hoe dan? jij bent 20quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn probleem is dat ik als enige een normale ruimte (aka een normaal huis) heb voor mijzelf, dus ik ben 9/10 keer de gast heer
dus dan is zoiets een prima oplossing
gekkiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus geen meet. Ik mis het punt een beetje
Wat niet wegneemt dat ik nog altijd erg blij ben met mijn post
dat deed ik toch alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[info]hallo hallo, belangrijke dienstmededeling. Er is een belangrijke beslissing. Vanaf heden is het kapen van topics toegestaan
Dat was het
gr gr van de modjes. En een lik van yvon[/info]
quote:
Dat zal mij aan mijn anus oxideren tbhquote:
wow dat is engquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
zelfde seconde en zelfde reactie
2 handen op 1 buik sofje
quote:
ach, zal allemaal wel mee vallen zolang ik geen feyenoord liedjes in ga zetten of uitgebreid ga staan juichen als ze scorenquote:
#rebel #yolo ofnie dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat deed ik toch al
ja, ik ben zo'n voorloper
een pionier
Over anussen moet je bij Etsu zijn. niet bij mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zal mij aan mijn anus oxideren tbh
die doet t vast ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[warning]probeer deze dan?[/warning]
Het is yvonne!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[info]hallo hallo, belangrijke dienstmededeling. Er is een belangrijke beslissing. Vanaf heden is het kapen van topics toegestaan
Dat was het
gr gr van de modjes. En een lik van yvon[/info]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over anussen moet je bij Etsu zijn. niet bij mij.
Die kenk nie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De leuke mensen uit de oude R&P SC.
Ah, hij is de mannelijke expert op het gebied van de poepertpenetratie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over anussen moet je bij Etsu zijn. niet bij mij.
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, hij is de mannelijke expert op het gebied van de poepertpenetratie?
heb je niet een speciaal vak voor feyenoorders danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ach, zal allemaal wel mee vallen zolang ik geen feyenoord liedjes in ga zetten of uitgebreid ga staan juichen als ze scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |