quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik gisteren.
vandaag pasta met kip
Rauwe andijviestamppot ... Geen kuiltjequote:
GEEN KUILTJE!!111???quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauwe andijviestamppot ... Geen kuiltje
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rauwe andijviestamppot ... Geen kuiltje
quote:
Al die regelsquote:
En dan moet je natuurlijk per se iemand uit die club kiezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die regelsfucking inboorlingen stam man
Haha ja wtf man. Wel vaker van die vereniging verhalen aangehoord met een kruising tussen deze gezichtenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan moet je natuurlijk per se iemand uit die club kiezen.
Die neem je dan mee naar het gala en die moet je dan neuken (want die beschrijving van cake en zo is van vroeger, nu is het neuken gewoon all in blijkbaar).
Echt een vies systeempje idd.
Mij niet iig, die jurk moest echt eerst uit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja wtf man. Wel vaker van die vereniging verhalen aangehoord met een kruising tussen deze gezichten![]()
Wie had mozy eigenlijk in haar galajurk geneukt?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij niet iig, die jurk moest echt eerst uit.
Nee die jurk zat gewoon zo dat het niet kon.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Hij volgt de regels niet goed dus. Jurk hoeft niet uit, slip wel
pics?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die jurk zat gewoon zo dat het niet kon.
Die was niet omhoog te schuiven of zo.
Jammer. Als je iets meer moeite doet?quote:
Ik weet dat ze ergens zijn, maar geen idee waar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer. Als je iets meer moeite doet?
Zo jammer ditquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet dat ze ergens zijn, maar geen idee waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |