Mee eens, ik snap niet wat ik in haar zagquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent een debiel. Ik snap niet dat jullie een stelletje waren.
Maar nee, een debiel dus
mot t kosten?quote:
Paar afleveringen gezien op Wappzappquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar afleveringen gezien op Wappzapp![]()
Je moet dat programma van Keith Bakker kijken, dat is leuker
Nee, hoe verder hoe meer vermaak.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
spatie, je opmerkingen gaan vrij snel best ver hoor, pas d'r op
Ik ben al lang geen maagd meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat dat koelkast nog maagd is. In zijn gedachten niet, trouwens.
denk dat ze na een miljoen stootjes wel klaar gkeomen is hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, hoe verder hoe meer vermaak.
Enige slachtoffer is Sof, en die kan wel tegen miljoen stootjes.
zak in elkaar joh gekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mee eens, ik snap niet wat ik in haar zag
Pics van je doorgesneden hymen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen maagd meer.
Sof wordt er ook moe van, doe even normaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
nou dat denk ik niet hoor als ze nog maagd isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
boogschutter zkrquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jouw smaak van vermaak zal wel even twisted zijn als je mening over allesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
denk dat ze na een miljoen stootjes wel klaar gkeomen is hoor
godverdommequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
denk dat ze na een miljoen stootjes wel klaar gkeomen is hoor
Natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef supersof het volgende:
ik heb drie notes omdat ik mongool zei
Kan ik niet die notes intrekken omdat ze terecht waren tegenover mij?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef supersof het volgende:
ik heb drie notes omdat ik mongool zei
ga jezelf maar aftrekken dan heb je weer gefaald met je nofap onzinquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan ik niet die notes intrekken omdat ze terecht waren tegenover mij?
Dan zou ze dat serieus zeggen in dm en niet zeggen dat ik een mongool ben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof wordt er ook moe van, doe even normaal.
haha je zei platquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:47 schreef Jimbo het volgende:
ik vind t zielig voor sof dat ze nu plat gedm't word of ze nog maagd is en of ze t kunnen kopen
Tsja, voor de kwaliteit moet je het niet doen nee. Vermakelijk is het welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Dat ik die smiley nog ooit achter de tv-kantine zou zien. Wat is dat slecht zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |