Ga huilen joh, huilhoofdquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja he huillie maar das niet over een gebruiker huilen he, en die OP was trouwens het fundament van deze SC
Dat dacht ikquote:
hjbquote:
iemand die in 5 jaar tijd nog geen 5000 posts bij elkaar heeft kan nooit een goede sc'er zijn geweestquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat dacht ikals iemand oldskool is zullen we hem wel herkennen toch zeg wat is dit nou poeh poeh verdomme.
jah idd wat herken je me niet joh, daar gaat m`n fok-geloofwaardigheid damnit!quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat dacht ikals iemand oldskool is zullen we hem wel herkennen toch zeg wat is dit nou poeh poeh verdomme.
Hahahahaha til er niet zo zwaar aan man, er is nog wel iets sprake van overdrijven heurquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die in 5 jaar tijd nog geen 5000 posts bij elkaar heeft kan nooit een goede sc'er zijn geweest
homofielquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hahahahaha til er niet zo zwaar aan man, er is nog wel iets sprake van overdrijven heurik was een klein poosje actief (stond wel in de OP
) en kwam ff trollen
Sow he, wat voelde ik mezelf " getrolled ", overigens mensen die zeggen dat ze trollen, trollen niet maar falen erin.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hahahahaha til er niet zo zwaar aan man, er is nog wel iets sprake van overdrijven heurik was een klein poosje actief (stond wel in de OP
) en kwam ff trollen
Kaste 4?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hahahahaha til er niet zo zwaar aan man, er is nog wel iets sprake van overdrijven heurik was een klein poosje actief (stond wel in de OP
) en kwam ff trollen
betraptquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sow he, wat voelde ik mezelf " getrolled ", overigens mensen die zeggen dat ze trollen, trollen niet maar falen erin.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hahahahaha til er niet zo zwaar aan man, er is nog wel iets sprake van overdrijven heurik was een klein poosje actief (stond wel in de OP
) en kwam ff trollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*speelt vioolquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
jah idd wat herken je me niet joh, daar gaat m`n fok-geloofwaardigheid damnit!
En dat!quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die in 5 jaar tijd nog geen 5000 posts bij elkaar heeft kan nooit een goede sc'er zijn geweest
Welke ongelooflijke klapmongool heeft dat uberhaupt ooit bedachtquote:
Kastenovaquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Welke ongelooflijke klapmongool heeft dat uberhaupt ooit bedacht![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sow he, wat voelde ik mezelf " getrolled "
quote:
Je kan jou alles wijsmakenquote:
Nou blijkbaar niet he sukkel haahahahahquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan jou alles wijsmakendus waardeer mijn poging gewoon.
Zo mad dat ze uit emotie dubbelquotequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet he sukkel haahahahah
Whatever makes you happyquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo mad dat ze uit emotie dubbelquote
Ok. Naaktpics plsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |