Ja vannacht met Ezellquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gister er nog even lafjes tegenaan gehangen.
jij dan
"Heidi joined London-based agency Susan Scott Lookalikes in February after quitting her job at Frankie and Benny's restaurant - where her similarity to Kate became a real talking point."quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kocht vandaag 2 samenvattingen voor 8,95. Gelijk doorverkocht voor 5 euro. #swekjes
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Heidi joined London-based agency Susan Scott Lookalikes in February after quitting her job at Frankie and Benny's restaurant - where her similarity to Kate became a real talking point."
Aha! En Frankie and Benny's
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ken je dat restaurant, Sof?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten![]()
![]()
Fake?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
sorry typ
dit is de laatste
en de meest vieze
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten
quote:
Nee ken ik niet, wat dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken je dat restaurant, Sof?Vet leuk allesss.
[..]
ken je klassiekersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken je dat restaurant, Sof?Vet leuk allesss.
[..]
[..]die van die van jou zit toch ook 45 graden scheef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten![]()
90, ik neuk mezelf dagelijksquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van die van jou zit toch ook 45 graden scheef?
ik bood mijn excuus al aan nog voor dat ik hem typtequote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is leuk en lekker. En ze hebben knappe obers.
[..]
Ken de grens.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik bood mijn excuus al aan nog voor dat ik hem typte
maar sorry? kusjekroel, alles weer goed enzo
Zou Stijn inmiddels al de meest gequote post ooit hebben?quote:
picsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:46 schreef Muto het volgende:
Ik pas nu op een neefje van bijna 2 jaar. Was ik hem ff kwijt, was hij bij mijn hond in de mand geklommen.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:46 schreef Muto het volgende:
Ik pas nu op een neefje van bijna 2 jaar. Was ik hem ff kwijt, was hij bij mijn hond in de mand geklommen.![]()
niet meer doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik bood mijn excuus al aan nog voor dat ik hem typte
maar sorry? kusjekroel, alles weer goed enzo
Waarom die quote van lang geleden elke x? is dat een nieuwe meme van fok ?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
ik moet pas om 1900 uur werken
wat een kut tijd
quote:
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
ik moet pas om 1900 uur werken
wat een kut tijd
Wie weet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zou Stijn inmiddels al de meest gequote post ooit hebben?
nooit meerquote:
sowiesoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Inso had dr wel een echte gegeven hoor
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zou Stijn inmiddels al de meest gequote post ooit hebben?
Schattigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:46 schreef Muto het volgende:
quote:
quote:
Heil ezell enzo, zoals LR zou zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |