quote:
Flikkerquote:
En anders komt Sof wel langs met de stijltang.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flikkermaar je hoeft het niet te geloven hoor. Aan de voorkant kan ik het nog wel enigszins plat gekrijgen in luttele seconden, maar de rest boeit mij niet.
Tot zover mijn meest verwijfde post op FOK! tot nu toe, nog verwijfder dan mijn homo toespelingen.
maar, je bent het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flikkermaar je hoeft het niet te geloven hoor. Aan de voorkant kan ik het nog wel enigszins plat krijgen in luttele seconden, maar de rest boeit mij niet.
Tot zover mijn meest verwijfde post op FOK! tot nu toe, nog verwijfder dan mijn homo toespelingen.
Ik was te dronken op oud & nieuw.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
En anders komt Sof wel langs met de stijltang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft nog maar een iemand tegen mij gezegdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:22 schreef Ezell het volgende:
Heb beetje medelijden met iedereen die krullen heeft.
"Mag ik je haar stijlen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
maar jij hebt geen krullen krullenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
heeft nog maar een iemand tegen mij gezegd
jawel maar die zie je nietquote:
Klopt. Al geloof ik dat er geen direct verband zit met het nog meer schijt hebben aan de wereld dan ik al had.quote:
Wisselt bij mij ook wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel maar die zie je nietdie zitten eronder. Soms. Als ik met nat haar ga slapen.
ik heb dat altijd dus kan je niet helpenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:26 schreef Ezell het volgende:
Hoe kom je trouwens aan pluizig haar? Dat heb ik een paar keer per jaar, maar ik snap nooit hoe ik eraan kom.
dik en zwaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:27 schreef Muto het volgende:
Ik heb heel dik haar. Zwaar irritant.
inb4 dik-grapjes
wissel eens van shampoo danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:27 schreef Ezell het volgende:
Ik gebruik altijd dezelfde shampoos, dus daar kan het niet aan liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |