Vraag het de chicks, die kunnen dat vast heel goed beantwoorden.quote:
ik huil een beetjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar tienervaders lijken me niet echt in OUD te horen aangezien ze niet oud zijn
Hoe wil jij een kind krijgen zonder chick dan? Ik heb het over de situatie dat jij een kind hebt.quote:
OUD staat dan ook voor ouders.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar tienervaders lijken me niet echt in OUD te horen aangezien ze niet oud zijn
Ouders?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
jouquote:
Probleem opgelost, ik krijg geen kinderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe wil jij een kind krijgen zonder chick dan? Ik heb het over de situatie dat jij een kind hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag het de chicks, die kunnen dat vast heel goed beantwoorden.
chicksquote:
Verheijenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan van die Verheijen vinden wat je maar wilt,maar ik geloof zeker wel dat hij een punt heeft.
Ik vind het ook debiel dat hij bijna niemand van de staf van United laat staan.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ten eerste een tienervader SC, waar we zaken bespreken als postnatale abortussen, alimentatie ontduiken en zulke zaken waardoor mensen het plezier van kinderen misschien sneller gaan inzien.
Gaan ze niet beantwoorden denk ikquote:
Omdat je onbewust verslaafd bent aan reageren op dingen waar je rationeel niet op wil reageren.quote:
ook bij ajax tochquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VerheijenKom op zeg. Ga zijn geschiedenis anders eens langs. Hij zegt over werkelijk elke club hetzelfde welke ooit het lef heeft gehad kritiek te geven.
Ja het zal ook wel mediagehyped mannetje zijn maar toch. Moyes gaf zelf ook toe dat hij fout heeft gemaakt met van Persie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VerheijenKom op zeg. Ga zijn geschiedenis anders eens langs. Hij zegt over werkelijk elke club hetzelfde welke ooit het lef heeft gehad kritiek te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |