RTquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Heil ezell enzo, zoals LR zou zeggen
Succes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn oma moet een nieuwe knie
einde bericht
Jij ook succes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Succes.
Die van mij krijgt over twee weken een nieuwe heup.
Het wordt toch tijd dat onze religie in zijn radicale fase beland. Het aantal ongelovige die denken te kunnen wegkomen met deze ernstige vorm van godslastering is schrikbarend.quote:
Ik ga winkelen voor een troon met fluwelen bekleding.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wordt toch tijd dat onze religie in zijn radicale fase beland. Het aantal ongelovige die denken te kunnen wegkomen met deze ernstige vorm van godslastering is schrikbarend.
Ik neem de propaganda en de elitekorpsen wel op mij
puushquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Geen idee, ff testen of puush werkt.
In andere woorden. Jij zorgt ervoor dat je mooi blijft en als statussymbool je volgelingen onderwerpt terwijl ik zorg dat je ook daadwerkelijk volgelingen om te onderwerpen hebt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga winkelen voor een troon met fluwelen bekleding.
dat moet je laten doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga winkelen voor een troon met fluwelen bekleding.
halo de allemaalquote:
hoe gaad het?quote:
Jij bent niet voor niets mijn rechterhand.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In andere woorden. Jij zorgt ervoor dat je mooi blijft en als statussymbool je volgelingen onderwerpt terwijl ik zorg dat je ook daadwerkelijk volgelingen om te onderwerpen hebt?
Het is dat je zo barmhartig bent. Anders zou dit enigszins zorgelijk kunnen klinken.
Ik kies. Zij dragen dat ding naar mijn huis met mij erop.quote:
goed manquote:
HMFgod heet nog wel wat oude tronen overquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent niet voor niets mijn rechterhand.
[..]
Ik kies. Zij dragen dat ding naar mijn huis met mij erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |