Ik ben al op internet aan het kijken waar ik jouw geld aan ga uitgevenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb habitrpg.com ontdekt
Nu wordt de universiteit een makkie, zou ik toch maar 2 studies tegelijk doen dan?
Ik ben een gamer, en er goed in ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je gaat het leven spelen als een videogame.
Wat ben je toch een interessante jongen.
wat heb je noemenswaardig op niveau gespeeld danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben een gamer, en er goed in ook
Je zit liever in de virtuele wereld dan in de realiteit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben een gamer, en er goed in ook
En ik wil ook goed leven hebben, dus dit komt goed van pas, straks ben ik ook goed in leven
Je kan beter alvast 500 euro op een veilige plek bewarenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben al op internet aan het kijken waar ik jouw geld aan ga uitgeven
Steekt schril af bij de 24 masters die hij inmiddels achter zijn naam heeft staan inderdaad.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha! Die doet HMF er in een kwartaal.
Ja. FOK!ken tot ik neerval hi ha hoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zit liever in de virtuele wereld dan in de realiteit?
Niks. Maar noemenswaardig =/= goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat heb je noemenswaardig op niveau gespeeld dan
Fokkend tussen de planken...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. FOK!ken tot ik neerval hi ha ho
Nee, maar beetje afwisseling kan geen kwaad. Nu game ik eigenlijk nauwelijks meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zit liever in de virtuele wereld dan in de realiteit?
Nee kloptquote:
En ditquote:
Ik kan singleplayers niet spelenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Geef mij maar GTA, CoD of AC.
Als ik dan toch moet gamen.
Kijk liever een film.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Geef mij maar GTA, CoD of AC.
Als ik dan toch moet gamen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]`
is dzee beter voor je LR ?
Ja. Al is de groene haarpluk wel typerend voor het geloof. Het tonsuur van het Ezzelgodlisme.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]`
is dzee beter voor je LR ?
die zie je nooit bij drquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al is de groene haarpluk wel typerend voor het geloof. Het tonsuur van het Ezzelgodlisme.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan singleplayers niet spelen
Ik begrijp niet wat mensen zo leuk vinden aan voetbal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp echt niet wat mensen daar leuk aan kunnen vinden
Dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
Ik neem jullie mee naar de keuken.
KOKAAAH
vrouwen koken, mannen nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
KOKAAAH
vertel me meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
KOKAAAH
fix'dquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al is de groene haarpluk wel typerend voor het geloof. Het tonsuur van het Ezzelgodlisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |