Oké man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind het sowieso belachelijk om iedereen op te leggen wat ze wel en niet in hun lichaam mogen stoppen
Je moet gewoon je wekker om 8 uur zetten. elke dag. ook al slaap je daarna door. zet hem gewoon om 8 uur.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt niet. Ik houd gewoon niet van slapen. En door jouw vroege wekkers klaag ik zelf niet meer over moeheid op Fok! of erbuiten
Oke een beetje dan.
HA IK HAD JE GEVONDEN !quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Flikker op Jimbo met je kut FB-account
Nee ik houd wel van je hoor.
[..]
Nee. Vind het wel lekker eigenlijk. Heerlijk muziek luisteren zo.
bahquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, en op tijd op school gekomen. Ik was zo trots als een hond met zeven lullen.
In ieder geval bedankt voor het delen van je wel onderbouwde mening. Ik zal het noteren.quote:
Wat is daar nou bah aan? Honden markeren hun territorium met urine. Met 6 extra lullen ben je dus het baasje in het hondenrijkquote:
Al veel vrienden?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog nooit een telaatbriefje moeten halen op school.
Admireer mij
nee juist nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
Admireer mij
Ik ook niet op het mbo. Ik kwam gewoon 2 jaar niet opdagen xDquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
Admireer mij
Hoezo niet?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet op het mbo. Ik kwam gewoon 2 jaar niet opdagen xD
Sof, geen mbo nogmaals.
je moet yoloquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Mark (die wekelijks meerdere telaatbriefjes haalt) vond ook al dat slecht was en dat ik robotachtig was.
Ik ga het goed aanpakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
Maar Sof straks verlies ik al mijn respect voor je omdat mbo = verplichte emogif.
nee, niemand wil mequote:
Ik herken jouw gevoel.quote:
waarom dat doen als je gewoon al naar het hbo kanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:12 schreef Muto het volgende:
Je kunt toch nog altijd via MBO nog HBO doen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |