RTquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Heil ezell enzo, zoals LR zou zeggen
Succes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn oma moet een nieuwe knie
einde bericht
Jij ook succes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Succes.
Die van mij krijgt over twee weken een nieuwe heup.
Het wordt toch tijd dat onze religie in zijn radicale fase beland. Het aantal ongelovige die denken te kunnen wegkomen met deze ernstige vorm van godslastering is schrikbarend.quote:
Ik ga winkelen voor een troon met fluwelen bekleding.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wordt toch tijd dat onze religie in zijn radicale fase beland. Het aantal ongelovige die denken te kunnen wegkomen met deze ernstige vorm van godslastering is schrikbarend.
Ik neem de propaganda en de elitekorpsen wel op mij
puushquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Geen idee, ff testen of puush werkt.
In andere woorden. Jij zorgt ervoor dat je mooi blijft en als statussymbool je volgelingen onderwerpt terwijl ik zorg dat je ook daadwerkelijk volgelingen om te onderwerpen hebt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga winkelen voor een troon met fluwelen bekleding.
dat moet je laten doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga winkelen voor een troon met fluwelen bekleding.
halo de allemaalquote:
hoe gaad het?quote:
Jij bent niet voor niets mijn rechterhand.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In andere woorden. Jij zorgt ervoor dat je mooi blijft en als statussymbool je volgelingen onderwerpt terwijl ik zorg dat je ook daadwerkelijk volgelingen om te onderwerpen hebt?
Het is dat je zo barmhartig bent. Anders zou dit enigszins zorgelijk kunnen klinken.
Ik kies. Zij dragen dat ding naar mijn huis met mij erop.quote:
goed manquote:
HMFgod heet nog wel wat oude tronen overquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent niet voor niets mijn rechterhand.
[..]
Ik kies. Zij dragen dat ding naar mijn huis met mij erop.
pas zegt zequote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef supersof het volgende:
Ik begin moe te worden maar ga pas om 20.00 slapen
prima. Kon je je bed nog uitkomen?quote:
Mutinhoquote:
dle niet aan tweedehandsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
HMFgod heet nog wel wat oude tronen over
ik sliep vannacht van 4.45 tot 8.15quote:
ja makkelijk. en jij? hoe laat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
prima. Kon je je bed nog uitkomen?
[..]
Mutinho
Ezell vergelijken met HMFquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
HMFgod heet nog wel wat oude tronen over
we gaan door he.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo en nu terug naar huisSamen met arachide Amsterdam (
) een vriend van zijn stage geplukt met hoedjes op enzo en hem zijn semi-racistische ''suri's be like FISSA"-nutella-taart gegeven.
Zijn reactie![]()
Hij zei dat hij ons haatte, maar stiekem houdt hij van ons
quote:
kwam je op de radio??quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
) een vriend van zijn stage geplukt met hoedjes op enzo en hem zijn semi-racistische ''suri's be like FISSA"-nutella-taart gegeven.
Zijn reactie![]()
wat random zegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn reactie![]()
Wat? Zo vroeg?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef supersof het volgende:
Ik begin moe te worden maar ga pas om 20.00 slapen
Zijn reactie![]()
Nee oké. Leuke dag gehad dus?quote:
ik snap niks van deze postquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn reactie![]()
je bent zelf hierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
toto kan niet op zijn computer, lekker rustig dus hier
quote:
quote:
5 uur. ik viel meteen in slaap toen je weg gingquote:
Zijn reactie![]()
Ik wilde reageren, maar deze quote doet het hem. Ken je deze al?quote:
Ik vroeg mij al af waarom er niet om de 3 posts een random plaatje werd gepost en de posts gemiddeld meer dan 2 woorden bezaten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
toto kan niet op zijn computer, lekker rustig dus hier
Schoolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:00 schreef xcachet het volgende:
En weer een dag niks aan school gedaan
Wat?quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:00 schreef xcachet het volgende:
En weer een dag niks aan school gedaan
hoe laat stond je op dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 uur. ik viel meteen in slaap toen je weg ging
10 uurquote:
Sorryquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde reageren, maar deze quote doet het hem. Ken je deze al?
netjesquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja viel nog mee. Ik vind beetje zonde om tot 2 uur in je nest te blijven liggenquote:
Lekker is dat juist, is de dag lekker snel voorbij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja viel nog mee. Ik vind beetje zonde om tot 2 uur in je nest te blijven liggen
nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je al een studie gekozen?
Ik denk dat ik dit jaar niet haal
Ik sliep om 1:37quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ging vannacht al om 2 uur slapen. Goed he.
[..]
hoezoquote:
Niemand van grtd denkt het jaar te halen..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
hoezo haal je het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar hoe gaat het met jullie?
ga dan wat doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe geen flikker..
en waarom heb jij nog geen studie meneertje?
Doe niksquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
jullie misbruiken RonalStinho zijn quote
een beetje jammer
quote:
quote:
goede mentaliteitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe niks
Ik ga minder dagen werken denk ik. Misschien dat ik dan zin heb om wat meer voor school te gaan doen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
jullie misbruiken RonalStinho zijn quote
een beetje jammer
;yquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |