Jezusquote:
Uhm, het nieuws ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor 7 uur smorgens zijn er niet veel andere opties
Nee het gaat nu alleen nog maar om gezeik tussen die mensen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom worden ze zo verwend daar? Is toch niet leuk zo?
Ja van andere mensen verwacht ik geen geluidshinderquote:
4eva gespotquote:
Ik slaap sowieso best licht maar dit was meer dan een beetje geschreeuw, dacht ff dat er iemand vermoord werd. Not even kidding.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja van andere mensen verwacht ik geen geluidshinder. Van een beetje geschreeuw wordt ik om 4u ook niet wakker, dan ben ik op een doordeweekse dag heel diep in slaap.
quote:
Oh haiquote:
Was jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hai![]()
![]()
Ik dacht dat jij gestopt was ?
quote:
Ik dacht dat het ontbijtnieuws rond 7.00 werd uitgezondenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat het niet uitgezonden wordt..?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Was ja
Maar school is weer begonnen en FOK! biedt weer reden tot uitstellen![]()
7 uur ja, maar niet voor half 7.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ontbijtnieuws rond 7.00 werd uitgezonden
Zekerquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
Was de rijdende rechter nog hetkijken waard?
Het is watquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
7 uur ja, maar niet voor half 7.
soms heeft comedy central of discovery wel wat te kijken en anders duitse tv..
2nightquote:
Die zijn al opquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja drama, breng mij maar wat van die rendang dingen om me op te vrolijken
waaromquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:01 schreef Chloroform het volgende:
Jullie moeten eigenlijk allemaal De Rijdende Rechter terugkijken. Aflevering van gisteren heeft 1,8 miljoen kijkers gehad.![]()
Omdat ik het zeg.quote:
Ik ga het zo gewoon nog een keer doen, maar dan met vertaling aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:01 schreef Chloroform het volgende:
Jullie moeten eigenlijk allemaal De Rijdende Rechter terugkijken. Aflevering van gisteren heeft 1,8 miljoen kijkers gehad.![]()
Ik ga 'm ook nog een keer kijken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga het zo gewoon nog een keer doen, maar dan met vertaling aan.
Is er trouwens ergens een kaartje te zien van die situatie daar? begrijp er echt helemaal niks van.
Afgeknipte bloemen, tuinhekken en ouwe zeiklijken.quote:
daar wonen toch alleen maar apupers waar niks te halen valt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er nog Amsterdam zuid oost gangers hier die hun DigiD is gejat btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ik denk dat ik dan een hartaanval van ergernis krijgquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:01 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:53 schreef Chloroform het volgende:
Lesbisch stel wil weg uit Assen na pesterijenHaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom is dit het onderschrift van de fotoZet er dan de naam van de persoon niet, op de foto is geen stel te zien.quote:Lesbisch stel wil weg uit Assen na pesterijen![]()
oke kantoormiepquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh even vergeten;
De week is weer doormidden
Zaagmans
Woensdag gehaktdag
Haha watquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
De heer vraagt de dame mee naar het gala, en dat dient volgens enkele regels te gebeuren. Ik ben de exacte regels even kwijt, maar volgens mij is het iets met een handgeschreven brief. De dame vraagt de heer vervolgens op de koffie. Als ze cake erbij geeft wil ze na het gala neuken, als ze koekjes geeft niet. (zoiets...)
Na het gala wordt er in de regel altijd gewipt.
Supermooi!
Ik las het ook jaquote:
Ik eet vandaag stamppotquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke kantoormiep
en vandaag is kip dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |