#hipsterquote:
Nou mannelijk weet ik niet. expert welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, hij is de mannelijke expert op het gebied van de poepertpenetratie?
Volg je Utopia nietquote:
Ik heb je naam juist afgekort, dat is lekker hip en vlotterdevlotquote:
mag nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je niet een speciaal vak voor feyenoorders dan
waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, ik denk dat wij betere vriendjes kunnen worden dan jij en ezell zijn en ik en ezell zijn
Ik ben juist blij met mannen als jou, meer vrouwen over voor mij.quote:
* yvonne knipt haar afquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb je naam juist afgekort, dat is lekker hip en vlotterdevlot![]()
![]()
![]()
Ik heb je naam verkeerd gespeld net, dit stemt mij tot groot verdriet.quote:
Ik heb 't geprobeerd , maar ik zie niets leuks gebeuren daar elke x als ik kijk. dus ik wacht even nog een weekje tot het spannender wordquote:
nee wij mogen heul niet komenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je niet een speciaal vak voor feyenoorders dan
oh dat wist ik nietquote:
Mijn naam moet je dan ook met eer behandelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je naam verkeerd gespeld net, dit stemt mij tot groot verdriet.
Precies, win-win situate.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben juist blij met mannen als jou, meer vrouwen over voor mij.
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr, Twi, C_M, WT, Mu, Fax, Fera, Gitaar en SiIk.
ik snap niks van deze postquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr, Twi, C_M, WT, Mu, Fax, Fera, Gitaar en SiIk.
wow wat een #rebelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee wij mogen heul niet komen
maar ik ga lekker toch haha #fuckhetsysteem
#neversurrender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |