/moeilijk?
goed bezugquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekkur dusNog steeds!
[..]
Doe dan iets
het sarcasmequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja mbo ja![]()
Dit is dan ook twee-talig. Ik krijg verslagen op en er 2,5 maand de tijd voor. Maar dan is het eerst lang leve de lol en nu moet ik ze over een week inleveren![]()
[..]
Bedankt..
De sarcasme spat er vanaf.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
SIEG EZELL ONZE LEIDSTER
[ afbeelding ]
en ja ik had toestemming deze te posten![]()
quote:
quote:
Hmm... even hard aan de slag en het moet nog wel goedkomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja mbo ja![]()
Dit is dan ook twee-talig. Ik krijg verslagen op en er 2,5 maand de tijd voor. Maar dan is het eerst lang leve de lol en nu moet ik ze over een week inleveren![]()
jezusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
SIEG EZELL ONZE LEIDSTER
[ afbeelding ]
quote:
more like eSSellquote:
stop danquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
SIEG EZELL ONZE LEIDSTER
[ afbeelding ]
hitler was niet zo intelligentquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al vergeleek ik net HMF met Hitler en jou juist met een ware god boven alle partijen...
Ben ik ook. Niks mis met een beetje grappen en grollen. Kan het volk wel waarderen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al vergeleek ik net HMF met Hitler en jou juist met een ware god boven alle partijen...
Grootsheidswaanzin*quote:
Wat sowieso heerlijk ironisch is voor een ventje van 1,65quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grootsheidswaanzin*
En daar val je net als Hitler pas mee door de mand als je wereldrijk instort.
2 maar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb habitrpg.com ontdekt
Nu wordt de universiteit een makkie, zou ik toch maar 2 studies tegelijk doen dan?
Je gaat het leven spelen als een videogame.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
Nu wordt de universiteit een makkie, zou ik toch maar 2 studies tegelijk doen dan?
Ik ben al op internet aan het kijken waar ik jouw geld aan ga uitgevenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben een gamer, en er goed in ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je gaat het leven spelen als een videogame.
Wat ben je toch een interessante jongen.
wat heb je noemenswaardig op niveau gespeeld danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben een gamer, en er goed in ook
Je zit liever in de virtuele wereld dan in de realiteit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben een gamer, en er goed in ook
En ik wil ook goed leven hebben, dus dit komt goed van pas, straks ben ik ook goed in leven
Je kan beter alvast 500 euro op een veilige plek bewarenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben al op internet aan het kijken waar ik jouw geld aan ga uitgeven
Steekt schril af bij de 24 masters die hij inmiddels achter zijn naam heeft staan inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha! Die doet HMF er in een kwartaal.
Ja. FOK!ken tot ik neerval hi ha hoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zit liever in de virtuele wereld dan in de realiteit?
Niks. Maar noemenswaardig =/= goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat heb je noemenswaardig op niveau gespeeld dan
Fokkend tussen de planken...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. FOK!ken tot ik neerval hi ha ho
Nee, maar beetje afwisseling kan geen kwaad. Nu game ik eigenlijk nauwelijks meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zit liever in de virtuele wereld dan in de realiteit?
Nee kloptquote:
En ditquote:
Ik kan singleplayers niet spelenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Geef mij maar GTA, CoD of AC.
Als ik dan toch moet gamen.
Kijk liever een film.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Geef mij maar GTA, CoD of AC.
Als ik dan toch moet gamen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]`
is dzee beter voor je LR ?
Ja. Al is de groene haarpluk wel typerend voor het geloof. Het tonsuur van het Ezzelgodlisme.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]`
is dzee beter voor je LR ?
die zie je nooit bij drquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al is de groene haarpluk wel typerend voor het geloof. Het tonsuur van het Ezzelgodlisme.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan singleplayers niet spelen
Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan voetbal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp echt niet wat mensen daar leuk aan kunnen vinden
Dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
Ik neem jullie mee naar de keuken.
KOKAAAH
vrouwen koken, mannen nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
KOKAAAH
vertel me meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
KOKAAAH
fix'dquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al is de groene haarpluk wel typerend voor het geloof. Het tonsuur van het Ezzelgodlisme.
quote:
Het Ezell dossier bestaat inmiddels al uit 10gb aan fotomateriaal.quote:
Wat burgerlijk zeg. Al doe ik enkel niet mee omdat mijn Turkse pizza nog zwaar op de maag ligt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
KOKAAAH
Met als klein verschil dat voetbalfans nog wel eens buiten komen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan voetbal.
Maar ik denk dat mensen het leuk vinden omdat het online is, snel, strategisch en met veel keuzes, teamwork en dat je er beter in kan worden en competitief ik kan worden.
Maar dat is eigenlijk hetzelfde als met voetbal
Dus daarom vinden mensen voetbal leuk.
omdat jij aan de verkeerde kant staatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
sssst, waarom sta je niet aan mijn kant?
Ik heb je net laten zien hoe ik te werk ga.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:18 schreef Etsu het volgende:
ik ga lachen als lmi faalt voor zn tentamen omdat ie hele tijd lurkt en fokt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
omdat jij aan de verkeerde kant staat
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan voetbal.
ja en dat is niet de goeie manierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb je net laten zien hoe ik te werk ga.
Jij eet ook nooit normaal?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Ezell dossier bestaat inmiddels al uit 10gb aan fotomateriaal.
[..]
Wat burgerlijk zeg. Al doe ik enkel niet mee omdat mijn Turkse pizza nog zwaar op de maag ligt.
Wat eten we?
quote:
Wel hoor. Meestal gewoon aardappels, groente en vlees zelfs.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij eet ook nooit normaal?
Rijst met sperziebonen en kip.
Speaking of burgerlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor. Meestal gewoon aardappels, groente en vlees zelfs.
Wel met mij een keer, onder de brug in arnhem.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
stop maar hoor, supersof doet niet aan daten
Ohquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor. Meestal gewoon aardappels, groente en vlees zelfs.
wel hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
En een gehaktbal of een stuk worst.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speaking of burgerlijk![]()
Lekker dikke jus erbij?
gehaktbal,met bloemkool en een sausje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En een gehaktbal of een stuk worst.
JA, EN ALS JE UIT ZWOLLE KOMT DAT BEN JE VOOR PEC !quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
als je wilt koken dan ga je toch koken.
okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA, EN ALS JE UIT ZWOLLE KOMT DAT BEN JE VOOR PEC !
JA TOCHquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA, EN ALS JE UIT ZWOLLE KOMT DAT BEN JE VOOR PEC !
Gehaktbal, aardappels en wortels.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gehaktbal,met bloemkool en een sausje.
quote:
Bijna een bordje LR dusquote:
Ik was gister gewoon bijster lui en had van beide nog maar een beetje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha.
Vandaag geen pizza als bijgerecht?
Ja hoor. Tenzij ik wat anders maak.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speaking of burgerlijk![]()
Lekker dikke jus erbij?
jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor want ik negeer jouw imbecieliteit.
Hoe was het met Ezell vannacht?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet imbeciel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent op stoom.quote:
Nu nog beter!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een bordje gehaktbal/aardappels/wortels zal nu nooit meer hetzelfde smaken.
ouwe burgerlulquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Tenzij ik wat anders maak.
Mensen die dingen opzettelijk vermijden, of expres een halfuur langer trek lijden omdat ze anders als burgerlijk doorgaan kan ik echt niet serieus nemen
Word volwassen en meet jezelf een identiteit aan.
http://www.encyclo.nl/begrip/IMBECILITEITquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
JA HALLO ZEG DAN WAT HET IS IPV HELE TIJD OMHEEN TE DRAAIEN DEBIEL
doegquote:
Was ook maar grapje johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Tenzij ik wat anders maak.
Mensen die dingen opzettelijk vermijden, of expres een halfuur langer trek lijden omdat ze anders als burgerlijk doorgaan kan ik echt niet serieus nemen
Word volwassen en meet jezelf een identiteit aan.
en daarom h9ud ik van jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Kan mij echt niet deren
dankjewel voor je ophelderingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/IMBECILITEIT
ik ga niet wegquote:
Lijkt me sterk.quote:
Doe datquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
dankjewel voor je opheldering
ik zal de fout nooit meer maken
als ik twijfel, denk ik gewoon aan 'jancees en imbeciliteit'
Ik ben geen Groninger, ik woon er alleen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Groningers hebben zwak zaad
wie dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga niet wegik zwaaide naar de nieuwkomers
dan zijn we samen slimquote:
En al ideetjes over de naam?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben geen Groninger, ik woon er alleen.
na nader onderzoek niemandquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:28 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga vandaag gebakken aardappels eten.
Nou, aangezien wij maandenlang om haar hebben moeten strijden, vinden we het wel netjes om hem/haar naar jou te vernoemen. Dus. Fok-it of Fok-ita.quote:
Oh nee dat doe ik ook zeker niet. Ik eet gewoon waar ik zin in heb of wat ik in huis heb. Ik moet niet teveel groente binnen krijgen hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook maar grapje joh![]()
Maar mensen die niet van hun eetgewoontes afstappen en nooit wat anders proberen en daardoor 7 dagen per week boontjes bloemkool en spinazie met gekookte aardappels eten kan ik net zo min serieus nemen vandaar
Koetsie koetsiequote:
Oeh lekker, ga ik ook doen! puck planquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:28 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga vandaag gebakken aardappels eten.
kusjesknuffelsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh nee dat doe ik ook zeker niet. Ik eet gewoon waar ik zin in heb of wat ik in huis heb. Ik moet niet teveel groente binnen krijgen hoor.
[..]
Koetsie koetsie
dit kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof is vlijmscherp. Ze heeft werkelijk alles door.
En daarom houden we van haar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof is vlijmscherp. Ze heeft werkelijk alles door.
Wat aardigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, aangezien wij maandenlang om haar hebben moeten strijden, vinden we het wel netjes om hem/haar naar jou te vernoemen. Dus. Fok-it of Fok-ita.
Maakt mij niet uit, het gaat erom dat ik haar zwanger heb gemaakt en jij niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat aardig
Wel kans dat de moeder gevoelens krijgt voor haar zoon want naamsherkenning.
quote:
Ik heb je moeder zwanger gemaakt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, het gaat erom dat ik haar zwanger heb gemaakt en jij niet.
neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je moeder zwanger gemaakt.
OEH BRA POW
Heb je met een dooie geneukt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je moeder zwanger gemaakt.
OEH BRA POW
Ō+quote:
Gecondoleerd.quote:
okéquote:
Als hij net zo klein geschapen als jou is sla ik het aanbod vriendelijk af.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel. Je mag mijn vader wel hebben trouwens, maar van Ezell blijf je af.
O, ik dacht dat je een hele pizza en een hele shoarma had.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was gister gewoon bijster lui en had van beide nog maar een beetje.![]()
Sorry hoor dat ik je goddelijkheid niet weet te evenaren.
als jijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij net zo klein geschapen als jou is sla ik het aanbod vriendelijk af.
Ja,ik zit hele dagen thuis he, dan krijg je dat.quote:
ga dan wat doen skklquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,ik zit hele dagen thuis he, dan krijg je dat.
als danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,ik zit hele dagen thuis he, dan krijg je dat.
scherp mes kopen, haal je hem er zo doorheenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |