Jezusquote:
Uhm, het nieuws ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor 7 uur smorgens zijn er niet veel andere opties
Nee het gaat nu alleen nog maar om gezeik tussen die mensen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom worden ze zo verwend daar? Is toch niet leuk zo?
Ja van andere mensen verwacht ik geen geluidshinderquote:
4eva gespotquote:
Ik slaap sowieso best licht maar dit was meer dan een beetje geschreeuw, dacht ff dat er iemand vermoord werd. Not even kidding.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja van andere mensen verwacht ik geen geluidshinder. Van een beetje geschreeuw wordt ik om 4u ook niet wakker, dan ben ik op een doordeweekse dag heel diep in slaap.
quote:
Oh haiquote:
Was jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hai![]()
![]()
Ik dacht dat jij gestopt was ?
quote:
Ik dacht dat het ontbijtnieuws rond 7.00 werd uitgezondenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat het niet uitgezonden wordt..?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Was ja
Maar school is weer begonnen en FOK! biedt weer reden tot uitstellen![]()
7 uur ja, maar niet voor half 7.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ontbijtnieuws rond 7.00 werd uitgezonden
Zekerquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
Was de rijdende rechter nog hetkijken waard?
Het is watquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
7 uur ja, maar niet voor half 7.
soms heeft comedy central of discovery wel wat te kijken en anders duitse tv..
2nightquote:
Die zijn al opquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja drama, breng mij maar wat van die rendang dingen om me op te vrolijken
waaromquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:01 schreef Chloroform het volgende:
Jullie moeten eigenlijk allemaal De Rijdende Rechter terugkijken. Aflevering van gisteren heeft 1,8 miljoen kijkers gehad.![]()
Omdat ik het zeg.quote:
Ik ga het zo gewoon nog een keer doen, maar dan met vertaling aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:01 schreef Chloroform het volgende:
Jullie moeten eigenlijk allemaal De Rijdende Rechter terugkijken. Aflevering van gisteren heeft 1,8 miljoen kijkers gehad.![]()
Ik ga 'm ook nog een keer kijken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga het zo gewoon nog een keer doen, maar dan met vertaling aan.
Is er trouwens ergens een kaartje te zien van die situatie daar? begrijp er echt helemaal niks van.
Afgeknipte bloemen, tuinhekken en ouwe zeiklijken.quote:
daar wonen toch alleen maar apupers waar niks te halen valt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er nog Amsterdam zuid oost gangers hier die hun DigiD is gejat btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ik denk dat ik dan een hartaanval van ergernis krijgquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:01 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:53 schreef Chloroform het volgende:
Lesbisch stel wil weg uit Assen na pesterijenHaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom is dit het onderschrift van de fotoZet er dan de naam van de persoon niet, op de foto is geen stel te zien.quote:Lesbisch stel wil weg uit Assen na pesterijen![]()
oke kantoormiepquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh even vergeten;
De week is weer doormidden
Zaagmans
Woensdag gehaktdag
Haha watquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
De heer vraagt de dame mee naar het gala, en dat dient volgens enkele regels te gebeuren. Ik ben de exacte regels even kwijt, maar volgens mij is het iets met een handgeschreven brief. De dame vraagt de heer vervolgens op de koffie. Als ze cake erbij geeft wil ze na het gala neuken, als ze koekjes geeft niet. (zoiets...)
Na het gala wordt er in de regel altijd gewipt.
Supermooi!
Ik las het ook jaquote:
Ik eet vandaag stamppotquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke kantoormiep
en vandaag is kip dag
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik gisteren.
vandaag pasta met kip
Rauwe andijviestamppot ... Geen kuiltjequote:
GEEN KUILTJE!!111???quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauwe andijviestamppot ... Geen kuiltje
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauwe andijviestamppot ... Geen kuiltje
quote:
Al die regelsquote:
En dan moet je natuurlijk per se iemand uit die club kiezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die regelsfucking inboorlingen stam man
Haha ja wtf man. Wel vaker van die vereniging verhalen aangehoord met een kruising tussen deze gezichtenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan moet je natuurlijk per se iemand uit die club kiezen.
Die neem je dan mee naar het gala en die moet je dan neuken (want die beschrijving van cake en zo is van vroeger, nu is het neuken gewoon all in blijkbaar).
Echt een vies systeempje idd.
Mij niet iig, die jurk moest echt eerst uit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja wtf man. Wel vaker van die vereniging verhalen aangehoord met een kruising tussen deze gezichten![]()
Wie had mozy eigenlijk in haar galajurk geneukt?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij niet iig, die jurk moest echt eerst uit.
Nee die jurk zat gewoon zo dat het niet kon.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Hij volgt de regels niet goed dus. Jurk hoeft niet uit, slip wel
pics?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die jurk zat gewoon zo dat het niet kon.
Die was niet omhoog te schuiven of zo.
Jammer. Als je iets meer moeite doet?quote:
Ik weet dat ze ergens zijn, maar geen idee waar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer. Als je iets meer moeite doet?
Zo jammer ditquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet dat ze ergens zijn, maar geen idee waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:37 schreef Gridlok het volgende:
Zou hard raken.
[ afbeelding ]Is dat Sieneke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zal jou eens rambammen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Linda Hakenboom, kende der ook niet, gisteren Rambam zitten kijken.
Ken ik ook niet. Niets bijzonders.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Linda Hakenboom, kende der ook niet, gisteren Rambam zitten kijken.
Wie is dat op jouw UIquote:
Ja, maar bedoel er maar mee te zeggen dat je die dagelijks wel op straat ziet zulkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet bijzonder te zijn, gewoon leuk koppie.
Gadverdamme wat een kutkindquote:
Oh zo, ik kom nooit buiten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar bedoel er maar mee te zeggen dat je die dagelijks wel op straat ziet zulkendaarom niets bijzonders.
TOUCHEEEEE!quote:
Man schopt peuter (3) in gezichtquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een kutkindEn dan ook nog zo'n domme kut kop trekken, echt ram erop geven gewoon
Zo agressief weer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een kutkindEn dan ook nog zo'n domme kut kop trekken, echt ram erop geven gewoon
Iddquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Alleen proberen aan te aanspreken ook hč.
quote:
Echtquote:Wereldwijd wordt de noodklok geluid over dé trend van 2014.
Ik vind het jammer dat het kind niet met z'n vader liep.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idden dan vast verbouwereerd weg lopen
maar wel tegen Jannie op de hoek uit de slof schieten over Irma van verder op omdat ze de vuilnisbak te lang langs de weg liet staan
quote:
quote:SIGNALEMENT:
- Donkere huidskleur
- 35 jaar oud
- Tussen de 1.80 en 1.85 meter
- Slank postuur
- Donkerbruine volle lippen, kleine smalle mond
- Kort zwart kroeshaar
- Donkerblauwe nylon trainingbroek
- Sportschoenen
- Droeg een grote zwarte lederen heuptas
Ik snap echt werkelijk waar de reden niet waarom je mijn redelijk simpele vraag negeert?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het kind niet met z'n vader liep.
Ja, las dat alquote:
Oh, helemaal niet gezien. Momentje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap echt werkelijk waar de reden niet waarom je mijn redelijk simpele vraag negeert?
liefquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef Germano het volgende:
De naam weet ik niet, maar dit is de volledige foto.
[ afbeelding ]
Allemaal dood.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Skaff-a het volgende:
waar is de mooie fipo met iedereen z`n ui en dat soort shit...is dit de klaagbaak na al die jaren??
Zijn er nog wat old-school KLB`ers?
kom even hier heenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Skaff-a het volgende:
waar is de mooie fipo met iedereen z`n ui en dat soort shit...is dit de klaagbaak na al die jaren??
Dat was de OP, godverdomme.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Skaff-a het volgende:
doe dat lekker in dm gr xoxoquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kom even hier heen
GC / [GRTD #3460] Dit is een troosttopic voor LR
gr gr
Hij vroeg me net hoe die moest quotenquote:
En jij doet het ;s hij maakt misbruik van je vrind.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij vroeg me net hoe die moest quoten![]()
Ga je webteksten makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij vroeg me net hoe die moest quoten![]()
Die werd toch door iedereen verkracht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja, en die is dus weg godverrrrrrrr, lelijk hoor
Er moet een website zijn waar het ingepleurd kan worden, coderen, boelerquote:
misbruik? gewoon even wat verroestte gewoontes oppoetsen droeloequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En jij doet het ;s hij maakt misbruik van je vrind.
Nog nooiit van deze user gehoord. En je bent niet oldskool met je 2008.quote:
Ergste soort dit, zou niet pikken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
misbruik? gewoon even wat verroestte gewoontes oppoetsen droeloe
Ik?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Skaff-a het volgende:
Vast door jullie, mislukte nieuwerwetse generatie, wij hadden respect voor de OPquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Die werd toch door iedereen verkracht.
Ik ben oldschool als ik dat zeg trutquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooiit van deze user gehoord. En je bent niet oldskool met je 2008.
Lamon-generatie?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Vast door jullie, mislukte nieuwerwetse generatie, wij hadden respect voor de OP
Och weer zo'n gebruiker die blaft van alles maar verder niks waard is. Ok.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik ben oldschool als ik dat zeg trut
Niet zo huilie johquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och weer zo'n gebruiker die blaft van alles maar verder niks waard is. Ok.
De enige die begint met huilen over een OP en weet ik veel wat voor insignificante troep, ben jijquote:
Ja he huillie maar das niet over een gebruiker huilen he, en die OP was trouwens het fundament van deze SCquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De enige die begint met huilen over een OP en weet ik veel wat voor insignificante troep, ben jij
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja he huillie maar das niet over een gebruiker huilen he, en die OP was trouwens het fundament van deze SC
Ik heb ook nog in die OP gestaan hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja he huillie maar das niet over een gebruiker huilen he, en die OP was trouwens het fundament van deze SC
Heldin! Ze snappen ons gewoon nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook nog in die OP gestaan hoor.
Volgens mij heeft iedereen die hier nu is in die OP gestaan. ( behalve jijquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Heldin! Ze snappen ons gewoon niet
lang geleden knul, lang geledenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen die hier nu is in die OP gestaan. ( behalve jij)
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook nog in die OP gestaan hoor.
Oh wow, ik kijk tegen jullie op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Heldin! Ze snappen ons gewoon niet
jij bent kleiner dan chai?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Oh wow, ik kijk tegen jullie op.
Ga huilen joh, huilhoofdquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat dacht ikquote:
hjbquote:
iemand die in 5 jaar tijd nog geen 5000 posts bij elkaar heeft kan nooit een goede sc'er zijn geweestquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat dacht ikals iemand oldskool is zullen we hem wel herkennen toch zeg wat is dit nou poeh poeh verdomme.
jah idd wat herken je me niet joh, daar gaat m`n fok-geloofwaardigheid damnit!quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat dacht ikals iemand oldskool is zullen we hem wel herkennen toch zeg wat is dit nou poeh poeh verdomme.
Hahahahaha til er niet zo zwaar aan man, er is nog wel iets sprake van overdrijven heurquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die in 5 jaar tijd nog geen 5000 posts bij elkaar heeft kan nooit een goede sc'er zijn geweest
homofielquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hahahahaha til er niet zo zwaar aan man, er is nog wel iets sprake van overdrijven heurik was een klein poosje actief (stond wel in de OP
) en kwam ff trollen
Sow he, wat voelde ik mezelf " getrolled ", overigens mensen die zeggen dat ze trollen, trollen niet maar falen erin.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hahahahaha til er niet zo zwaar aan man, er is nog wel iets sprake van overdrijven heurik was een klein poosje actief (stond wel in de OP
) en kwam ff trollen
Kaste 4?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
) en kwam ff trollen
betraptquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sow he, wat voelde ik mezelf " getrolled ", overigens mensen die zeggen dat ze trollen, trollen niet maar falen erin.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
) en kwam ff trollen
*speelt vioolquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
jah idd wat herken je me niet joh, daar gaat m`n fok-geloofwaardigheid damnit!
En dat!quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die in 5 jaar tijd nog geen 5000 posts bij elkaar heeft kan nooit een goede sc'er zijn geweest
Welke ongelooflijke klapmongool heeft dat uberhaupt ooit bedachtquote:
Kastenovaquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Welke ongelooflijke klapmongool heeft dat uberhaupt ooit bedacht![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sow he, wat voelde ik mezelf " getrolled "
quote:
Je kan jou alles wijsmakenquote:
Nou blijkbaar niet he sukkel haahahahahquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan jou alles wijsmakendus waardeer mijn poging gewoon.
Zo mad dat ze uit emotie dubbelquotequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet he sukkel haahahahah
Whatever makes you happyquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo mad dat ze uit emotie dubbelquote
Ok. Naaktpics plsquote:
Die met dat beetje schaamhaar had ik al gezien. Heb je misschien nog meer van die fotoserie waar je crocs draagt?quote:
I have no idea what you're talking 'boutquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die met dat beetje schaamhaar had ik al gezien. Heb je misschien nog meer van die fotoserie waar je crocs draagt?
Emimich of IQM.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Welke ongelooflijke klapmongool heeft dat uberhaupt ooit bedacht![]()
Oh was ook niet handig om dat hier te plaatsen sorryquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I have no idea what you're talking 'bout
Dan ben je toch wel redelijk diep gezonken.quote:
was dat die met die scheerbultjes?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die met dat beetje schaamhaar had ik al gezien. Heb je misschien nog meer van die fotoserie waar je crocs draagt?
Maar ik heb écht geen idee waar je het over hebt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh was ook niet handig om dat hier te plaatsen sorry
Niet die in de string, toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar ik heb écht geen idee waar je het over hebt?
Hoorden ze ten minste ergens bij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan ben je toch wel redelijk diep gezonken.
En degenen die er in stonden en dat cool vonden ook
Ook die scheerbultjes heb ik zelf nooit kunnen ontdekken, zelfs niet op de high res beeldenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
was dat die met die scheerbultjes?
Ik heb uberhaupt nooit schaamhaar gehad en zéker niet op foto's.quote:
Nee, heb nooit bij haar scheerbultjes gezien. Zelfs niet op die hd foto'squote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
was dat die met die scheerbultjes?
Ik bedoelde meer of het over die foto ging.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nooit schaamhaar gehad en zéker niet op foto's.
stuur mij is de high res? misschien was het gewoon cropping artifacts.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook die scheerbultjes heb ik zelf nooit kunnen ontdekken, zelfs niet op de high res beelden
Natuurlijk stuur ik je de high res nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
stuur mij is de high res? misschien was het gewoon cropping artifacts.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nooit schaamhaar gehad en zéker niet op foto's.
raar verhaal dit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Natuurlijk stuur ik je de high res niet
Wie ben jij?quote:
Wat een sletje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat een sletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Aandacht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
Weet je wat het is met dat soort foto's... Het is niet dat de dames het niet kunnen hebben ofzo, zien er mooi uit en alles maar waarom zou je zulke foto's van jezelf online zetten? Weten ze dan niet dat er enge mensen op het internet zitten en dat dit juist niet de juiste manier is om een leuke man te vinden![]()
![]()
Zo lokken ze allemaal verkeerde mannen
robo plsquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
Weet je wat het is met dat soort foto's... Het is niet dat de dames het niet kunnen hebben ofzo, zien er mooi uit en alles maar waarom zou je zulke foto's van jezelf online zetten? Weten ze dan niet dat er enge mensen op het internet zitten en dat dit juist niet de juiste manier is om een leuke man te vinden![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
Weten ze dan niet dat dit niet de juiste manier is om een leuke man te vinden![]()
![]()
![]()
Is dat dezelfde meid? Zo ja worden mijn vermoedens over enigszins raar hoofd bevestigd, en houd ik het mooi bij die eerste foto's.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dat dezelfde meid? Zo ja worden mijn vermoedens over enigszins raar hoofd bevestigd, en houd ik het mooi bij die eerste foto's.
Wow.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
![]()
Ja waarom zouden ze het anders doen? Om hun dikke vriendinnen jaloers te maken? (wel een optie overigens).quote:
Jaquote:
Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dat dezelfde meid? Zo ja worden mijn vermoedens over enigszins raar hoofd bevestigd, en houd ik het mooi bij die eerste foto's.
Hmm volgens mij komt dat enigszins rare hoofd door de duckface maar ik kan er ook naast zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja waarom zouden ze het anders doen? Om hun dikke vriendinnen jaloers te maken? (wel een optie overigens).
En niet alleeeeeennnn verkeerde mannen, maar wel veel
Nee verkeerde mannen op haarquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef Germano het volgende:
Ik vind het wel een knap meisje.
Anderen komen aanzetten met "hey, raar hoofd" en "ze valt op verkeerde mannen".
Heb altijd het idee dat er een hyperbool is van Slim/Knap.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef Germano het volgende:
Ik vind het wel een knap meisje.
Anderen komen aanzetten met "hey, raar hoofd" en "ze valt op verkeerde mannen".
Verkapte wij zijn gay post?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee verkeerde mannen op haarMisschien valt zij wel op hele goede mannen (zoals jullie, oke dan?)
6/10quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.
Hahaha mooi ditieder zijn smaak idd. De ene houd van mooie dames en de andere van he-man's.
Nee, komt door haar hoofd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm volgens mij komt dat enigszins rare hoofd door de duckface maar ik kan er ook naast zitten.
ja rot dan op het is ook nooit goedquote:
Hahahaquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:22 schreef krioro het volgende:
[..]
6/10[ afbeelding ]
[..]
Nee komt door haar hoofd.
Nie sow boos doen, kan wel merken dat je weer de hele dag op school zit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ja rot dan op het is ook nooit goed
Andersom, ook goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee verkeerde mannen op haarMisschien valt zij wel op hele goede mannen (zoals jullie, oke dan?)
Waarom altijd weer jaloezie en jaloers willen maken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja waarom zouden ze het anders doen? Om hun dikke vriendinnen jaloers te maken? (wel een optie overigens).
En niet alleeeeeennnn verkeerde mannen, maar wel veel
Weet ik veelquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom altijd weer jaloezie en jaloers willen maken?waarom zou je dat willen?
Dat is iets van vrouwen, snap jij toch niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom altijd weer jaloezie en jaloers willen maken?waarom zou je dat willen?
Wow.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is iets van vrouwen, snap jij toch niet.
Heb jij vriendinnen die je dik/lelijk vindt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik veelik probeer alleen maar redenen te bedenken.
Wel als je ze op FB zet en je vriendinnen erin tagt en dan iets erbij zet van 'I'm so fat lol'quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:24 schreef Chai het volgende:
En bij dikke vriendinnen heb je daar geen foto's voor nodig natuurlijk.
Ik heb geen vriendinnenquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij vriendinnen die je dik/lelijk vindt?
lolquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wel als je ze op FB zet en je vriendinnen erin tagt en dan iets erbij zet van 'I'm so fat lol'
Wie heeft vrienden nodig als je een zolderkamer en internet hebtquote:
Nee was grapjon ik heb wel vriendinnenquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker met je mannelijke vrienden klagen over vrouwen?
Weet ik welquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee was grapjon ik heb wel vriendinnen![]()
Klagen over vrouwendoe ik hier wel.
Haha, ga jij nou doen alsof jij wel vriendinnen hebt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker met je mannelijke vrienden klagen over vrouwen?
Omgquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik welschat jou niet zo laag in hoor.
Nee, maar ik ga dat niet onderbouwen met bullshit over hoe kut vrouwen zijn en dat ik ze daarom niet heb.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Haha, ga jij nou doen alsof jij wel vriendinnen hebt?
Ik vind het schatjes, zolang er maar niet te veel bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dat niet onderbouwen met bullshit over hoe kut vrouwen zijn en dat ik ze daarom niet heb.
Gewoon geen kutwijven als vriendinnen hebben, dat schijnen veel vrouwen helaas niet te begrijpen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dat niet onderbouwen met bullshit over hoe kut vrouwen zijn en dat ik ze daarom niet heb.
Word je dan een beetje zenuwachtig?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het schatjes, zolang er maar niet te veel bij elkaar zijn.
Zie jou anders wel heeeeel vaak in topics vrouwen bashen maar dat zal wel expres zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
oh, is dat het geheimquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gewoon geen kutwijven als vriendinnen hebben, dat schijnen veel vrouwen helaas niet te begrijpen.
Jij bent toe aan een man.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wie heeft vrienden nodig als je een zolderkamer en internet hebt![]()
Nee, dan worden ze nep. Doen ze zich anders voor dan ze daadwerkelijk zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Word je dan een beetje zenuwachtig?
Mannen doen dat ook vaak.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dan worden ze nep. Doen ze zich anders voor dan ze daadwerkelijk zijn.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent toe aan een man.Sinds wanneer ben jij homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zei ook 'vaak', er zijn altijd uitzonderingenquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik niet, ben gewoon altijd een loser.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent toe aan een man.hommoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, niet allemaal maar sommigen krijgen dan ineens het idee dat ze zich moeten bewijzenquote:
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Ja, dat ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
hommo
[..]
Ja, niet allemaal maar sommigen krijgen dan ineens het idee dat ze zich moeten bewijzen
Pics van je vader :$quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
hommo
[..]
Ja, niet allemaal maar sommigen krijgen dan ineens het idee dat ze zich moeten bewijzen
gaat te ver ditquote:
quote:
Die komen vaak uit een stad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
*danquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Minder dan gisteren, beter als morgen.
Ik hoop het niet. Kan ik dat ergens controleren?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]jij bent toch niet die lul van Het Beste Idee van Nederland met z'n 'veel goed' he?
Is dat zo?quote:
Als je niet hebt meegedaan dan kun je er zeker van zijn dat jij dat niet bent. Wat een mongool was datquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Kan ik dat ergens controleren?
Oh ja datquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]jij bent toch niet die lul van Het Beste Idee van Nederland met z'n 'veel goed' he?
Daar komen wel meer types vandaan die patserig doen hoor, althans in deze regio.quote:
Pasdoekjes?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja datnet zo sneu als die plasdoekjes
Komen er wel eens mensen uit de stad naar jouw dorp?quote:
Dat was wel erg slecht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja datnet zo sneu als die plasdoekjes
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Pasdoekjes?Die heb ik gemist.
Ja werd gewoon echt een beetje boos van dat idee en de manier waarop ze zichzelf echt heel erg grappig vonden.
Gestopt met kijken na 'irriteren we ons'quote:
Sporadisch, kom ze voornamelijk in 'du disco' tegen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Komen er wel eens mensen uit de stad naar jouw dorp?
whut?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JaPLASdoekjes... doekjes voor het plassen voor de man om hygienisch zijn penis vast te houden
En idd, van die 'hippe' ideeen![]()
Die doekjes maken het juist onhygiënischerquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JaPLASdoekjes... doekjes voor het plassen voor de man om hygienisch zijn penis vast te houden
Oeeeeeh welke discoquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Sporadisch, kom ze voornamelijk in 'du disco' tegen.
Shitquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is gewoon fucking onzinnig als de tering wil er niet eens meer over nadenken laat me met rust!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die doekjes maken het juist onhygiënischer
Ja, treurigquote:
Krioroquote:
als je dan toch extreme smetvrees hebt en je eigen pik niet wilt aanraken kun je toch beter van die dokters handschoenen pakken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is gewoon fucking onzinnig als de tering wil er niet eens meer over nadenken laat me met rust!!!
[..]
Ja, treurig
Als je zulke smetvrees zou hebben verdien je het niet te leven eigenlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je dan toch extreme smetvrees hebt en je eigen pik niet wilt aanraken kun je toch beter van die dokters handschoenen pakken?
mijn zoontje jayden hihiquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wie heeft jou zwanger gemaakt dan.
Grease Lightning. Haar paard.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wie heeft jou zwanger gemaakt dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |