Mee eens, ik snap niet wat ik in haar zagquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent een debiel. Ik snap niet dat jullie een stelletje waren.
Maar nee, een debiel dus
mot t kosten?quote:
Paar afleveringen gezien op Wappzappquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar afleveringen gezien op Wappzapp![]()
Je moet dat programma van Keith Bakker kijken, dat is leuker
Nee, hoe verder hoe meer vermaak.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
spatie, je opmerkingen gaan vrij snel best ver hoor, pas d'r op
Ik ben al lang geen maagd meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat dat koelkast nog maagd is. In zijn gedachten niet, trouwens.
denk dat ze na een miljoen stootjes wel klaar gkeomen is hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, hoe verder hoe meer vermaak.
Enige slachtoffer is Sof, en die kan wel tegen miljoen stootjes.
zak in elkaar joh gekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mee eens, ik snap niet wat ik in haar zag
Pics van je doorgesneden hymen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen maagd meer.
Sof wordt er ook moe van, doe even normaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
nou dat denk ik niet hoor als ze nog maagd isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
boogschutter zkrquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jouw smaak van vermaak zal wel even twisted zijn als je mening over allesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
denk dat ze na een miljoen stootjes wel klaar gkeomen is hoor
godverdommequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
denk dat ze na een miljoen stootjes wel klaar gkeomen is hoor
Natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef supersof het volgende:
ik heb drie notes omdat ik mongool zei
Kan ik niet die notes intrekken omdat ze terecht waren tegenover mij?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef supersof het volgende:
ik heb drie notes omdat ik mongool zei
ga jezelf maar aftrekken dan heb je weer gefaald met je nofap onzinquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan ik niet die notes intrekken omdat ze terecht waren tegenover mij?
Dan zou ze dat serieus zeggen in dm en niet zeggen dat ik een mongool ben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof wordt er ook moe van, doe even normaal.
haha je zei platquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Jimbo het volgende:
ik vind t zielig voor sof dat ze nu plat gedm't word of ze nog maagd is en of ze t kunnen kopen
Tsja, voor de kwaliteit moet je het niet doen nee. Vermakelijk is het welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Dat ik die smiley nog ooit achter de tv-kantine zou zien. Wat is dat slecht zeg.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ga jezelf maar aftrekken dan heb je weer gefaald met je nofap onzin
nog geen een dm gekregenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Jimbo het volgende:
ik vind t zielig voor sof dat ze nu plat gedm't word of ze nog maagd is en of ze t kunnen kopen
Hoe heet dat dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar afleveringen gezien op Wappzapp![]()
Je moet dat programma van Keith Bakker kijken, dat is leuker
hihaho platjesquote:
Nope.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan zou ze dat serieus zeggen in dm en niet zeggen dat ik een mongool ben.
Family Matters.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef supersof het volgende:
oh heb er een van toto
maar die telt niet mee
quote:
wacht ffquote:
Ik heb ooit een kerstspecial in juni gezien welke nog uitliet ten kostte van VI-Oranje ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, voor de kwaliteit moet je het niet doen nee. Vermakelijk is het wel
Al gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ga jezelf maar aftrekken dan heb je weer gefaald met je nofap onzin
jij kent mijquote:
te confronterend die programmaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Family Matters.
Deelnemers zijn ook interessanter.
lulquote:
haar profielfoto heb ik door tineye reverse image search gehaald...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hallo, ik ben 19![]()
Denken dat ik niks met cookie doe![]()
![]()
Blijven zeiken hierover![]()
![]()
houd je kop eens met je aids cookiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hallo, ik ben 19![]()
![]()
![]()
ik ga dit weekend leren. volgende week toetsweek. moet heel veel doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof, ik heb vrijdag niks te doen, HEMA-date?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haar profielfoto heb ik door tineye reverse image search gehaald...fake as fuck man
quote:
waarom nietquote:
19 zijn en maagd zijn is niet heel raar ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hallo, ik ben 19![]()
![]()
![]()
kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
19 zijn en maagd zijn is niet heel raar ofzo?
Zitten flink veel druggies en drinkers bij altijd jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
te confronterend die programma
was wel leuk jammer dat keith bakker nu door detentie verplichtingen niet meer kan doen
jmesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke thnx
nu is er "hij is een zij"
AB
Weet ook wel dat het geen echte date is. Ik wil spatie jaloers makenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga dit weekend leren. volgende week toetsweek. moet heel veel doen
sorry
andere keer
en het is geen date
Nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
spatie is een debielquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ook wel dat het geen echte date is. Ik wil spatie jaloers maken
stuur een briefquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
waarom die tampon reclames op tv
kutjebloeden is ranzig
daarom alleen voetbal kijken, dan komt die smerigheid niet voorbijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
kutjebloeden is ranzig
Zit meisje van 15 bij die naakt op internet staat en van een lijntje coke niet vies is''quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke thnx
nu is er "hij is een zij"
AB
Vond hem wel aardig. Maar hij gaat steeds weer een beetje veel te verquote:
joaquote:
Ik wil d'r nummerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit meisje van 15 bij die naakt op internet staat en van een lijntje coke niet vies is''![]()
My god.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit meisje van 15 bij die naakt op internet staat en van een lijntje coke niet vies is''![]()
is het persoonlijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik val op andere meisjes, denk ik.
ja ik houd van man U maar wat spelen ze verschrikkelijk de laatste tijd zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom alleen voetbal kijken, dan komt die smerigheid niet voorbij
wat een programma was datquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
gk ik heb nog steeds geen foto van jou
Jij was best fel over mijn mening. Ik krijg wel een solly van je als ik gelijk blijk te hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
gk ik heb nog steeds geen foto van jou
ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik houd van man U maar wat spelen ze verschrikkelijk de laatste tijd zeg![]()
natuurlijk heb je gelijk dudequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was best fel over mijn mening. Ik krijg wel een solly van je als ik gelijk blijk te hebben.
Vind je me nu niet meer aardig dan? Omdat ik een beetje kutopmerkingen maak? Hallo het zijn maar opmerkingen, daar moet je echt tegen kunnen. Sommige vinden het grappig, laat ons.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vond hem wel aardig. Maar hij gaat steeds weer een beetje veel te ver
jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef JanCees het volgende:
Belt iemand mij van hier weleens met een privénummer? Ik durf namelijk niet op te nemen.
ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef JanCees het volgende:
Belt iemand mij van hier weleens met een privénummer? Ik durf namelijk niet op te nemen.
Giggs ook echt met een eigen doelpuntquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik houd van man U maar wat spelen ze verschrikkelijk de laatste tijd zeg![]()
Ik ben 18, heb geen kinderen, maar wel een middelbare school diploma.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
My god.
Wat een braaf kind ben ik eigenlijk ook
ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 18, heb geen kinderen, maar wel een middelbare school diploma.
Ik ben een voorbeeldfiguur
ja hey jij ging hen gelijk uitscheldenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was best fel over mijn mening. Ik krijg wel een solly van je als ik gelijk blijk te hebben.
Ik word ook gek van die pleuris Moyesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee.quote:
Maar als je nu al kinderen zou hebben kan je nog met ze chillen zonder dat je je te oud voelt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 18, heb geen kinderen, maar wel een middelbare school diploma.
0 resultatenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haar profielfoto heb ik door tineye reverse image search gehaald...fake as fuck man
Ja, ik kan daar niet tegenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hey jij ging hen gelijk uitschelden
en ik had toen nog niet de fb van cookie gezien
VA is wel lekker aan het scoren jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je me nu niet meer aardig dan? Omdat ik een beetje kutopmerkingen maak? Hallo het zijn maar opmerkingen, daar moet je echt tegen kunnen. Sommige vinden het grappig, laat ons.
Ik wens iedereen gewoon het beste en ik help graag, dus ben ik gewoon aardig ja
Het zijn kutopmerkingen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je me nu niet meer aardig dan? Omdat ik een beetje kutopmerkingen maak? Hallo het zijn maar opmerkingen, daar moet je echt tegen kunnen. Sommige vinden het grappig, laat ons.
Ik wens iedereen gewoon het beste en ik help graag, dus ben ik gewoon aardig ja
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
0 resultaten![]()
Niet liegen toto
Oke, maar ik had het meer over van of je me niet aardig vond.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Als ik berichten van je lees heb ik niet: he, dit klinkt als een meisje waar ik mee zou willen daten.
En op cam had ik ook niet van:Wow, haar wil ik beter leren kennen.
Daarnaast ben je wat aan de jonge kant
Watquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als je nu al kinderen zou hebben kan je nog met ze chillen zonder dat je je te oud voelt.
fotoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
0 resultaten![]()
Niet liegen toto
ja ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef JanCees het volgende:
Doe het lekker zelf.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
houd je kop eens met je aids cookie
dit is niet waarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik krijg notes omdat ik een foto van willekeurige mensen op google plaats
dan is het meteen "jhali"
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 17, heb geen kinderen, maar wel een middelbare school diploma.
Nice. Als ze ook uit Capitol One Cup vliegen is het wel de doodsteek voor het seizoen.quote:
fotoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf.
Dat jullie 2 kut users zijn die in jullie eigen fantasie geloven kan ik niks aan veranderen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zak in elkaar joh gekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Jimbo het volgende:
JA !!!!!!!!!!! UNITED ! *clap clap calp* UNITED ! *clap clap clap*
glory glory man unitedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Jimbo het volgende:
JA !!!!!!!!!!! UNITED ! *clap clap calp* UNITED ! *clap clap clap*
VA verdedigt Sof onnodig door hormonen. Maar ik vergeef je hoor, VA. Ik vergeef snel!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VA is wel lekker aan het scoren ja
Wat jouw grap overigens niet beter maakt.
Nu ga ik naar het toilet
Vervolgens eet ik wat
Om dan weer terug te keren.
Nou, zo erg is het nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
kutjebloeden is ranzig
Je legt me de woorden in de mondquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn kutopmerkingen.
Jij? Je klinkt wel heel erg als een maagd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]Hier wel. Ken niemand die het nog is
Ow sorry.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, maar ik had het meer over van of je me niet aardig vond.
ga jij eens aan het... LAAT MAAR DALIJK HEB IK EEN BANquote:
klopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof is soms best een bitch op FOK!. Maar irl is ze liev hoor. En een beetje verlegen soms
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij? Je klinkt wel heel erg als een maagd.
quote:
Op je 36e chillen met je 17 jarige zoon is toch leuk, lekker blowtje roken en TV kijken.quote:
Dan moet Moyes RVP maar niet overbelasten bedoel jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ze staan fucking 9e heGodverdomme.
Maarja , dan moet rvp maar niet elke x een blessure hebben
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op je 36e chillen met je 17 jarige zoon is toch leuk, lekker blowtje roken en TV kijken.
Ik ben IRL heel normaal (vergeleken dit) en lief en groot en stiekem ook een beetje verlegen alleen laat ik dat niet merkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof is soms best een bitch op FOK!. Maar irl is ze liev hoor. En een beetje verlegen soms
je bent een debielquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben IRL heel normaal (vergeleken dit) en lief en groot en stiekem ook een beetje verlegen alleen laat ik dat niet merken
Ik chill liever op mijn 19e met vrienden van mijn eigen leeftijd. Ipv een 1-jarig kind opvoeden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op je 36e chillen met je 17 jarige zoon is toch leuk, lekker blowtje roken en TV kijken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet Moyes RVP maar niet overbelasten bedoel je
dat hoeft dan ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik chill liever op mijn 19e met vrienden van mijn eigen leeftijd. Ipv een 1-jarig kind opvoeden.
ditquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik chill liever op mijn 19e met vrienden van mijn eigen leeftijd. Ipv een 1-jarig kind opvoeden.
Dit klopt dan weer niet. Wel kan je het Moyes kwalijk nemen dat hij enkel boomstam Fellaini heeft gehaald terwijl iedereen inzag dat Man United geen enkele creativiteit op het middenveld had en een trage verdediging.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet Moyes RVP maar niet overbelasten bedoel je
Ja maar die heb ik maanden niet gezien irl en ik ben veranderd, en zo debiel nou ook weer niet, hij overdreef. Maar mijn nieuwe klasgenoten vinden mij niet eens raar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent een debiel
dat zei die vriend op tc ook
vertel je plannenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mod ben van OUD en mijn plannen ten uitvoer zijn is deze hele SC vader.
Je kan van die Verheijen vinden wat je maar wilt,maar ik geloof zeker wel dat hij een punt heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klopt dan weer niet. Wel kan je het Moyes kwalijk nemen dat hij enkel boomstam Fellaini heeft gehaald terwijl iedereen inzag dat Man United geen enkele creativiteit op het middenveld had en een trage verdediging.
Maar Van Persie is in zijn carriere ook maar 2 seizoenen blessurevrij doorgekomen, toevallig zijn laatste 2.
Maar vader zijn is geweldig en ze zijn zo schattig. Neem je baby gewoon mee naar het chillen als je chick bezig is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ten eerste een tienervader SC, waar we zaken bespreken als postnatale abortussen, alimentatie ontduiken en zulke zaken waardoor mensen het plezier van kinderen misschien sneller gaan inzien.quote:
Ik heb geen chickquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar vader zijn is geweldig en ze zijn zo schattig. Neem je baby gewoon mee naar het chillen als je chick bezig is.
dikke emogif voor jouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ten eerste een tienervader SC, waar we zaken bespreken als postnatale abortussen, alimentatie ontduiken en zulke zaken waardoor mensen het plezier van kinderen misschien sneller gaan inzien.
Maar tienervaders lijken me niet echt in OUD te horen aangezien ze niet oud zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ten eerste een tienervader SC, waar we zaken bespreken als postnatale abortussen, alimentatie ontduiken en zulke zaken waardoor mensen het plezier van kinderen misschien sneller gaan inzien.
Vraag het de chicks, die kunnen dat vast heel goed beantwoorden.quote:
ik huil een beetjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar tienervaders lijken me niet echt in OUD te horen aangezien ze niet oud zijn
Hoe wil jij een kind krijgen zonder chick dan? Ik heb het over de situatie dat jij een kind hebt.quote:
OUD staat dan ook voor ouders.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar tienervaders lijken me niet echt in OUD te horen aangezien ze niet oud zijn
Ouders?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
jouquote:
Probleem opgelost, ik krijg geen kinderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe wil jij een kind krijgen zonder chick dan? Ik heb het over de situatie dat jij een kind hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag het de chicks, die kunnen dat vast heel goed beantwoorden.
chicksquote:
Verheijenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan van die Verheijen vinden wat je maar wilt,maar ik geloof zeker wel dat hij een punt heeft.
Ik vind het ook debiel dat hij bijna niemand van de staf van United laat staan.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaan ze niet beantwoorden denk ikquote:
Omdat je onbewust verslaafd bent aan reageren op dingen waar je rationeel niet op wil reageren.quote:
ook bij ajax tochquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VerheijenKom op zeg. Ga zijn geschiedenis anders eens langs. Hij zegt over werkelijk elke club hetzelfde welke ooit het lef heeft gehad kritiek te geven.
Ja het zal ook wel mediagehyped mannetje zijn maar toch. Moyes gaf zelf ook toe dat hij fout heeft gemaakt met van Persie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VerheijenKom op zeg. Ga zijn geschiedenis anders eens langs. Hij zegt over werkelijk elke club hetzelfde welke ooit het lef heeft gehad kritiek te geven.
Dat dit uit jouw mond komtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
neequote:
Elk jaar weer ja. Wat zal hij telkens balen als ze weer kampioen werdenquote:
Oh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb nog genoeg plezier met het vrouwelijke geslacht
toch bedankt voor het aanbod
Jij kickte er toch ook op dat meisjes jou uitlachte op straat?quote:
hahahahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kickte er toch ook op dat meisjes jou uitlachte op straat?
Nee, dat loog ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
gvdquote:
yes tweede keer al vanavondquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik wilde serieus reageren omdat ik dacht dat je OF was
ik ook, zou de tweede keer zijn vandaagquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik wilde serieus reageren omdat ik dacht dat je OF was
Ze hebben nog helft om het tij te keren.quote:
hey stuartquote:
jaquote:
gewoon vuur maken ergens en fietsen verkopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
hey stuart
zou ik nieuwe bisness beginnen?
Zou je kunnen overwegenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
hey stuart
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
hey stuart
gout idee ik heb al mensen in dienst dus dat is het probleem niettquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon vuur maken ergens en fietsen verkopen
Fok-it is lief vond ik wel een goedequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe lang staat deze topicpointer er al weer? Heb het idee dat hij tijden leeg was.
Ik ben jullie niet zatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:08 schreef Spatieloos het volgende:
Waar is Stuart eigenlijk, de laatste tijd? Is hij ons zat?
ja hij was heel lang leegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe lang staat deze topicpointer er al weer? Heb het idee dat hij tijden leeg was.
Dat zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:08 schreef Spatieloos het volgende:
Waar is Stuart eigenlijk, de laatste tijd? Is hij ons zat?
Die is kutquote:
?quote:
Sagan is wel baasjequote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Post liedjes waar jullie vrolijk van worden
Alsjeblieft VA, luister dit en let op de tekst.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Family Matters?quote:
En hierom houd ik niet van honden, wat een likkers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef Jimbo het volgende:
Ik voel me aangerand, kreeg net een lik van mn hond, vol over mn rug
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heino - Mit freundlichen Grüßen, hele albumquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oud(ers)quote:
Oh is dat een programmaquote:
eminemquote:
doe ik ook niet, ik luister het.quote:
Zo'n slecht nummer ditquote:
En daarom stiekem een beetje leukquote:
13 cm?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
"Hij wordt 13cm."
-"Dat beslist de chirurg?"
"Ja anders had ik wel 25cm gedaan"
wtf he![]()
je emogiffed mij te vaak naar mijn meningquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
"Hij wordt 13cm."
-"Dat beslist de chirurg?"
"Ja anders had ik wel 25cm gedaan"
wtf he![]()
zal erop lettenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je emogiffed mij te vaak naar mijn mening
Dat is nog best groot hoorquote:
Heb even gegoogled. Gemiddeld zou tussen de 12 en 15 cm zijn. Denk dat ze ook kleuters mee rekenenquote:
en verder deze.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe ik ook niet, ik luister het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Oh, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog best groot hoor
Ik neem aan dat ze daar non-erect mee bedoelen. Om maar even heel netjes dat uit te drukken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
en verder deze.Wild childSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
thanks
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ik heb helaas geen gay maat om zulke dingen mee te besprekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
ik ben officieel in het raarste gesprek ooit beland.
een gay maat, een normale maat en nog wat vrienden zitten te praten over anale sex en de vieze details die erbij horen
help
Meedoen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
een gay maat, een normale maat en nog wat vrienden zitten te praten over anale sex en de vieze details die erbij horen
help
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
help
je kent ze allemaal wel, maar ik word hier wel vrolijk vanquote:
negeer hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
help
is etsu jouw kapper?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
de enigste gay die ik ken is mijn kapper
neequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kwam er nog een openbaar toilet in voor op de hurken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |