Jimbo gaat niet bij zn meissie weg, en dat weet je.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja pas maar op, jimbo is wel snel verleid
Die tweet van Rob Geusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij kon raymond van barneveld quotes niet waarderen
ik krijg notes omdat ik een foto van willekeurige mensen op google plaatsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij kon raymond van barneveld quotes niet waarderen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik krijg notes omdat ik een foto van willekeurige mensen op google plaats
dan is het meteen "jhali"
Ik weet niet. Ik neig nu naar werken. Ben me nu aan het aanmelden voor allemaal bedrijfsactiviteiten/interviews en workshops.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buitenlandse stage natuurlijk. Tof toch?
Wie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jhaliquote:
ik zit ook maar wat te kuttenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jimbo gaat niet bij zn meissie weg, en dat weet je.
en nee ik neuk ook niet buiten de deur voor je dat suggereert
Ik ook. Al moet ik oppassen dat ik niet teveel relativeer want het zorgt er ook voor dat je uiteindelijk nergens meer enthousiast om kunt zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar ik relativeer dan ook veel meer dan vroeger. Als vroeger iemand naar mij een lullige opmerking maakte, kon ik er echt boos om zijn etc. Nu vergeet ik dat binnen 5 minuten.
En zo is dat met heel veel. Ik geef veel minder om negatieve punten.
Welke opleiding doe je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik neig nu naar werken. Ben me nu aan het aanmelden voor allemaal bedrijfsactiviteiten/interviews en workshops.
oke.quote:
Economie en bedrijfseconomie.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sof & Jhali zijn vrijgezelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toto, regel eens een date voor me met een leuke meid.
roostermakerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Muto het volgende:
Wat is roostermaker in het Engels? Who knows?
Happel, baas.quote:
Hm, het is maar net wat je wilt natuurlijk. Als je al vaste baan wilt hebben moet je daar voor gaanquote:
grid/schedule plannerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Muto het volgende:
scheduler?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Muto het volgende:
Roaster Makerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Muto het volgende:
de vader van een haanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Muto het volgende:
ks vindt mij niet leukquote:
leuk programmaquote:
HAHHAHAquote:
quote:Lees dit niet als je Sof heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Dudequote:
Veel. Genoeg mensen hebben geboden, maar het was nooit genoeg.quote:
tientje of twee, en een buisje of 3 gok ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |