Ik snap echt werkelijk waar de reden niet waarom je mijn redelijk simpele vraag negeert?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het kind niet met z'n vader liep.
Ja, las dat alquote:
Oh, helemaal niet gezien. Momentje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap echt werkelijk waar de reden niet waarom je mijn redelijk simpele vraag negeert?
liefquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef Germano het volgende:
De naam weet ik niet, maar dit is de volledige foto.
[ afbeelding ]
Allemaal dood.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Skaff-a het volgende:
waar is de mooie fipo met iedereen z`n ui en dat soort shit...is dit de klaagbaak na al die jaren??
Zijn er nog wat old-school KLB`ers?
kom even hier heenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Skaff-a het volgende:
waar is de mooie fipo met iedereen z`n ui en dat soort shit...is dit de klaagbaak na al die jaren??
Dat was de OP, godverdomme.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Skaff-a het volgende:
doe dat lekker in dm gr xoxoquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kom even hier heen
GC / [GRTD #3460] Dit is een troosttopic voor LR
gr gr
Hij vroeg me net hoe die moest quotenquote:
En jij doet het ;s hij maakt misbruik van je vrind.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij vroeg me net hoe die moest quoten![]()
Ga je webteksten makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij vroeg me net hoe die moest quoten![]()
Die werd toch door iedereen verkracht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja, en die is dus weg godverrrrrrrr, lelijk hoor
Er moet een website zijn waar het ingepleurd kan worden, coderen, boelerquote:
misbruik? gewoon even wat verroestte gewoontes oppoetsen droeloequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En jij doet het ;s hij maakt misbruik van je vrind.
Nog nooiit van deze user gehoord. En je bent niet oldskool met je 2008.quote:
Ergste soort dit, zou niet pikken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
misbruik? gewoon even wat verroestte gewoontes oppoetsen droeloe
Ik?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Skaff-a het volgende:
Vast door jullie, mislukte nieuwerwetse generatie, wij hadden respect voor de OPquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Die werd toch door iedereen verkracht.
Ik ben oldschool als ik dat zeg trutquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooiit van deze user gehoord. En je bent niet oldskool met je 2008.
Lamon-generatie?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Vast door jullie, mislukte nieuwerwetse generatie, wij hadden respect voor de OP
Och weer zo'n gebruiker die blaft van alles maar verder niks waard is. Ok.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik ben oldschool als ik dat zeg trut
Niet zo huilie johquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och weer zo'n gebruiker die blaft van alles maar verder niks waard is. Ok.
De enige die begint met huilen over een OP en weet ik veel wat voor insignificante troep, ben jijquote:
Ja he huillie maar das niet over een gebruiker huilen he, en die OP was trouwens het fundament van deze SCquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De enige die begint met huilen over een OP en weet ik veel wat voor insignificante troep, ben jij
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja he huillie maar das niet over een gebruiker huilen he, en die OP was trouwens het fundament van deze SC
Ik heb ook nog in die OP gestaan hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja he huillie maar das niet over een gebruiker huilen he, en die OP was trouwens het fundament van deze SC
Heldin! Ze snappen ons gewoon nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook nog in die OP gestaan hoor.
Volgens mij heeft iedereen die hier nu is in die OP gestaan. ( behalve jijquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Heldin! Ze snappen ons gewoon niet
lang geleden knul, lang geledenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen die hier nu is in die OP gestaan. ( behalve jij)
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook nog in die OP gestaan hoor.
Oh wow, ik kijk tegen jullie op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Heldin! Ze snappen ons gewoon niet
jij bent kleiner dan chai?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Oh wow, ik kijk tegen jullie op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |