jmesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke thnx
nu is er "hij is een zij"
AB
Weet ook wel dat het geen echte date is. Ik wil spatie jaloers makenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga dit weekend leren. volgende week toetsweek. moet heel veel doen
sorry
andere keer
en het is geen date
Nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
19 zijn en maagd zijn is niet heel raar ofzo?
spatie is een debielquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ook wel dat het geen echte date is. Ik wil spatie jaloers maken
stuur een briefquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
waarom die tampon reclames op tv
kutjebloeden is ranzig
daarom alleen voetbal kijken, dan komt die smerigheid niet voorbijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
waarom die tampon reclames op tv
kutjebloeden is ranzig
Zit meisje van 15 bij die naakt op internet staat en van een lijntje coke niet vies is''quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke thnx
nu is er "hij is een zij"
AB
Vond hem wel aardig. Maar hij gaat steeds weer een beetje veel te verquote:
joaquote:
Ik wil d'r nummerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit meisje van 15 bij die naakt op internet staat en van een lijntje coke niet vies is''![]()
My god.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit meisje van 15 bij die naakt op internet staat en van een lijntje coke niet vies is''![]()
is het persoonlijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik val op andere meisjes, denk ik.
ja ik houd van man U maar wat spelen ze verschrikkelijk de laatste tijd zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom alleen voetbal kijken, dan komt die smerigheid niet voorbij
wat een programma was datquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
gk ik heb nog steeds geen foto van jou
Jij was best fel over mijn mening. Ik krijg wel een solly van je als ik gelijk blijk te hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
gk ik heb nog steeds geen foto van jou
ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik houd van man U maar wat spelen ze verschrikkelijk de laatste tijd zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |