Ik snap echt werkelijk waar de reden niet waarom je mijn redelijk simpele vraag negeert?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het kind niet met z'n vader liep.
Ja, las dat alquote:
Oh, helemaal niet gezien. Momentje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap echt werkelijk waar de reden niet waarom je mijn redelijk simpele vraag negeert?
liefquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef Germano het volgende:
De naam weet ik niet, maar dit is de volledige foto.
[ afbeelding ]
Allemaal dood.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Skaff-a het volgende:
waar is de mooie fipo met iedereen z`n ui en dat soort shit...is dit de klaagbaak na al die jaren??
Zijn er nog wat old-school KLB`ers?
kom even hier heenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Skaff-a het volgende:
waar is de mooie fipo met iedereen z`n ui en dat soort shit...is dit de klaagbaak na al die jaren??
Dat was de OP, godverdomme.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Skaff-a het volgende:
doe dat lekker in dm gr xoxoquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kom even hier heen
GC / [GRTD #3460] Dit is een troosttopic voor LR
gr gr
Hij vroeg me net hoe die moest quotenquote:
En jij doet het ;s hij maakt misbruik van je vrind.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij vroeg me net hoe die moest quoten![]()
Ga je webteksten makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij vroeg me net hoe die moest quoten![]()
Die werd toch door iedereen verkracht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja, en die is dus weg godverrrrrrrr, lelijk hoor
Er moet een website zijn waar het ingepleurd kan worden, coderen, boelerquote:
misbruik? gewoon even wat verroestte gewoontes oppoetsen droeloequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En jij doet het ;s hij maakt misbruik van je vrind.
Nog nooiit van deze user gehoord. En je bent niet oldskool met je 2008.quote:
Ergste soort dit, zou niet pikken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
misbruik? gewoon even wat verroestte gewoontes oppoetsen droeloe
Ik?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Skaff-a het volgende:
Vast door jullie, mislukte nieuwerwetse generatie, wij hadden respect voor de OPquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Die werd toch door iedereen verkracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |