Ik ben oldschool als ik dat zeg trutquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooiit van deze user gehoord. En je bent niet oldskool met je 2008.
Lamon-generatie?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Vast door jullie, mislukte nieuwerwetse generatie, wij hadden respect voor de OP
Och weer zo'n gebruiker die blaft van alles maar verder niks waard is. Ok.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik ben oldschool als ik dat zeg trut
Niet zo huilie johquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och weer zo'n gebruiker die blaft van alles maar verder niks waard is. Ok.
De enige die begint met huilen over een OP en weet ik veel wat voor insignificante troep, ben jijquote:
Ja he huillie maar das niet over een gebruiker huilen he, en die OP was trouwens het fundament van deze SCquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De enige die begint met huilen over een OP en weet ik veel wat voor insignificante troep, ben jij
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja he huillie maar das niet over een gebruiker huilen he, en die OP was trouwens het fundament van deze SC
Ik heb ook nog in die OP gestaan hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja he huillie maar das niet over een gebruiker huilen he, en die OP was trouwens het fundament van deze SC
Heldin! Ze snappen ons gewoon nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook nog in die OP gestaan hoor.
Volgens mij heeft iedereen die hier nu is in die OP gestaan. ( behalve jijquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Heldin! Ze snappen ons gewoon niet
lang geleden knul, lang geledenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen die hier nu is in die OP gestaan. ( behalve jij)
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook nog in die OP gestaan hoor.
Oh wow, ik kijk tegen jullie op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Heldin! Ze snappen ons gewoon niet
jij bent kleiner dan chai?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Oh wow, ik kijk tegen jullie op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |