oke is je wel gelukt met de quotesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee stiekem niet. Ik had even aandacht nodig zo op de vroege avond.
ik was bezig lulquote:
Ik kijk ook vrijwel alles, maar er waren tijden dat het mijn dag ook echt kon verzieken. Nu is het meer een gevoel van "Tja, kutleven en verder"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat je best veel voetbal keek enzo.
sofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat heeft Arnhem allemaal te bieden dan.
ja pas maar op, jimbo is wel snel verleidquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ezell wees mij er extra op dat je bezet bent dus ik dacht misschien kwam het verkeerd over
een brugquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat heeft Arnhem allemaal te bieden dan.
Buitenlandse stage natuurlijk. Tof toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Onder andere ja. Scriptie, baan zoeken of toch buitenlandse stage. Ik ben er nog niet uit.
riddle me thisquote:
baan zoeken levert geld opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buitenlandse stage natuurlijk. Tof toch?
Bedankt Sofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
oke is je wel gelukt met de quotes
dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja pas maar op, jimbo is wel snel verleid
Klopt. Ik denk dat ik verkeerde keus ga makenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ezell wees mij er extra op dat je bezet bent dus ik dacht misschien kwam het verkeerd over
Hoezo datquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
wooow tjacka heeft mij 3 notes gegeven
ik hoop dat ik er ooit oud wordquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik hoop die fase ook nog te bereiken![]()
toen ik na feyenoord-krasnodar uit het stadion liep zei ik ook zoiets als ''ik hoop dat ik hier ooit te oud voor word''
Dat heb ik ook. Maar ik relativeer dan ook veel meer dan vroeger. Als vroeger iemand naar mij een lullige opmerking maakte, kon ik er echt boos om zijn etc. Nu vergeet ik dat binnen 5 minuten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk ook vrijwel alles, maar er waren tijden dat het mijn dag ook echt kon verzieken. Nu is het meer een gevoel van "Tja, kutleven en verder"
hij kon raymond van barneveld quotes niet waarderenquote:
ik heb er ook eentjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
wooow tjacka heeft mij 3 notes gegeven
zak in elkaar joh gekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij kon raymond van barneveld quotes niet waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |