Lijkt me sterk.quote:
Doe datquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
dankjewel voor je opheldering
ik zal de fout nooit meer maken
als ik twijfel, denk ik gewoon aan 'jancees en imbeciliteit'
Ik ben geen Groninger, ik woon er alleen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Groningers hebben zwak zaad
wie dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga niet wegik zwaaide naar de nieuwkomers
dan zijn we samen slimquote:
En al ideetjes over de naam?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben geen Groninger, ik woon er alleen.
na nader onderzoek niemandquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:28 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga vandaag gebakken aardappels eten.
Nou, aangezien wij maandenlang om haar hebben moeten strijden, vinden we het wel netjes om hem/haar naar jou te vernoemen. Dus. Fok-it of Fok-ita.quote:
Oh nee dat doe ik ook zeker niet. Ik eet gewoon waar ik zin in heb of wat ik in huis heb. Ik moet niet teveel groente binnen krijgen hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook maar grapje joh![]()
Maar mensen die niet van hun eetgewoontes afstappen en nooit wat anders proberen en daardoor 7 dagen per week boontjes bloemkool en spinazie met gekookte aardappels eten kan ik net zo min serieus nemen vandaar
Koetsie koetsiequote:
Oeh lekker, ga ik ook doen! puck planquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:28 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga vandaag gebakken aardappels eten.
kusjesknuffelsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh nee dat doe ik ook zeker niet. Ik eet gewoon waar ik zin in heb of wat ik in huis heb. Ik moet niet teveel groente binnen krijgen hoor.
[..]
Koetsie koetsie
dit kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof is vlijmscherp. Ze heeft werkelijk alles door.
En daarom houden we van haar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof is vlijmscherp. Ze heeft werkelijk alles door.
Wat aardigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, aangezien wij maandenlang om haar hebben moeten strijden, vinden we het wel netjes om hem/haar naar jou te vernoemen. Dus. Fok-it of Fok-ita.
Maakt mij niet uit, het gaat erom dat ik haar zwanger heb gemaakt en jij niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat aardig
Wel kans dat de moeder gevoelens krijgt voor haar zoon want naamsherkenning.
quote:
Ik heb je moeder zwanger gemaakt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, het gaat erom dat ik haar zwanger heb gemaakt en jij niet.
neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je moeder zwanger gemaakt.
OEH BRA POW
Heb je met een dooie geneukt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je moeder zwanger gemaakt.
OEH BRA POW
Ō+quote:
Gecondoleerd.quote:
okéquote:
Als hij net zo klein geschapen als jou is sla ik het aanbod vriendelijk af.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankjewel. Je mag mijn vader wel hebben trouwens, maar van Ezell blijf je af.
O, ik dacht dat je een hele pizza en een hele shoarma had.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was gister gewoon bijster lui en had van beide nog maar een beetje.![]()
Sorry hoor dat ik je goddelijkheid niet weet te evenaren.
als jijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij net zo klein geschapen als jou is sla ik het aanbod vriendelijk af.
Ja,ik zit hele dagen thuis he, dan krijg je dat.quote:
ga dan wat doen skklquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,ik zit hele dagen thuis he, dan krijg je dat.
als danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,ik zit hele dagen thuis he, dan krijg je dat.
scherp mes kopen, haal je hem er zo doorheenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |