doe maar eens met een ballon over je haar wrijvenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:26 schreef Ezell het volgende:
Hoe kom je trouwens aan pluizig haar? Dat heb ik een paar keer per jaar, maar ik snap nooit hoe ik eraan kom.
De kapsters zeggen dat elke keer. Oeh, je hebt wel dik haar. Dat is zóóóó to-of.quote:
O zo erg?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:28 schreef Muto het volgende:
[..]
De kapsters zeggen dat elke keer. Oeh, je hebt wel dik haar. Dat is zóóóó to-of.
Ik haat dik haar. Meestal is bij de kapper het haar uitdunnen al genoeg.
mijn kapster ook ELKE keer: "Wat heb je toch een grote bos haar, zo dik. Echt zo mooi blabla"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:28 schreef Muto het volgende:
[..]
De kapsters zeggen dat elke keer. Oeh, je hebt wel dik haar. Dat is zóóóó to-of.
Ik haat dik haar. Meestal is bij de kapper het haar uitdunnen al genoeg.
Als het echt te dik wordt, krijg ik er geen model meer in.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo erg?Dat had ik eerst ook. Kon mijn haar niet eens vasthouden, zo dik.
Dat zegt ze ook vaak tegen mij,quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn kapster ook ELKE keer: "Wat heb je toch een grote bos haar, zo dik. Echt zo mooi blabla"
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Levenloze schavuit. Ik ga je baas bellen
quote:
tondeusequote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Als het echt te dik wordt, krijg ik er geen model meer in.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:31 schreef Muto het volgende:
[..]![]()
Hardop moeten lachen. Dat doe ik bijna nooit om Fokkers. Behalve om mezelf dan.
Niet aan de hand, gewoon aanstelleritusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
volgens mij heb ik aids in mijn rug en hart
pijn in beide onderdelen op het moment
gelukkig niet zulke vitale delen van mijn lichaam
rip
Ik wilde je een hart onder de riem steken maar je kunt mijn rug op met je hoofd xDquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
volgens mij heb ik aids in mijn rug en hart
pijn in beide onderdelen op het moment
gelukkig niet zulke vitale delen van mijn lichaam
rip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |