quote:
Wel hoor. Meestal gewoon aardappels, groente en vlees zelfs.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij eet ook nooit normaal?
Rijst met sperziebonen en kip.
Speaking of burgerlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor. Meestal gewoon aardappels, groente en vlees zelfs.
Wel met mij een keer, onder de brug in arnhem.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
stop maar hoor, supersof doet niet aan daten
Ohquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor. Meestal gewoon aardappels, groente en vlees zelfs.
wel hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
En een gehaktbal of een stuk worst.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speaking of burgerlijk![]()
Lekker dikke jus erbij?
gehaktbal,met bloemkool en een sausje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En een gehaktbal of een stuk worst.
JA, EN ALS JE UIT ZWOLLE KOMT DAT BEN JE VOOR PEC !quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
als je wilt koken dan ga je toch koken.
okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA, EN ALS JE UIT ZWOLLE KOMT DAT BEN JE VOOR PEC !
JA TOCHquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA, EN ALS JE UIT ZWOLLE KOMT DAT BEN JE VOOR PEC !
Gehaktbal, aardappels en wortels.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gehaktbal,met bloemkool en een sausje.
quote:
Bijna een bordje LR dusquote:
Ik was gister gewoon bijster lui en had van beide nog maar een beetje.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha.
Vandaag geen pizza als bijgerecht?
Ja hoor. Tenzij ik wat anders maak.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speaking of burgerlijk![]()
Lekker dikke jus erbij?
jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor want ik negeer jouw imbecieliteit.
Hoe was het met Ezell vannacht?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet imbeciel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent op stoom.quote:
Nu nog beter!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een bordje gehaktbal/aardappels/wortels zal nu nooit meer hetzelfde smaken.
ouwe burgerlulquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Tenzij ik wat anders maak.
Mensen die dingen opzettelijk vermijden, of expres een halfuur langer trek lijden omdat ze anders als burgerlijk doorgaan kan ik echt niet serieus nemen
Word volwassen en meet jezelf een identiteit aan.
http://www.encyclo.nl/begrip/IMBECILITEITquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
JA HALLO ZEG DAN WAT HET IS IPV HELE TIJD OMHEEN TE DRAAIEN DEBIEL
doegquote:
Was ook maar grapje johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Tenzij ik wat anders maak.
Mensen die dingen opzettelijk vermijden, of expres een halfuur langer trek lijden omdat ze anders als burgerlijk doorgaan kan ik echt niet serieus nemen
Word volwassen en meet jezelf een identiteit aan.
en daarom h9ud ik van jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Kan mij echt niet deren
dankjewel voor je ophelderingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/IMBECILITEIT
ik ga niet wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |