Hahahaquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:22 schreef krioro het volgende:
[..]
6/10[ afbeelding ]
[..]
Nee komt door haar hoofd.
Nie sow boos doen, kan wel merken dat je weer de hele dag op school zit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ja rot dan op het is ook nooit goed
Andersom, ook goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee verkeerde mannen op haarMisschien valt zij wel op hele goede mannen (zoals jullie, oke dan?)
Waarom altijd weer jaloezie en jaloers willen maken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja waarom zouden ze het anders doen? Om hun dikke vriendinnen jaloers te maken? (wel een optie overigens).
En niet alleeeeeennnn verkeerde mannen, maar wel veel
Weet ik veelquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom altijd weer jaloezie en jaloers willen maken?waarom zou je dat willen?
Dat is iets van vrouwen, snap jij toch niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom altijd weer jaloezie en jaloers willen maken?waarom zou je dat willen?
Wow.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is iets van vrouwen, snap jij toch niet.
Heb jij vriendinnen die je dik/lelijk vindt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik veelik probeer alleen maar redenen te bedenken.
Wel als je ze op FB zet en je vriendinnen erin tagt en dan iets erbij zet van 'I'm so fat lol'quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:24 schreef Chai het volgende:
En bij dikke vriendinnen heb je daar geen foto's voor nodig natuurlijk.
Ik heb geen vriendinnenquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij vriendinnen die je dik/lelijk vindt?
lolquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wel als je ze op FB zet en je vriendinnen erin tagt en dan iets erbij zet van 'I'm so fat lol'
Wie heeft vrienden nodig als je een zolderkamer en internet hebtquote:
Nee was grapjon ik heb wel vriendinnenquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker met je mannelijke vrienden klagen over vrouwen?
Weet ik welquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee was grapjon ik heb wel vriendinnen![]()
Klagen over vrouwendoe ik hier wel.
Haha, ga jij nou doen alsof jij wel vriendinnen hebt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker met je mannelijke vrienden klagen over vrouwen?
Omgquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik welschat jou niet zo laag in hoor.
Nee, maar ik ga dat niet onderbouwen met bullshit over hoe kut vrouwen zijn en dat ik ze daarom niet heb.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Haha, ga jij nou doen alsof jij wel vriendinnen hebt?
Ik vind het schatjes, zolang er maar niet te veel bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dat niet onderbouwen met bullshit over hoe kut vrouwen zijn en dat ik ze daarom niet heb.
Gewoon geen kutwijven als vriendinnen hebben, dat schijnen veel vrouwen helaas niet te begrijpen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dat niet onderbouwen met bullshit over hoe kut vrouwen zijn en dat ik ze daarom niet heb.
Word je dan een beetje zenuwachtig?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het schatjes, zolang er maar niet te veel bij elkaar zijn.
Zie jou anders wel heeeeel vaak in topics vrouwen bashen maar dat zal wel expres zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |