Geeft niet. Ze zijn tofjes.quote:
ja, zo rol ikquote:
probeer ik helemaal indruk te maken, ga jij over je eten beginnenquote:
Eetzequote:
Heb je al veel mensjes gemeet van den fok?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet. Ze zijn tofjes.
Alleen jammer dat andere bazen zoals Heloef en Loka niet konden.
GO ONquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, zo rol ik
[..]
probeer ik helemaal indruk te maken, ga jij over je eten beginnen
jeetje zeg
Jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eetze![]()
Wat ga je eten?
[..]
Heb je al veel mensjes gemeet van den fok?
SEX-sc vind ik geen leuke mensen zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja
Alle relevante mensen van R&P en SEX. En ook een qt3.14 uit ONZ.
Niet echt meer, nee. Jammer wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SEX-sc vind ik geen leuke mensen zitten.
Zijn alleen maar zeugen die in KPD postenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt meer, nee. Jammer wel.
Daarom ben ik ook hierheen gevlucht.
Owja, ik heb ook wel gemeet met andere ONZ mensen zoals Mono en Stief.
Stevenmac.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:16 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb silk ook gemeet
Welke stief?
Ow, die posten er allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn alleen maar zeugen die in KPD posten
Robin Braamquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga koken dag.
Ik geef de leiding over deze SC over aan Robin Braam.
Die woont bij mij in 't dorp. 750 meter van me vandaan ofzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stevenmac.
Hij ging schoonmaakmiddel stelen bij de Turk.
En ik moest toen een broodje moksi eten bij de Suri van hem. Het was vies.
Hoe is het met die ouwe hooligan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die woont bij mij in 't dorp. 750 meter van me vandaan ofzo
Zag 'm laatst nog lopen maar ik spreek 'm nooit. Ik heb trouwens ook een hoop mensen gemeet. Minimaal 600 (want john carterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met die ouwe hooligan?
je had dit niet moeten posten als je serieus een reactie had verwachtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
Nu ff wachten hoe lang het duurt voordat Jimbo hapt
wtf, daar kwamen zoveel mensen op af?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zag 'm laatst nog lopen maar ik spreek 'm nooit. Ik heb trouwens ook een hoop mensen gemeet. Minimaal 600 (want john carter)
De grootste mongool die ik gemeet heb was een prutser die een heel verhaal had over camera's en lenzen enzo, want hij wist dat ik fotograaf ben en hij had wel eens wat verhuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |