abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:37:14 #151
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135232437
quote:
11s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

Ja he huillie maar das niet over een gebruiker huilen he, en die OP was trouwens het fundament van deze SC
Ga huilen joh, huilhoofd :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135232626
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ga huilen joh, huilhoofd :)
goed samengevat
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:44:57 #153
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135232703
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]

goed samengevat
Dat dacht ik :7 als iemand oldskool is zullen we hem wel herkennen toch zeg wat is dit nou poeh poeh verdomme.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:45:00 #154
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135232705
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ga huilen joh, huilhoofd :)
Haha huilhoofd xD
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:45:14 #155
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135232718
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:45 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Haha huilhoofd xD
hjb :(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135232748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat dacht ik :7 als iemand oldskool is zullen we hem wel herkennen toch zeg wat is dit nou poeh poeh verdomme.
iemand die in 5 jaar tijd nog geen 5000 posts bij elkaar heeft kan nooit een goede sc'er zijn geweest
pi_135232761
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat dacht ik :7 als iemand oldskool is zullen we hem wel herkennen toch zeg wat is dit nou poeh poeh verdomme.
jah idd wat herken je me niet joh, daar gaat m`n fok-geloofwaardigheid damnit!
Verkeerd verbonden
pi_135232835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]

iemand die in 5 jaar tijd nog geen 5000 posts bij elkaar heeft kan nooit een goede sc'er zijn geweest
Hahahahaha til er niet zo zwaar aan man, er is nog wel iets sprake van overdrijven heur :') ik was een klein poosje actief (stond wel in de OP :7) en kwam ff trollen
Verkeerd verbonden
pi_135232891
quote:
17s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

Hahahahaha til er niet zo zwaar aan man, er is nog wel iets sprake van overdrijven heur :') ik was een klein poosje actief (stond wel in de OP :7) en kwam ff trollen
homofiel
pi_135232893
quote:
17s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

Hahahahaha til er niet zo zwaar aan man, er is nog wel iets sprake van overdrijven heur :') ik was een klein poosje actief (stond wel in de OP :7) en kwam ff trollen
Sow he, wat voelde ik mezelf " getrolled ", overigens mensen die zeggen dat ze trollen, trollen niet maar falen erin.
pi_135232919
quote:
17s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

Hahahahaha til er niet zo zwaar aan man, er is nog wel iets sprake van overdrijven heur :') ik was een klein poosje actief (stond wel in de OP :7) en kwam ff trollen
Kaste 4?
pi_135232925
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:49 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Sow he, wat voelde ik mezelf " getrolled ", overigens mensen die zeggen dat ze trollen, trollen niet maar falen erin.
betrapt :'(
Verkeerd verbonden
pi_135232944
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:50 schreef Germano het volgende:

[..]

Kaste 4?
Zegt me wel wat maar geen idee of ik ooit in een kaste gestaan heb (8>
Verkeerd verbonden
pi_135232962
quote:
17s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

Hahahahaha til er niet zo zwaar aan man, er is nog wel iets sprake van overdrijven heur :') ik was een klein poosje actief (stond wel in de OP :7) en kwam ff trollen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:51:57 #165
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135232974
quote:
9s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

jah idd wat herken je me niet joh, daar gaat m`n fok-geloofwaardigheid damnit!
*speelt viool

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]

iemand die in 5 jaar tijd nog geen 5000 posts bij elkaar heeft kan nooit een goede sc'er zijn geweest
En dat!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:52:06 #166
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135232981
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:50 schreef Germano het volgende:

[..]

Kaste 4?
Welke ongelooflijke klapmongool heeft dat uberhaupt ooit bedacht :') :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:52:33 #167
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135233000
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Welke ongelooflijke klapmongool heeft dat uberhaupt ooit bedacht :') :')
Kastenova :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:53:00 #168
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135233014
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kastenova :)
:') Lul toch niet
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135233025
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:49 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Sow he, wat voelde ik mezelf " getrolled "
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
huilhoofd :)
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:54:17 #170
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135233058
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:53 schreef VeerEli het volgende:

[..]

:') Lul toch niet
Je kan jou alles wijsmaken :) dus waardeer mijn poging gewoon.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:54:34 #171
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135233067
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je kan jou alles wijsmaken :) dus waardeer mijn poging gewoon.
Nou blijkbaar niet he sukkel haahahahah
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:55:10 #172
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135233092
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:54 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nou blijkbaar niet he sukkel haahahahah
Zo mad dat ze uit emotie dubbelquote :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:56:35 #173
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135233148
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zo mad dat ze uit emotie dubbelquote :')
Whatever makes you happy :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:56:59 #174
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135233165
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Whatever makes you happy :')
Ok. Naaktpics pls :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:59:15 #175
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135233243
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ok. Naaktpics pls :)
:')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')