quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik gisteren.
vandaag pasta met kip
Rauwe andijviestamppot ... Geen kuiltjequote:
GEEN KUILTJE!!111???quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauwe andijviestamppot ... Geen kuiltje
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauwe andijviestamppot ... Geen kuiltje
quote:
Al die regelsquote:
En dan moet je natuurlijk per se iemand uit die club kiezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die regelsfucking inboorlingen stam man
Haha ja wtf man. Wel vaker van die vereniging verhalen aangehoord met een kruising tussen deze gezichtenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan moet je natuurlijk per se iemand uit die club kiezen.
Die neem je dan mee naar het gala en die moet je dan neuken (want die beschrijving van cake en zo is van vroeger, nu is het neuken gewoon all in blijkbaar).
Echt een vies systeempje idd.
Mij niet iig, die jurk moest echt eerst uit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja wtf man. Wel vaker van die vereniging verhalen aangehoord met een kruising tussen deze gezichten![]()
Wie had mozy eigenlijk in haar galajurk geneukt?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij niet iig, die jurk moest echt eerst uit.
Nee die jurk zat gewoon zo dat het niet kon.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Hij volgt de regels niet goed dus. Jurk hoeft niet uit, slip wel
pics?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die jurk zat gewoon zo dat het niet kon.
Die was niet omhoog te schuiven of zo.
Jammer. Als je iets meer moeite doet?quote:
Ik weet dat ze ergens zijn, maar geen idee waar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer. Als je iets meer moeite doet?
Zo jammer ditquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet dat ze ergens zijn, maar geen idee waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:37 schreef Gridlok het volgende:
Zou hard raken.
[ afbeelding ]Is dat Sieneke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zal jou eens rambammen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Linda Hakenboom, kende der ook niet, gisteren Rambam zitten kijken.
Ken ik ook niet. Niets bijzonders.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Linda Hakenboom, kende der ook niet, gisteren Rambam zitten kijken.
Wie is dat op jouw UIquote:
Ja, maar bedoel er maar mee te zeggen dat je die dagelijks wel op straat ziet zulkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet bijzonder te zijn, gewoon leuk koppie.
Gadverdamme wat een kutkindquote:
Oh zo, ik kom nooit buiten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar bedoel er maar mee te zeggen dat je die dagelijks wel op straat ziet zulkendaarom niets bijzonders.
TOUCHEEEEE!quote:
Man schopt peuter (3) in gezichtquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een kutkindEn dan ook nog zo'n domme kut kop trekken, echt ram erop geven gewoon
Zo agressief weer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een kutkindEn dan ook nog zo'n domme kut kop trekken, echt ram erop geven gewoon
Iddquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Alleen proberen aan te aanspreken ook hè.
quote:
Echtquote:Wereldwijd wordt de noodklok geluid over dé trend van 2014.
Ik vind het jammer dat het kind niet met z'n vader liep.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idden dan vast verbouwereerd weg lopen
maar wel tegen Jannie op de hoek uit de slof schieten over Irma van verder op omdat ze de vuilnisbak te lang langs de weg liet staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |