quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die namen![]()
maar ik ga weer voor gratis bier bij Gestalte.
https://www.facebook.com/(...)oard_filter=upcoming
Dood zijn klinkt inderdaad als een behoorlijke gezondheidsissuequote:Minder leuk nieuws: Dood, de eerste band van de avond heeft moeten afzeggen vanwege gezondheidsredenen. Intussen zijn we druk bezig met een vervanger te regelen!
echt welquote:
lekker trashy johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwoah, die kleuren zo zijn nu wel erg slordig.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Nee, kwartslag draaien. Op zijn kant kun je een tompouce makkelijk snijden.
Ach ja... Jij hoeft met je Aziatische bloed tenminste niet te vechten tegen slag in het haar. Ik ga mijn lange haar missie toch maar opgeven denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwoah, die kleuren zo zijn nu wel erg slordig.
Serieus. Volgens de etiquette (quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik pas![]()
binnenkort weer even een mooi kleurtje erin gooien
Welk kleurtje ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik pas![]()
binnenkort weer even een mooi kleurtje erin gooien
Wow, dat heb ik nooit gewetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Serieus. Volgens de etiquette () moet je het zelfs zo eten.
Ik heb niks te klagen, maar.... slag is mooi.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... Jij hoeft met je Aziatische bloed tenminste niet te vechten tegen slag in het haar. Ik ga mijn lange haar missie toch maar opgeven denk ik.
Zelfde, maar dan waarschijnlijk wat feller.quote:
dan is ie niet het zelfdequote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen, maar.... slag is mooi.
[..]
Zelfde, maar dan waarschijnlijk wat feller.
Ik doe mee aan het aandachtsgeile gedrag. Ik heb een afro johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen, maar.... slag is mooi.
[..]
Zelfde, maar dan waarschijnlijk wat feller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe mee aan het aandachtsgeile gedrag. Ik heb een afro joh
is dat jouw haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Bijna hetzelfde dan.quote:
[..]
Goudlokje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Pics van je afro !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Zal wel niet.quote:
FOK! Dating, ook met ladyboysquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:17 schreef Muto het volgende:
Jullie hadden het gisteren hier over Thailand. Toen ik voor het slapen op mobiel ging, kreeg ik in dit topic een advertentie te zien van ThaiLoveLinks.com, waar ik Thaise vrijgezellen kon ontmoeten. Het zag er bovendien erg fout uit.
Nee man, jij hebt toch zwart haar?quote:
Niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |