quote:
Op je 36e chillen met je 17 jarige zoon is toch leuk, lekker blowtje roken en TV kijken.quote:
Dan moet Moyes RVP maar niet overbelasten bedoel jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ze staan fucking 9e heGodverdomme.
Maarja , dan moet rvp maar niet elke x een blessure hebben
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op je 36e chillen met je 17 jarige zoon is toch leuk, lekker blowtje roken en TV kijken.
Ik ben IRL heel normaal (vergeleken dit) en lief en groot en stiekem ook een beetje verlegen alleen laat ik dat niet merkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof is soms best een bitch op FOK!. Maar irl is ze liev hoor. En een beetje verlegen soms
je bent een debielquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben IRL heel normaal (vergeleken dit) en lief en groot en stiekem ook een beetje verlegen alleen laat ik dat niet merken
Ik chill liever op mijn 19e met vrienden van mijn eigen leeftijd. Ipv een 1-jarig kind opvoeden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op je 36e chillen met je 17 jarige zoon is toch leuk, lekker blowtje roken en TV kijken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet Moyes RVP maar niet overbelasten bedoel je
dat hoeft dan ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik chill liever op mijn 19e met vrienden van mijn eigen leeftijd. Ipv een 1-jarig kind opvoeden.
ditquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik chill liever op mijn 19e met vrienden van mijn eigen leeftijd. Ipv een 1-jarig kind opvoeden.
Dit klopt dan weer niet. Wel kan je het Moyes kwalijk nemen dat hij enkel boomstam Fellaini heeft gehaald terwijl iedereen inzag dat Man United geen enkele creativiteit op het middenveld had en een trage verdediging.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet Moyes RVP maar niet overbelasten bedoel je
Ja maar die heb ik maanden niet gezien irl en ik ben veranderd, en zo debiel nou ook weer niet, hij overdreef. Maar mijn nieuwe klasgenoten vinden mij niet eens raar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent een debiel
dat zei die vriend op tc ook
vertel je plannenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mod ben van OUD en mijn plannen ten uitvoer zijn is deze hele SC vader.
Je kan van die Verheijen vinden wat je maar wilt,maar ik geloof zeker wel dat hij een punt heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klopt dan weer niet. Wel kan je het Moyes kwalijk nemen dat hij enkel boomstam Fellaini heeft gehaald terwijl iedereen inzag dat Man United geen enkele creativiteit op het middenveld had en een trage verdediging.
Maar Van Persie is in zijn carriere ook maar 2 seizoenen blessurevrij doorgekomen, toevallig zijn laatste 2.
Maar vader zijn is geweldig en ze zijn zo schattig. Neem je baby gewoon mee naar het chillen als je chick bezig is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ten eerste een tienervader SC, waar we zaken bespreken als postnatale abortussen, alimentatie ontduiken en zulke zaken waardoor mensen het plezier van kinderen misschien sneller gaan inzien.quote:
Ik heb geen chickquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar vader zijn is geweldig en ze zijn zo schattig. Neem je baby gewoon mee naar het chillen als je chick bezig is.
dikke emogif voor jouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ten eerste een tienervader SC, waar we zaken bespreken als postnatale abortussen, alimentatie ontduiken en zulke zaken waardoor mensen het plezier van kinderen misschien sneller gaan inzien.
Maar tienervaders lijken me niet echt in OUD te horen aangezien ze niet oud zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ten eerste een tienervader SC, waar we zaken bespreken als postnatale abortussen, alimentatie ontduiken en zulke zaken waardoor mensen het plezier van kinderen misschien sneller gaan inzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |