ja ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef JanCees het volgende:
Belt iemand mij van hier weleens met een privénummer? Ik durf namelijk niet op te nemen.
Doe het lekker zelf.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
houd je kop eens met je aids cookie
dit is niet waarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik krijg notes omdat ik een foto van willekeurige mensen op google plaats
dan is het meteen "jhali"
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 17, heb geen kinderen, maar wel een middelbare school diploma.
Ik ben een voorbeeldfiguur
Nice. Als ze ook uit Capitol One Cup vliegen is het wel de doodsteek voor het seizoen.quote:
fotoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf.
Dat jullie 2 kut users zijn die in jullie eigen fantasie geloven kan ik niks aan veranderen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
19 zijn en maagd zijn is niet heel raar ofzo?
zak in elkaar joh gekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Jimbo het volgende:
JA !!!!!!!!!!! UNITED ! *clap clap calp* UNITED ! *clap clap clap*
glory glory man unitedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Jimbo het volgende:
JA !!!!!!!!!!! UNITED ! *clap clap calp* UNITED ! *clap clap clap*
VA verdedigt Sof onnodig door hormonen. Maar ik vergeef je hoor, VA. Ik vergeef snel!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VA is wel lekker aan het scoren ja
Wat jouw grap overigens niet beter maakt.
Nu ga ik naar het toilet
Vervolgens eet ik wat
Om dan weer terug te keren.
Nou, zo erg is het nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
waarom die tampon reclames op tv
kutjebloeden is ranzig
Je legt me de woorden in de mondquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn kutopmerkingen.
Jij? Je klinkt wel heel erg als een maagd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]Hier wel. Ken niemand die het nog is
Ow sorry.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, maar ik had het meer over van of je me niet aardig vond.
ga jij eens aan het... LAAT MAAR DALIJK HEB IK EEN BANquote:
klopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof is soms best een bitch op FOK!. Maar irl is ze liev hoor. En een beetje verlegen soms
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij? Je klinkt wel heel erg als een maagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |