Sorry GK.quote:
Ik heb mijn lessie geleerd.quote:
Eeuwige lobi en dat weet jequote:
Zo kan het ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maak me er niet druk om![]()
Excuus accept
Gaan we chillen backstage, weg van de haters.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:41 schreef supersof het volgende:
ik mag met va mee als vip als hij een beroemde dj is
Wat is er?quote:
coolquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan we chillen backstage, weg van de haters.
doe normaalquote:
Natuurlijkquote:
Vind ik niet leuk.quote:
Mentaal opgeven is al meer dan de helft... Of het nou oprecht is of niet gewoon niet te vaak uitspreken. (Dit is overigens een persoonlijke ervaring en geen feit)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke. Maar dit is ook kut want dit kan ik niet. En mbo kan ik wel.
Ik ga ook niet gelijk stoppen. Wie weet is het opeens makkelijk
Maar hoe groot is de kans dat jij succesvol dj gaat worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan we chillen backstage, weg van de haters.
Dood verwensingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat je hoofd gaat ontploffen
oké laat maar gastquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het leven van een DJ gaat niet over rozen, maar over gewillige sletjes
onmogelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar hoe groot is de kans dat jij succesvol dj gaat worden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het leven van een DJ gaat niet over rozen, maar over gewillige sletjes
Hij noemt je gewoon een slet en hem negeer je niet? Mij wel omdat ik een grapje maakte?quote:
Hey, knappe mannelijke sletten voor jouquote:
Wow wow wow, je draait weer door makker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, knappe mannelijke sletten voor jou
Jij ben VIP, geen backstage sletje
klopt, ik ben DJ.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wow wow wow, je draait weer door makker.
Zet die molen eens uitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:47 schreef supersof het volgende:
lmi zit constant in een draaimolen
en hij blijft maar doordraaien XD
Ja, zie het als een compliment. Wat je overduidelijk bij het merendeel van mijn posts niet doet.quote:
1234quote:
Dat is mijn wachtwoord van mijn laptop, telefoon en Fok!quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is mijn wachtwoord van mijn laptop, telefoon en Fok!
Al moet ik nu waarschijnlijk mijn Fok! wachtwoord aanpassen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
123
Ik wil niet echt je nummer, maar liever dit dan die andere keuzes
En dat terwijl ik net met pijn en moeite een serieuze post probeerde neer te zettenquote:
Dat zijn al mijn mine worker wachtwoordsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is mijn wachtwoord van mijn laptop, telefoon en Fok!
Al moet ik nu waarschijnlijk mijn Fok! wachtwoord aanpassen
ga gewoon slapen dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat terwijl ik net met pijn en moeite een serieuze post probeerde neer te zetten
Ik ga kijken hoelang ik wakker kan blijven vandaag.
Nee. Vind het wel lekker eigenlijk. Heerlijk muziek luisteren zo.quote:
Als het een duidelijk ouder-kind relatie is geef ik het altijd mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef supersof het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)kopen-bij-supermarkt
lr houdt van pijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Flikker op Jimbo met je kut FB-account
Nee ik houd wel van je hoor.
[..]
Nee. Vind het wel lekker eigenlijk. Heerlijk muziek luisteren zo.
Nee, nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
Als ik 23 ben ga ik deze kopen, wie wil bij me werken voor minimum loon?
http://www.marktplaats.nl(...)VOxPKCI73TKUNwV0E5ws
Alsof ze het thuis niet kan gevenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het een duidelijk ouder-kind relatie is geef ik het altijd mee.
Je weet dat alles foto's andere wagens zijn?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
Als ik 23 ben ga ik deze kopen, wie wil bij me werken voor minimum loon?
http://www.marktplaats.nl(...)VOxPKCI73TKUNwV0E5ws
Ik ga je filmen en dan bij de politie brengen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het een duidelijk ouder-kind relatie is geef ik het altijd mee.
Als ze het thuis willen geven, hun verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof ze het thuis niet kan geven
moet je je baby dan thuis laten als je boodschappen gaat doen
Nee, volgens mij is dat gewoon de achterkantquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet dat alles foto's andere wagens zijn?
inderdaadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze het thuis willen geven, hun verantwoordelijkheid.
interessantquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind het sowieso belachelijk om iedereen op te leggen wat ze wel en niet in hun lichaam mogen stoppen
Echt niet. Ik houd gewoon niet van slapen. En door jouw vroege wekkers klaag ik zelf niet meer over moeheid op Fok! of erbuitenquote:
Oké man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind het sowieso belachelijk om iedereen op te leggen wat ze wel en niet in hun lichaam mogen stoppen
Je moet gewoon je wekker om 8 uur zetten. elke dag. ook al slaap je daarna door. zet hem gewoon om 8 uur.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt niet. Ik houd gewoon niet van slapen. En door jouw vroege wekkers klaag ik zelf niet meer over moeheid op Fok! of erbuiten
Oke een beetje dan.
HA IK HAD JE GEVONDEN !quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Flikker op Jimbo met je kut FB-account
Nee ik houd wel van je hoor.
[..]
Nee. Vind het wel lekker eigenlijk. Heerlijk muziek luisteren zo.
bahquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, en op tijd op school gekomen. Ik was zo trots als een hond met zeven lullen.
In ieder geval bedankt voor het delen van je wel onderbouwde mening. Ik zal het noteren.quote:
Wat is daar nou bah aan? Honden markeren hun territorium met urine. Met 6 extra lullen ben je dus het baasje in het hondenrijkquote:
Al veel vrienden?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog nooit een telaatbriefje moeten halen op school.
Admireer mij
nee juist nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
Admireer mij
Ik ook niet op het mbo. Ik kwam gewoon 2 jaar niet opdagen xDquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
Admireer mij
Hoezo niet?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet op het mbo. Ik kwam gewoon 2 jaar niet opdagen xD
Sof, geen mbo nogmaals.
je moet yoloquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Mark (die wekelijks meerdere telaatbriefjes haalt) vond ook al dat slecht was en dat ik robotachtig was.
Ik ga het goed aanpakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
Maar Sof straks verlies ik al mijn respect voor je omdat mbo = verplichte emogif.
nee, niemand wil mequote:
Ik herken jouw gevoel.quote:
waarom dat doen als je gewoon al naar het hbo kanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:12 schreef Muto het volgende:
Je kunt toch nog altijd via MBO nog HBO doen
quote:
mbo, hboquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:12 schreef Muto het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:12 schreef Muto het volgende:
Dat is de grap slimbo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom dat doen als je gewoon al naar het hbo kan
het is trouwens mbo en hbo
godverdomme
Geen idee. Ik zie het nut ook niet ervan, maar wat ik ermee wil zeggen is dat mbo kiezen niet eind van de wereld is. Al heeft het wel wat raars als je hbo makkelijk aankunt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom dat doen als je gewoon al naar het hbo kan
het is trouwens mbo en hbo
godverdomme
en het is rotterdam!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
http://www.hogeschoolrotterdam.nl/opleidingen/officemanagement-(ad)/voltijd
oh kan ik beter dit doen
Het is gewoon dom om te doen, als je de havo kunt halen is het hbo ook prima te doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie het nut ook niet ervan, maar wat ik ermee wil zeggen is dat mbo kiezen niet eind van de wereld is. Al heeft het wel wat raars als je hbo makkelijk aankunt.
goeden stadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
oh kan ik beter dit doen
Oh dat dichtbij genoeg om te meetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
oh kan ik beter dit doen
dat gaat mijn zusje daar zeer waarschijnlijk doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
oh kan ik beter dit doen
kunnen =/= willenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is gewoon dom om te doen, als je de havo kunt halen is het hbo ook prima te doen.
is je zusje aardig?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Muto het volgende:
[..]
dat gaat mijn zusje daar zeer waarschijnlijk doen.
Maar Sof. Er moet toch wel iets van een secretaresse-opleiding op hbo niveau bestaan? Daar zit gelijk ook het stukje talen in wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
http://www.schoevers.nl/o(...)e-officemanagement-1
kijk zoiets alleen is dit super duur
Ik kan niet met haar opschieten.quote:
Nog niet gevondenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Sof. Er moet toch wel iets van een secretaresse-opleiding op hbo niveau bestaan? Daar zit gelijk ook het stukje talen in wat je leuk vindt.
Valt tegen. Mijn zusje heeft secretaresse gedaan op mbo-niveau. Ze is nu aan het werk en gaat per september waarschijnlijk iets op hbo doen. Maar secretaresse-opleidingen zijn er volgens mij amper. Ik vraag het haar morgen wel..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Sof. Er moet toch wel iets van een secretaresse-opleiding op hbo niveau bestaan? Daar zit gelijk ook het stukje talen in wat je leuk vindt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Muto het volgende:
[..]
dat gaat mijn zusje daar zeer waarschijnlijk doen.
pics van je zusje?quote:
Is het niet waard.quote:
dat maken wij wel uitquote:
ik vraag het morgen wel aan haar wat ze allemaal voor studies had gevonden.quote:
dat was ik sowieso al van planquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef Jimbo het volgende:
maar sofje importeert dus naar rotterdam.
mooi
laten we haar gelijk even de mooie plekjes zienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef Jimbo het volgende:
maar sofje importeert dus naar rotterdam.
mooi
ik ben trots op jequote:
Als ze mij haar mooi....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
laten we haar gelijk even de mooie plekjes zien
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef Muto het volgende:
Ga mee naar Feyenoord sof. Vakkie S met ome Jimbo.
Jahoor, sof is welkom.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef Muto het volgende:
Ga mee naar Feyenoord sof. Vakkie S met ome Jimbo.
doeiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef Ezell het volgende:
en nu ga ik verder met andere dingen doen doei
kan jij gillen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Jahoor, sof is welkom.
moet ze wel kunnen gillen
Dag Ezell.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef Ezell het volgende:
en nu ga ik verder met andere dingen doen doei
Alle vrouwen kennen gillen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Jahoor, sof is welkom.
moet ze wel kunnen gillen
nee ik zing en schreeuw.quote:
necquote:
Zingen in De Kuipquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee ik zing en schreeuw.
vrouwen gillen
jij bent de enige die ik daar nog zou accepterrenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dag Ezell.
Ik ga ook weg hier. Ik ben bang voor Feyenoorders.
Nee, ADO of Ajax. Maar weet niet meer welluk.quote:
Kan je als Arnhemmer niet mee omgaan natuurlijkquote:
nijmegenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je als Arnhemmer niet mee omgaan natuurlijk
Nee lekker stil blijvenquote:
Ado volgens mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ADO of Ajax. Maar weet niet meer welluk.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]En bedankt. Dit is dan ons afscheid.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee lekker stil blijven
weet je zeker dat je wel in t goede vak zit vriend ?
kan hij niet lezen.quote:
Dat is je geradenquote:
nu wel omdat jij het quotetequote:
Hoiquote:
quote:
He, je vorige ui was leukerquote:
Dit is mijn vorige UI. De enige originelequote:
Zal ik al jouw berichten dan quoten zodat LR het lezen ken?quote:
Het gaat. Bij jou?quote:
Ah, je on-originele danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is mijn vorige UI. De enige originele
Same.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Zal ik al jouw berichten dan quoten zodat LR het lezen ken?
[..]
Het gaat. Bij jou?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef Jimbo het volgende:
ik ben een lul
heb mn meissie een zuigzoen gegeven, op dr voorhoofd
kan ze niet waarderen
Je gaat hard, straks haal je me inquote:
jij bent een paas uitquote:
#404. Dikke battle hier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je gaat hard, straks haal je me in
gastquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef Jimbo het volgende:
ik ben een lul
kan ze niet waarderen
Eikelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef Jimbo het volgende:
ik ben een lul
kan ze niet waarderen
Ik heb het druk, heb nog wat twijfels over paar beslissingen die ik moet nemen etc.quote:
26quote:
Ah, vast ook studiegerelateerd zoals de helft van deze SC?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb het druk, heb nog wat twijfels over paar beslissingen die ik moet nemen etc.
En waarom bij jou dan?
jij een paaseiquote:
jij bent een ei, paasquote:
paas jij bent eiquote:
bijna top 400quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ik heb maar 19.000 posts.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Totoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij ei! Paasquote:
Bedankt voor die linkiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
239![]()
![]()
ik heb er eens eentje in mijn nek gehad, de dag daarna had ik een begrafenis van de moeder van mijn stiefpaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
26maar t was een kusje op de voorhoofd met welke ik zn MUAH geluid wou maken, maar daarmee heb ik een rode plek gegeven
Ei jij bent een paas.quote:
Flink wat foundation erover.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb er eens eentje in mijn nek gehad, de dag daarna had ik een begrafenis van de moeder van mijn stiefpa
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb er eens eentje in mijn nek gehad, de dag daarna had ik een begrafenis van de moeder van mijn stiefpa
ok, sofjequote:
Sympathie meer. Ga af en toe weleens met mijn neef welke één groot Ado schilderij isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Bedankt voor die linkie
Ben je nou voor ADO?
oke jimboquote:
zie je dit lrquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sympathie meer. Ga af en toe weleens met mijn neef welke één groot Ado schilderij is![]()
Verder boeit voetbal mij steeds minder gek genoeg.
of heb j mee nog steeds geblokkeerdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sympathie meer. Ga af en toe weleens met mijn neef welke één groot Ado schilderij is![]()
geen hartje ?quote:
krijg je wel notificatie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
?????quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat je best veel voetbal keek enzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zal mij nooit in een hostel zien
Nee stiekem niet. Ik had even aandacht nodig zo op de vroege avond.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
of heb j mee nog steeds geblokkeerd
Ezell wees mij er extra op dat je bezet bent dus ik dacht misschien kwam het verkeerd overquote:
ik hoop die fase ook nog te bereikenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder andere ja. Scriptie, baan zoeken of toch buitenlandse stage. Ik ben er nog niet uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, vast ook studiegerelateerd zoals de helft van deze SC?
Oh, altijd zo.
oke is je wel gelukt met de quotesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee stiekem niet. Ik had even aandacht nodig zo op de vroege avond.
ik was bezig lulquote:
Ik kijk ook vrijwel alles, maar er waren tijden dat het mijn dag ook echt kon verzieken. Nu is het meer een gevoel van "Tja, kutleven en verder"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat je best veel voetbal keek enzo.
sofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat heeft Arnhem allemaal te bieden dan.
ja pas maar op, jimbo is wel snel verleidquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ezell wees mij er extra op dat je bezet bent dus ik dacht misschien kwam het verkeerd over
een brugquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat heeft Arnhem allemaal te bieden dan.
Buitenlandse stage natuurlijk. Tof toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Onder andere ja. Scriptie, baan zoeken of toch buitenlandse stage. Ik ben er nog niet uit.
riddle me thisquote:
baan zoeken levert geld opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buitenlandse stage natuurlijk. Tof toch?
Bedankt Sofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
oke is je wel gelukt met de quotes
dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja pas maar op, jimbo is wel snel verleid
Klopt. Ik denk dat ik verkeerde keus ga makenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ezell wees mij er extra op dat je bezet bent dus ik dacht misschien kwam het verkeerd over
Hoezo datquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
wooow tjacka heeft mij 3 notes gegeven
ik hoop dat ik er ooit oud wordquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik hoop die fase ook nog te bereiken![]()
toen ik na feyenoord-krasnodar uit het stadion liep zei ik ook zoiets als ''ik hoop dat ik hier ooit te oud voor word''
Dat heb ik ook. Maar ik relativeer dan ook veel meer dan vroeger. Als vroeger iemand naar mij een lullige opmerking maakte, kon ik er echt boos om zijn etc. Nu vergeet ik dat binnen 5 minuten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk ook vrijwel alles, maar er waren tijden dat het mijn dag ook echt kon verzieken. Nu is het meer een gevoel van "Tja, kutleven en verder"
hij kon raymond van barneveld quotes niet waarderenquote:
ik heb er ook eentjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
wooow tjacka heeft mij 3 notes gegeven
zak in elkaar joh gekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij kon raymond van barneveld quotes niet waarderen
Jimbo gaat niet bij zn meissie weg, en dat weet je.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja pas maar op, jimbo is wel snel verleid
Die tweet van Rob Geusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik krijg notes omdat ik een foto van willekeurige mensen op google plaatsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik krijg notes omdat ik een foto van willekeurige mensen op google plaats
dan is het meteen "jhali"
Ik weet niet. Ik neig nu naar werken. Ben me nu aan het aanmelden voor allemaal bedrijfsactiviteiten/interviews en workshops.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buitenlandse stage natuurlijk. Tof toch?
Wie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jhaliquote:
ik zit ook maar wat te kuttenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jimbo gaat niet bij zn meissie weg, en dat weet je.
en nee ik neuk ook niet buiten de deur voor je dat suggereert
Ik ook. Al moet ik oppassen dat ik niet teveel relativeer want het zorgt er ook voor dat je uiteindelijk nergens meer enthousiast om kunt zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik relativeer dan ook veel meer dan vroeger. Als vroeger iemand naar mij een lullige opmerking maakte, kon ik er echt boos om zijn etc. Nu vergeet ik dat binnen 5 minuten.
En zo is dat met heel veel. Ik geef veel minder om negatieve punten.
Welke opleiding doe je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik neig nu naar werken. Ben me nu aan het aanmelden voor allemaal bedrijfsactiviteiten/interviews en workshops.
oke.quote:
Economie en bedrijfseconomie.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sof & Jhali zijn vrijgezelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toto, regel eens een date voor me met een leuke meid.
roostermakerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Muto het volgende:
Wat is roostermaker in het Engels? Who knows?
Happel, baas.quote:
Hm, het is maar net wat je wilt natuurlijk. Als je al vaste baan wilt hebben moet je daar voor gaanquote:
grid/schedule plannerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Muto het volgende:
scheduler?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Muto het volgende:
Roaster Makerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Muto het volgende:
de vader van een haanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Muto het volgende:
ks vindt mij niet leukquote:
leuk programmaquote:
HAHHAHAquote:
quote:Lees dit niet als je Sof heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Dudequote:
Veel. Genoeg mensen hebben geboden, maar het was nooit genoeg.quote:
tientje of twee, en een buisje of 3 gok ikquote:
dit is niet waarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |