Owja, die filmmeets ben ik ook geweest, maar niet iedereen gesproken en dingen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zag 'm laatst nog lopen maar ik spreek 'm nooit. Ik heb trouwens ook een hoop mensen gemeet. Minimaal 600 (want john carter)
De grootste mongool die ik gemeet heb was een prutser die een heel verhaal had over camera's en lenzen enzo, want hij wist dat ik fotograaf ben en hij had wel eens wat verhuurd
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
je had dit niet moeten posten als je serieus een reactie had verwacht
Ja, best tof.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtf, daar kwamen zoveel mensen op af?
Heb je mij toen gemeet en was ik dronken? Dan was ik hetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die filmmeets ben ik ook geweest, maar niet iedereen gesproken en dingen.
Ik geloof dat het die John Cartermeet was, dat iemand niet meer wist wat mijn naam was en die noemde me toen Knoflooksteeltje. Of iets wat dat daar lijkt.
Als dat het hoogtepunt van de meet is, dan ga ik nooit mensen van Fokmeet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die filmmeets ben ik ook geweest, maar niet iedereen gesproken en dingen.
Ik geloof dat het die John Cartermeet was, dat iemand niet meer wist wat mijn naam was en die noemde me toen Knoflooksteeltje. Of iets wat dat daar lijkt.
there is only one ROBIN BRAAMquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:22 schreef Muto het volgende:
Robin Braams heeft binnen no-time de status van cultheld gehaald. Ook knap.
Tuurlijk. Af en toe is er een waaghals die plas in zijn kont in het echt tegen je durft te zeggen, maar dat was het ook wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Als dat het hoogtepunt van de meet is, dan ga ik nooit mensen van Fokmeet.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Af en toe is er een waaghals die plas in zijn kont in het echt tegen je durft te zeggen, maar dat was het ook wel.
Ik heb jou toen wel gezien. Iemand zei dat jij het was. De naam zei me toen wel iets.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Ja, best tof.
[..]
Heb je mij toen gemeet en was ik dronken? Dan was ik het![]()
Ik was aan het fotograferen daar.
Nee, het hoogtepunt is op de aftermeet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Als dat het hoogtepunt van de meet is, dan ga ik nooit mensen van Fokmeet.
De grappenmaker die "fipo" riep.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Af en toe is er een waaghals die plas in zijn kont in het echt tegen je durft te zeggen, maar dat was het ook wel.
Bij het uitdelen van de cola.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De grappenmaker die "fipo" riep.
Het is bij jou echt alleen maar negeren of emo-giffen hequote:
Er was ook vrouw bij, die leek alsof ze constant huilde. Die zat te hele tijd te roepen dat iedereen een zolderautist was.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was ook vrouw bij, die leek alsof ze constant huilde. Die zat te hele tijd te roepen dat iedereen een zolderautist was.
terechtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is bij jou echt alleen maar negeren of emo-giffen he
hetzelfdequote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ezell, hoe ziet je haar er nu uit?
deze emogif was ook wel een beetje terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is bij jou echt alleen maar negeren of emo-giffen he
want?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze emogif was ook wel een beetje terecht natuurlijk
Shushquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze emogif was ook wel een beetje terecht natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|