oh tegen mij zei ze half uurtjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
halfuurtje
2/3 uur hoor
en ik kreeg een eersteklas treinkaartje van d'r en jij niet
quote:
of gewoon een gourmetstel in het midden van de tafel zetten en iedereen het zelf laten doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
sowieso dat ik voortaan alleen makkelijke gerechten ga maken
maar die woensdag is nog optioneel, misschien heb ik er heul geen tijd voor en duik ik onder totdat het stadion open gaatquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh bah
dan is die zaterdag zeker te veel van het goede
Ja, en dan 10 stukjes vlees op 1 klein kutplaatjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
of gewoon een gourmetstel in het midden van de tafel zetten en iedereen het zelf laten doen
dat is stomquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
of gewoon een gourmetstel in het midden van de tafel zetten en iedereen het zelf laten doen
Ik ga er morgen een handjevol meeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen van FOK! meeten![]()
Hah! heb ik jullie daar even mee te pakken.
zeg de jongen die FOK!-post krijgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
ik weet het, al zo'n 9 gehad ofzo en volgende week 10de.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
laat tjacka maar onderduiken hij is toch de jood XDquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar die woensdag is nog optioneel, misschien heb ik er heul geen tijd voor en duik ik onder totdat het stadion open gaat
mijn probleem is dat ik als enige een normale ruimte (aka een normaal huis) heb voor mijzelf, dus ik ben 9/10 keer de gast heerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat is stomals gastvrouw moet je wel gastvrouw spelen
Wie zijn de gelukkige?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er morgen een handjevol meeten.
Dus geen meet. Ik mis het punt een beetjequote:
ja, maar ik kom in hun stadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
laat tjacka maar onderduiken hij is toch de jood XD
wij gaan ook meetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
YEAHBUDDYquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[info]hallo hallo, belangrijke dienstmededeling. Er is een belangrijke beslissing. Vanaf heden is het kapen van topics toegestaan
Dat was het
gr gr van de modjes. En een lik van yvon[/info]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[info]hallo hallo, belangrijke dienstmededeling. Er is een belangrijke beslissing. Vanaf heden is het kapen van topics toegestaan
Dat was het
dat je dat durftquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, maar ik kom in hun stad
haha kom
Dit zal Stuart leuk vindenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Dat was het
Oké, maar tot die tijd kan ik het nog veroordelenquote:
oke dankjewelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Dat was het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |