abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135227969
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik eet vandaag stamppot
dat had ik gisteren.
vandaag pasta met kip
pi_135228098
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik eet vandaag stamppot
Kuiltje voor de jus.
pi_135228367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat had ik gisteren.
vandaag pasta met kip
:9~
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135228381
quote:
9s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:33 schreef Modus het volgende:

[..]

Kuiltje voor de jus.
Rauwe andijviestamppot ... Geen kuiltje :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135228441
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Rauwe andijviestamppot ... Geen kuiltje :')
GEEN KUILTJE!!111???
pi_135228470
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Rauwe andijviestamppot ... Geen kuiltje :')
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat had ik gisteren.

  woensdag 8 januari 2014 @ 12:46:42 #57
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135228531
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Haha wat :')
Al die regels :') fucking inboorlingen stam man :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135228573
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Al die regels :') fucking inboorlingen stam man :')
En dan moet je natuurlijk per se iemand uit die club kiezen. :')

Die neem je dan mee naar het gala en die moet je dan neuken (want die beschrijving van cake en zo is van vroeger, nu is het neuken gewoon all in blijkbaar).

Echt een vies systeempje idd.
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:50:33 #59
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135228648
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:47 schreef Chai het volgende:

[..]

En dan moet je natuurlijk per se iemand uit die club kiezen. :')

Die neem je dan mee naar het gala en die moet je dan neuken (want die beschrijving van cake en zo is van vroeger, nu is het neuken gewoon all in blijkbaar).

Echt een vies systeempje idd.
Haha ja wtf man. Wel vaker van die vereniging verhalen aangehoord met een kruising tussen deze gezichten :') :'(

Wie had mozy eigenlijk in haar galajurk geneukt?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135228730
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Haha ja wtf man. Wel vaker van die vereniging verhalen aangehoord met een kruising tussen deze gezichten :') :'(

Wie had mozy eigenlijk in haar galajurk geneukt?
Mij niet iig, die jurk moest echt eerst uit.
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:54:59 #61
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135228771
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Mij niet iig, die jurk moest echt eerst uit.
:') _O-
Hij volgt de regels niet goed dus. Jurk hoeft niet uit, slip wel :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135228802
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:') _O-
Hij volgt de regels niet goed dus. Jurk hoeft niet uit, slip wel :)
Nee die jurk zat gewoon zo dat het niet kon.

Die was niet omhoog te schuiven of zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2014 12:56:42 ]
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:56:49 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135228833
quote:
9s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee die jurk zat gewoon zo dat het niet kon.

Die was niet omhoog te schuiven of zo.
pics?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135228927
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:56 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

pics?
Kan ik zo niet vinden.
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:00:02 #66
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135228936
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Kan ik zo niet vinden.
Jammer. Als je iets meer moeite doet?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135228971
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:00 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jammer. Als je iets meer moeite doet?
Ik weet dat ze ergens zijn, maar geen idee waar.
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:11:43 #68
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135229320
quote:
9s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik weet dat ze ergens zijn, maar geen idee waar.
Zo jammer dit ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135230146
Hardop gelachen :')
pi_135230179
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:35 schreef Chai het volgende:
Hardop gelachen :')
Awkward.
pi_135230195
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:36 schreef Germano het volgende:

[..]

Awkward.
Nee hoor.
pi_135230200
Zou hard raken.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135230292
Welkom op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')