quote:
Xboxquote:
neem aardappelsquote:
Je bent een vegetariër en je eet vegetarisch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar doe ik geen uitspraken over
waarom ben je vegetarisch?
en hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een dag geen vlees is een dag niet geleefd.
Hierover een weddenschap afsluiten is dan ook gewoon bedroevend te noemen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bent een vegetariër en je eet vegetarisch.
Maar goed.
Ik de derde keken we een filmpje met biologie hoe koeien werden geslacht en dat was vies. Dus sloten drie vriendinnen en ik een weddenschap wie het langste geen vlees zou eten. Twee zijn er al afgehaakt. En ik ben dus nog over met een vriendin. Na vier jaar is het meer een gewoonte geworden. Vond het ook nooit zo lekker.
Ik eet wel vis overigens.
maar... vleesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar goed.
Ik de derde keken we een filmpje met biologie hoe koeien werden geslacht en dat was vies. Dus sloten drie vriendinnen en ik een weddenschap wie het langste geen vlees zou eten. Twee zijn er al afgehaakt. En ik ben dus nog over met een vriendin. Na vier jaar is het meer een gewoonte geworden. Vond het ook nooit zo lekker.
patat wel, maar dat vleesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet afslaan
Je bent zelf bedroevend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hierover een weddenschap afsluiten is dan ook gewoon bedroevend te noemen.
Ik denk toch dat het weddenschap stukje een keer uit deze anekdote moet aangezien het wel degelijk om de dieren gaat. Nu krijg je voor de 100ste keer 100 posts over het nut van een weddenschap in dezequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar goed.
Niet gekookt natuurlijk hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Burgerlul![]()
Kut ik ga 18:00 niet meer redden
Die sla ernaast welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet afslaan
Lieverd, het is LMI.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bent zelf bedroevend.
Jij hoeft het toch niet te doen, accepteer dan dat andere mensen dat wel doen mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |