spatie is een debielquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ook wel dat het geen echte date is. Ik wil spatie jaloers maken
stuur een briefquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
waarom die tampon reclames op tv
kutjebloeden is ranzig
daarom alleen voetbal kijken, dan komt die smerigheid niet voorbijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
waarom die tampon reclames op tv
kutjebloeden is ranzig
Zit meisje van 15 bij die naakt op internet staat en van een lijntje coke niet vies is''quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke thnx
nu is er "hij is een zij"
AB
Vond hem wel aardig. Maar hij gaat steeds weer een beetje veel te verquote:
joaquote:
Ik wil d'r nummerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit meisje van 15 bij die naakt op internet staat en van een lijntje coke niet vies is''![]()
My god.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit meisje van 15 bij die naakt op internet staat en van een lijntje coke niet vies is''![]()
is het persoonlijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik val op andere meisjes, denk ik.
ja ik houd van man U maar wat spelen ze verschrikkelijk de laatste tijd zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom alleen voetbal kijken, dan komt die smerigheid niet voorbij
wat een programma was datquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
gk ik heb nog steeds geen foto van jou
Jij was best fel over mijn mening. Ik krijg wel een solly van je als ik gelijk blijk te hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
gk ik heb nog steeds geen foto van jou
ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik houd van man U maar wat spelen ze verschrikkelijk de laatste tijd zeg![]()
natuurlijk heb je gelijk dudequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was best fel over mijn mening. Ik krijg wel een solly van je als ik gelijk blijk te hebben.
Vind je me nu niet meer aardig dan? Omdat ik een beetje kutopmerkingen maak? Hallo het zijn maar opmerkingen, daar moet je echt tegen kunnen. Sommige vinden het grappig, laat ons.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vond hem wel aardig. Maar hij gaat steeds weer een beetje veel te ver
jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef JanCees het volgende:
Belt iemand mij van hier weleens met een privénummer? Ik durf namelijk niet op te nemen.
ik nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef JanCees het volgende:
Belt iemand mij van hier weleens met een privénummer? Ik durf namelijk niet op te nemen.
Giggs ook echt met een eigen doelpuntquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik houd van man U maar wat spelen ze verschrikkelijk de laatste tijd zeg![]()
Ik ben 18, heb geen kinderen, maar wel een middelbare school diploma.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
My god.
Wat een braaf kind ben ik eigenlijk ook
ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 18, heb geen kinderen, maar wel een middelbare school diploma.
Ik ben een voorbeeldfiguur
ja hey jij ging hen gelijk uitscheldenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was best fel over mijn mening. Ik krijg wel een solly van je als ik gelijk blijk te hebben.
Ik word ook gek van die pleuris Moyesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee.quote:
Maar als je nu al kinderen zou hebben kan je nog met ze chillen zonder dat je je te oud voelt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 18, heb geen kinderen, maar wel een middelbare school diploma.
Ik ben een voorbeeldfiguur
0 resultatenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haar profielfoto heb ik door tineye reverse image search gehaald...fake as fuck man
Ja, ik kan daar niet tegenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hey jij ging hen gelijk uitschelden
en ik had toen nog niet de fb van cookie gezien
VA is wel lekker aan het scoren jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je me nu niet meer aardig dan? Omdat ik een beetje kutopmerkingen maak? Hallo het zijn maar opmerkingen, daar moet je echt tegen kunnen. Sommige vinden het grappig, laat ons.
Ik wens iedereen gewoon het beste en ik help graag, dus ben ik gewoon aardig ja
Het zijn kutopmerkingen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je me nu niet meer aardig dan? Omdat ik een beetje kutopmerkingen maak? Hallo het zijn maar opmerkingen, daar moet je echt tegen kunnen. Sommige vinden het grappig, laat ons.
Ik wens iedereen gewoon het beste en ik help graag, dus ben ik gewoon aardig ja
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
0 resultaten![]()
Niet liegen toto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |