Vond vlees nooit zo lekker hoorquote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bent zelf bedroevend.
Jij hoeft het toch niet te doen, accepteer dan dat andere mensen dat wel doen mongool.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bent zelf bedroevend.
Jij hoeft het toch niet te doen, accepteer dan dat andere mensen dat wel doen mongool.
wel mee eens, zeker als je daar de groenten doorheen flikkert en een eitje.quote:
dan ga ik doodquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
Al vind ik wel dat mensen minder vlees moeten eten.
Waarom minder vlees eten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
ik had geen zin om deze zin te lezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het weddenschap stukje een keer uit deze anekdote moet aangezien het wel degelijk om de dieren gaat. Nu krijg je voor de 100ste keer 100 posts over het nut van een weddenschap in deze
homoquote:
Goedzo. Dat is ook gewoon zo namelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
houd me tegen!!!quote:
wat nuquote:
Omdat het niet perse heel goed is om 7 dagen per week vlees te eten?quote:
ik ga zo rijst met sperziebonen en kip etenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel mee eens, zeker als je daar de groenten doorheen flikkert en een eitje.
Is goed. Ik klap je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had geen zin om deze zin te lezen
nee , ik moest er ook om schaterenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo. Is het erg dat ik hierom hard moest lachen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |