Die breek je in tweequote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gister er nog even lafjes tegenaan gehangen.
jij dan
kut uitspraak johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij dan
woooowquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze verdient soms wel 3.000 pond per dag.
Nee, ken je klassiekersquote:
Ja vannacht met Ezellquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij dan
"Heidi joined London-based agency Susan Scott Lookalikes in February after quitting her job at Frankie and Benny's restaurant - where her similarity to Kate became a real talking point."quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kocht vandaag 2 samenvattingen voor 8,95. Gelijk doorverkocht voor 5 euro. #swekjes
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Heidi joined London-based agency Susan Scott Lookalikes in February after quitting her job at Frankie and Benny's restaurant - where her similarity to Kate became a real talking point."
Aha! En Frankie and Benny's
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ken je dat restaurant, Sof?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten![]()
![]()
Fake?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
sorry typ
dit is de laatste
en de meest vieze
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten
quote:
Nee ken ik niet, wat dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken je dat restaurant, Sof?Vet leuk allesss.
[..]
ken je klassiekersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken je dat restaurant, Sof?Vet leuk allesss.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |