En daarom stiekem een beetje leukquote:
13 cm?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
"Hij wordt 13cm."
-"Dat beslist de chirurg?"
"Ja anders had ik wel 25cm gedaan"
wtf he![]()
je emogiffed mij te vaak naar mijn meningquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
"Hij wordt 13cm."
-"Dat beslist de chirurg?"
"Ja anders had ik wel 25cm gedaan"
wtf he![]()
zal erop lettenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je emogiffed mij te vaak naar mijn mening
Dat is nog best groot hoorquote:
Heb even gegoogled. Gemiddeld zou tussen de 12 en 15 cm zijn. Denk dat ze ook kleuters mee rekenenquote:
en verder deze.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe ik ook niet, ik luister het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Oh, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog best groot hoor
Ik neem aan dat ze daar non-erect mee bedoelen. Om maar even heel netjes dat uit te drukken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
en verder deze.Wild childSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
thanks
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ik heb helaas geen gay maat om zulke dingen mee te besprekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
ik ben officieel in het raarste gesprek ooit beland.
een gay maat, een normale maat en nog wat vrienden zitten te praten over anale sex en de vieze details die erbij horen
help
Meedoen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
een gay maat, een normale maat en nog wat vrienden zitten te praten over anale sex en de vieze details die erbij horen
help
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
help
je kent ze allemaal wel, maar ik word hier wel vrolijk vanquote:
negeer hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |