Geschiedenis is kut.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
haten op geschiedenisdoe niet tijger als je poessie ben
ha! jij hebt een worstquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, dan niet.
Zal mij een worst wezen.
waarom heb je er geen einde aan gemaakt?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik schrijf altijd tompouce
ik vind gs gewoon echt kut![]()
ligt me echt niet
Dan deel je iets met Letmein.quote:
Voor je kijken doorlopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom heb je er geen einde aan gemaakt?
Wie denk je wel niet wat je bent?!quote:
Hoi Heppie. Ik ga morgen opnieuw bands kijken. Dit keer in Wateringen. Gr grquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom heb je er geen einde aan gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:07 schreef Ezell het volgende:
Sof!Wat is daar links gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Hoi LR. Leuk, welke bands?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Heppie. Ik ga morgen opnieuw bands kijken. Dit keer in Wateringen. Gr gr
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]eerst de JVT quoten en dan niet opvolgen
Sof!wie is deze cutie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Sof!coooolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het lijkt wel blond te worden zo
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Sof!BlondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
mamaquote:
Is ook blondachtig zonder dat groen...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
cooool![]()
![]()
het lijkt wel blond te worden zo
Minder in de zon lopen dan maar hequote:
oooh okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
mama
[..]
Is ook blondachtig zonder dat groen...Is gebleekt hč.
Ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wie_is_de_zoom_.html
hebben ze dit echt zo uitgezonden?
Ik heb nog niet gekeken. Ga nu doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
pics?quote:
leuke moeder, is ze singel?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
mama
[..]
Is ook blondachtig zonder dat groen...Is gebleekt hč.
Overigens niets mis mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef supersof het volgende:
ik heb een boot voor haarquote:
Sof!Ziet er best grappig uit wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die namenquote:
Voor yvonne moet je dan ook lief zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat mag niet van yvonne
en ik luister naar yvonne
Bovenkantje loskoppelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:11 schreef Muto het volgende:
Ik weet hoe je zonder problemen een tompouce kunt eten
met de hand ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:11 schreef Muto het volgende:
Ik weet hoe je zonder problemen een tompouce kunt eten
Mwoah, die kleuren zo zijn nu wel erg slordig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er best grappig uit wel.
dat nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor yvonne moet je dan ook lief zijn
quote:
Nee, kwartslag draaien. Op zijn kant kun je een tompouce makkelijk snijden.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die namen![]()
maar ik ga weer voor gratis bier bij Gestalte.
https://www.facebook.com/(...)oard_filter=upcoming
Dood zijn klinkt inderdaad als een behoorlijke gezondheidsissuequote:Minder leuk nieuws: Dood, de eerste band van de avond heeft moeten afzeggen vanwege gezondheidsredenen. Intussen zijn we druk bezig met een vervanger te regelen!
echt welquote:
lekker trashy johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwoah, die kleuren zo zijn nu wel erg slordig.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Nee, kwartslag draaien. Op zijn kant kun je een tompouce makkelijk snijden.
Ach ja... Jij hoeft met je Aziatische bloed tenminste niet te vechten tegen slag in het haar. Ik ga mijn lange haar missie toch maar opgeven denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwoah, die kleuren zo zijn nu wel erg slordig.
Serieus. Volgens de etiquette (quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik pas![]()
binnenkort weer even een mooi kleurtje erin gooien
Welk kleurtje ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik pas![]()
binnenkort weer even een mooi kleurtje erin gooien
Wow, dat heb ik nooit gewetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Serieus. Volgens de etiquette () moet je het zelfs zo eten.
Ik heb niks te klagen, maar.... slag is mooi.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... Jij hoeft met je Aziatische bloed tenminste niet te vechten tegen slag in het haar. Ik ga mijn lange haar missie toch maar opgeven denk ik.
Zelfde, maar dan waarschijnlijk wat feller.quote:
dan is ie niet het zelfdequote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen, maar.... slag is mooi.
[..]
Zelfde, maar dan waarschijnlijk wat feller.
Ik doe mee aan het aandachtsgeile gedrag. Ik heb een afro johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen, maar.... slag is mooi.
[..]
Zelfde, maar dan waarschijnlijk wat feller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe mee aan het aandachtsgeile gedrag. Ik heb een afro joh
is dat jouw haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Bijna hetzelfde dan.quote:
[..]
Goudlokje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Pics van je afro !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Zal wel niet.quote:
FOK! Dating, ook met ladyboysquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:17 schreef Muto het volgende:
Jullie hadden het gisteren hier over Thailand. Toen ik voor het slapen op mobiel ging, kreeg ik in dit topic een advertentie te zien van ThaiLoveLinks.com, waar ik Thaise vrijgezellen kon ontmoeten. Het zag er bovendien erg fout uit.
Nee man, jij hebt toch zwart haar?quote:
Niet!quote:
quote:
quote:
Flikkerquote:
En anders komt Sof wel langs met de stijltang.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flikkermaar je hoeft het niet te geloven hoor. Aan de voorkant kan ik het nog wel enigszins plat gekrijgen in luttele seconden, maar de rest boeit mij niet.
Tot zover mijn meest verwijfde post op FOK! tot nu toe, nog verwijfder dan mijn homo toespelingen.
maar, je bent het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flikkermaar je hoeft het niet te geloven hoor. Aan de voorkant kan ik het nog wel enigszins plat krijgen in luttele seconden, maar de rest boeit mij niet.
Tot zover mijn meest verwijfde post op FOK! tot nu toe, nog verwijfder dan mijn homo toespelingen.
Ik was te dronken op oud & nieuw.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
En anders komt Sof wel langs met de stijltang.
heeft nog maar een iemand tegen mij gezegdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:22 schreef Ezell het volgende:
Heb beetje medelijden met iedereen die krullen heeft.
"Mag ik je haar stijlen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
maar jij hebt geen krullen krullenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
heeft nog maar een iemand tegen mij gezegd
jawel maar die zie je nietquote:
Klopt. Al geloof ik dat er geen direct verband zit met het nog meer schijt hebben aan de wereld dan ik al had.quote:
Wisselt bij mij ook wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel maar die zie je nietdie zitten eronder. Soms. Als ik met nat haar ga slapen.
ik heb dat altijd dus kan je niet helpenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:26 schreef Ezell het volgende:
Hoe kom je trouwens aan pluizig haar? Dat heb ik een paar keer per jaar, maar ik snap nooit hoe ik eraan kom.
dik en zwaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:27 schreef Muto het volgende:
Ik heb heel dik haar. Zwaar irritant.
inb4 dik-grapjes
wissel eens van shampoo danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:27 schreef Ezell het volgende:
Ik gebruik altijd dezelfde shampoos, dus daar kan het niet aan liggen.
doe maar eens met een ballon over je haar wrijvenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:26 schreef Ezell het volgende:
Hoe kom je trouwens aan pluizig haar? Dat heb ik een paar keer per jaar, maar ik snap nooit hoe ik eraan kom.
De kapsters zeggen dat elke keer. Oeh, je hebt wel dik haar. Dat is zķķķķ to-of.quote:
O zo erg?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:28 schreef Muto het volgende:
[..]
De kapsters zeggen dat elke keer. Oeh, je hebt wel dik haar. Dat is zķķķķ to-of.
Ik haat dik haar. Meestal is bij de kapper het haar uitdunnen al genoeg.
mijn kapster ook ELKE keer: "Wat heb je toch een grote bos haar, zo dik. Echt zo mooi blabla"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:28 schreef Muto het volgende:
[..]
De kapsters zeggen dat elke keer. Oeh, je hebt wel dik haar. Dat is zķķķķ to-of.
Ik haat dik haar. Meestal is bij de kapper het haar uitdunnen al genoeg.
Als het echt te dik wordt, krijg ik er geen model meer in.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo erg?Dat had ik eerst ook. Kon mijn haar niet eens vasthouden, zo dik.
Dat zegt ze ook vaak tegen mij,quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn kapster ook ELKE keer: "Wat heb je toch een grote bos haar, zo dik. Echt zo mooi blabla"
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Levenloze schavuit. Ik ga je baas bellen
quote:
tondeusequote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Als het echt te dik wordt, krijg ik er geen model meer in.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:31 schreef Muto het volgende:
[..]![]()
Hardop moeten lachen. Dat doe ik bijna nooit om Fokkers. Behalve om mezelf dan.
Niet aan de hand, gewoon aanstelleritusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
volgens mij heb ik aids in mijn rug en hart
pijn in beide onderdelen op het moment
gelukkig niet zulke vitale delen van mijn lichaam
rip
Ik wilde je een hart onder de riem steken maar je kunt mijn rug op met je hoofd xDquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
volgens mij heb ik aids in mijn rug en hart
pijn in beide onderdelen op het moment
gelukkig niet zulke vitale delen van mijn lichaam
rip
ik heb je gewaarschuwdquote:
This tall woman needs a big black dick to satisfy her ^..^quote:
niet bepaaldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet aan de hand, gewoon aanstelleritus
inso kijkquote:
okequote:
Heerlijk.quote:
Inso had dr wel een echte gegeven hoorquote:
Halooooooquote:
geen ideequote:
Gister er nog even lafjes tegenaan gehangen.quote:
Die breek je in tweequote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gister er nog even lafjes tegenaan gehangen.
jij dan
kut uitspraak johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij dan
woooowquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze verdient soms wel 3.000 pond per dag.
Nee, ken je klassiekersquote:
Ja vannacht met Ezellquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij dan
"Heidi joined London-based agency Susan Scott Lookalikes in February after quitting her job at Frankie and Benny's restaurant - where her similarity to Kate became a real talking point."quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kocht vandaag 2 samenvattingen voor 8,95. Gelijk doorverkocht voor 5 euro. #swekjes
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Heidi joined London-based agency Susan Scott Lookalikes in February after quitting her job at Frankie and Benny's restaurant - where her similarity to Kate became a real talking point."
Aha! En Frankie and Benny's
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ken je dat restaurant, Sof?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten![]()
![]()
Fake?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
sorry typ
dit is de laatste
en de meest vieze
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten
quote:
Nee ken ik niet, wat dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken je dat restaurant, Sof?Vet leuk allesss.
[..]
ken je klassiekersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken je dat restaurant, Sof?Vet leuk allesss.
[..]
[..]die van die van jou zit toch ook 45 graden scheef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.excuus, deze kon ik niet laten![]()
90, ik neuk mezelf dagelijksquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van die van jou zit toch ook 45 graden scheef?
ik bood mijn excuus al aan nog voor dat ik hem typtequote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is leuk en lekker. En ze hebben knappe obers.
[..]
Ken de grens.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik bood mijn excuus al aan nog voor dat ik hem typte
maar sorry? kusjekroel, alles weer goed enzo
Zou Stijn inmiddels al de meest gequote post ooit hebben?quote:
picsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:46 schreef Muto het volgende:
Ik pas nu op een neefje van bijna 2 jaar. Was ik hem ff kwijt, was hij bij mijn hond in de mand geklommen.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:46 schreef Muto het volgende:
Ik pas nu op een neefje van bijna 2 jaar. Was ik hem ff kwijt, was hij bij mijn hond in de mand geklommen.![]()
niet meer doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik bood mijn excuus al aan nog voor dat ik hem typte
maar sorry? kusjekroel, alles weer goed enzo
Waarom die quote van lang geleden elke x? is dat een nieuwe meme van fok ?quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
ik moet pas om 1900 uur werken
wat een kut tijd
quote:
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
ik moet pas om 1900 uur werken
wat een kut tijd
Wie weet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zou Stijn inmiddels al de meest gequote post ooit hebben?
nooit meerquote:
sowiesoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Inso had dr wel een echte gegeven hoor
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zou Stijn inmiddels al de meest gequote post ooit hebben?
Schattigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:46 schreef Muto het volgende:
quote:
quote:
Heil ezell enzo, zoals LR zou zeggenquote:
RTquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Heil ezell enzo, zoals LR zou zeggen
Succes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn oma moet een nieuwe knie
einde bericht
Jij ook succes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Succes.
Die van mij krijgt over twee weken een nieuwe heup.
Het wordt toch tijd dat onze religie in zijn radicale fase beland. Het aantal ongelovige die denken te kunnen wegkomen met deze ernstige vorm van godslastering is schrikbarend.quote:
Ik ga winkelen voor een troon met fluwelen bekleding.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wordt toch tijd dat onze religie in zijn radicale fase beland. Het aantal ongelovige die denken te kunnen wegkomen met deze ernstige vorm van godslastering is schrikbarend.
Ik neem de propaganda en de elitekorpsen wel op mij
puushquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Geen idee, ff testen of puush werkt.
In andere woorden. Jij zorgt ervoor dat je mooi blijft en als statussymbool je volgelingen onderwerpt terwijl ik zorg dat je ook daadwerkelijk volgelingen om te onderwerpen hebt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga winkelen voor een troon met fluwelen bekleding.
dat moet je laten doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga winkelen voor een troon met fluwelen bekleding.
halo de allemaalquote:
hoe gaad het?quote:
Jij bent niet voor niets mijn rechterhand.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In andere woorden. Jij zorgt ervoor dat je mooi blijft en als statussymbool je volgelingen onderwerpt terwijl ik zorg dat je ook daadwerkelijk volgelingen om te onderwerpen hebt?
Het is dat je zo barmhartig bent. Anders zou dit enigszins zorgelijk kunnen klinken.
Ik kies. Zij dragen dat ding naar mijn huis met mij erop.quote:
goed manquote:
HMFgod heet nog wel wat oude tronen overquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent niet voor niets mijn rechterhand.
[..]
Ik kies. Zij dragen dat ding naar mijn huis met mij erop.
pas zegt zequote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef supersof het volgende:
Ik begin moe te worden maar ga pas om 20.00 slapen
prima. Kon je je bed nog uitkomen?quote:
Mutinhoquote:
dle niet aan tweedehandsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
HMFgod heet nog wel wat oude tronen over
ik sliep vannacht van 4.45 tot 8.15quote:
ja makkelijk. en jij? hoe laat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
prima. Kon je je bed nog uitkomen?
[..]
Mutinho
Ezell vergelijken met HMFquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
HMFgod heet nog wel wat oude tronen over
we gaan door he.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo en nu terug naar huisSamen met arachide Amsterdam (
) een vriend van zijn stage geplukt met hoedjes op enzo en hem zijn semi-racistische ''suri's be like FISSA"-nutella-taart gegeven.
Zijn reactie![]()
Hij zei dat hij ons haatte, maar stiekem houdt hij van ons
quote:
kwam je op de radio??quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
) een vriend van zijn stage geplukt met hoedjes op enzo en hem zijn semi-racistische ''suri's be like FISSA"-nutella-taart gegeven.
Zijn reactie![]()
wat random zegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn reactie![]()
Wat? Zo vroeg?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef supersof het volgende:
Ik begin moe te worden maar ga pas om 20.00 slapen
Zijn reactie![]()
Nee oké. Leuke dag gehad dus?quote:
ik snap niks van deze postquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zijn reactie![]()
je bent zelf hierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
toto kan niet op zijn computer, lekker rustig dus hier
quote:
quote:
5 uur. ik viel meteen in slaap toen je weg gingquote:
Zijn reactie![]()
Ik wilde reageren, maar deze quote doet het hem. Ken je deze al?quote:
Ik vroeg mij al af waarom er niet om de 3 posts een random plaatje werd gepost en de posts gemiddeld meer dan 2 woorden bezaten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
toto kan niet op zijn computer, lekker rustig dus hier
Schoolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:00 schreef xcachet het volgende:
En weer een dag niks aan school gedaan
Wat?quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:00 schreef xcachet het volgende:
En weer een dag niks aan school gedaan
hoe laat stond je op dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 uur. ik viel meteen in slaap toen je weg ging
10 uurquote:
Sorryquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde reageren, maar deze quote doet het hem. Ken je deze al?
netjesquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja viel nog mee. Ik vind beetje zonde om tot 2 uur in je nest te blijven liggenquote:
Lekker is dat juist, is de dag lekker snel voorbij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja viel nog mee. Ik vind beetje zonde om tot 2 uur in je nest te blijven liggen
nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je al een studie gekozen?
Ik denk dat ik dit jaar niet haal
Ik sliep om 1:37quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ging vannacht al om 2 uur slapen. Goed he.
[..]
hoezoquote:
Niemand van grtd denkt het jaar te halen..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
hoezo haal je het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar hoe gaat het met jullie?
ga dan wat doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe geen flikker..
en waarom heb jij nog geen studie meneertje?
Doe niksquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
jullie misbruiken RonalStinho zijn quote
een beetje jammer
quote:
quote:
goede mentaliteitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe niks
Ik ga minder dagen werken denk ik. Misschien dat ik dan zin heb om wat meer voor school te gaan doen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
jullie misbruiken RonalStinho zijn quote
een beetje jammer
;yquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |