FOKStreamers in de pers:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur willen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten overloos blijven zanikken. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef waxmask het volgende:
Waar Lotje de eerste dag haar mond niet kon houden, is ze nu opvallend rustig.
[ afbeelding ]
Andrea heeft even staan schoffelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef beequeen het volgende:
Productief dagje vandaag. Er is werkelijk niks gebeurd. Ja, een wandje voor het toilet.
De rest is lullen, lullen, lullen.
Die gaat haar eigen gang. Ik heb niks met het mens, maar geef haar groot gelijk.quote:
Nog steeds naar Hakim kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef Flow3r het volgende:
Honderd keer hetzelfde verhaal bij Hakim
Ze leek me vanmiddag ook behoorlijk immuun voor het gekonkel van Hakim. Dat is wel een pluspunt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gaat haar eigen gang. Ik heb niks met het mens, maar geef haar groot gelijk.
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur willen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef ted142 het volgende:
Toch lachwekkend als je dit leest in Hakim zijn profile op de Utopia site en ziet hoe hij zich heel de dag al gedraagt :-)
http://www.utopiatv.nl/participant/detail/39/hakim-x
<knip>
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één deur kunnen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij.
Hakim is redelijk handig en weet snel wat hij wil. Hij is rechtlijnig en duidelijk. Hij is een emotionele man en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten. Hij is hartelijk en prettig in de omgang en met zijn charmante accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek te vinden.
</knip>
Vanessa?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef houdjemond het volgende:
Hoe heet dat mens ookalweer die nu in de keuken bezig is?
Charlotte is ook wel liefquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef waxmask het volgende:
Waar Lotje de eerste dag haar mond niet kon houden, is ze nu opvallend rustig.
[ afbeelding ]
Dat wordt nog een hele klus voor de regie om te kiezen welke ze gaan laten zien in de uitzendingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef Flow3r het volgende:
Vanassa.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef houdjemond het volgende:
Hoe heet dat mens ookalweer die nu in de keuken bezig is?
QFT snap je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur kunnen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
Ja dacht peter, maar ach kan ons het schelen wie het dachtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef Urb het volgende:
Ik hoor Rienk![]()
"Mwah kan mij het schele wat Vanes denkt"
edit: oh hex was het Peter?
Ik zou die met de koeien pakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat wordt nog een hele klus voor de regie om te kiezen welke ze gaan laten zien in de uitzending
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur willen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
Brabant, Helmond. Vreselijk accant.quote:
Gewoon een halfuur durende compilatie van allemaal, TOP!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat wordt nog een hele klus voor de regie om te kiezen welke ze gaan laten zien in de uitzending
De boel loopt steeds vaker vast in lulgroepjes... ik hoorde Wilma Nanninga van Privie al roepen wat nou als de "doeners" klaar zijn, wat nou als Pauls laatste plankje en schroefje op is,,en dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten overloos blijven zanikken. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
#gelebroekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:42 schreef waxmask het volgende:
Geen #rodebroek dit keer maar wel een #GeleBroek
[ afbeelding ]
Dan gaan ze elkaar in en uit elkaar schroeven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De boel loopt steeds vaker vast in lulgroepjes... ik hoorde Wilma Nanninga van Privie al roepen wat nou als de "doeners" klaar zijn, wat nou als Pauls laatste plankje en schroefje op is,,en dan?
Ik wel, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef iBenny het volgende:
Ik wil helemaal niet dat ze internet krijgen
Haar ogen vielen net in ieder geval wel bijna dicht. Ze is heel erg moe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef beequeen het volgende:
Is er iets met Lindy? Ze heeft vanochtend ook niet geholpen met melken.
Ja iets met heimwee geloof ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef beequeen het volgende:
Is er iets met Lindy? Ze heeft vanochtend ook niet geholpen met melken.
ja van de emotiesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Haar ogen vielen net in ieder geval wel bijna dicht. Ze is heel erg moe.
Nee, dan krijgen we van die Jaaptaferelen. Of Hakim gaat "ondernemen" op internet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef iBenny het volgende:
Ik wil helemaal niet dat ze internet krijgen
Misschien kan Harold T-shirts gaan verkopen met 'Schnapje?'.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we van die Jaaptaferelen. Of Hakim gaat "ondernemen" op internet.
Ik zei al "kost geen drol, snap je" als printquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Misschien kan Harold T-shirts gaan verkopen met 'Schnapje?'.
Sorry, dat was Charlottequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, niet gezien of gehoord, maar dat zal dan wel.
Ze gaan maar aan het hek staan met die zooiquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Misschien kan Harold T-shirts gaan verkopen met 'Schnapje?'.
Wat ik me afvraag is of ze seks zouden kunnen hebben in dat 'bos'. Zonder gespot te worden zeg maar. Of kunnen ze daar niet komen? Of hangen daar camera's?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef Parlay het volgende:
Billy gaat Paul in de gaten houden.
Hij moet d'r zeker niet meer.
Was afgesproken volgens mij want iedereen wou internet zo snel mogelijk geregeld hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef GekkePoes het volgende:
Hakim is weer lekker centraal bezig. of was dat zo afgesproken.?
Emilquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
Hem wie is hem? Billy de roddelaarster kraakt er weer een...
[ afbeelding ]
Dat word een dongel, of het is een tabletquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef houdjemond het volgende:
Nu ben ik niet heel dom, maar een simkaartje in een laptop gaat heul niet!
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat word een dongel, of het is een tablet
In me tablet kan het wel, wie weet heb je daar ook een slot voor op de laptop.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef houdjemond het volgende:
Nu ben ik niet heel dom, maar een simkaartje in een laptop gaat heul niet!
Het begon met gesprek tussen Lot & Hakim over Emil daarna hebben Hakim en Billy iedereen tegen hem opgesteukt. Zijn bang voor hem, zonder hem zijn Ruud & Gio "voor hun"quote:
Poe zeker in vergelijking met Billy. Probleem is dat ze geen nymfo is zoals Billy.quote:
Dat klopt wel, R&G zijn wel meelopersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Het begon met gesprek tussen Lot & Hakim over Emil daarna hebben Hakim en Billy iedereen tegen hem opgesteukt. Zijn bang voor hem, zonder hem zijn Ruud & Gio "voor hun"
Zónder gespot te worden? Wat is daar dan de lol vanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is of ze seks zouden kunnen hebben in dat 'bos'. Zonder gespot te worden zeg maar. Of kunnen ze daar niet komen? Of hangen daar camera's?
Niet per se Paul en Billy hoor, gewoon in het algemeen.
Niet als ze seks willen hebben denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zónder gespot te worden? Wat is daar dan de lol vanZe zitten daar natuurlijk om gezien te worden, anders zit je daar niet........toch?
quote:
Mwah, de geschiedenis leert anders.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Niet als ze seks willen hebben denk ik.
Ik zit met smart te wachten op de eerste ludieke actie waarbij iemand op het terrein inbreekt of met zo'n drone komt aanvliegenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:53 schreef RVer het volgende:
Er moet ff een drone overvliegen, dat ze op Hakim moeten stemmen
Gewoon een heel groot bord eraan: Snap Je!
Hij heeft er de oliebollen verstand vanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef chufi het volgende:
Hakim heeft de ballen verstand van internet ....
Volgende week donderdagquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op de eerste ludieke actie waarbij iemand op het terrein inbreekt of met zo'n drone komt aanvliegen
Is dat al het laatste?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:53 schreef chufi het volgende:
Rekeningnummer voor een bedrag van 5 Euro .... Het laatste geld in de kluis
Bij de eerste bestelling van eten gelijk 100 euro belttegoed besteld.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef Dale. het volgende:
Hoeveel beltegoed hebben ze nog over trouwens... Wordt zoveel gebeld... Of hebben ze al gebeld om meer beltegoed te krijgen
Wat Mylene zegt. Ik geloof het ook niet, volgens mij is het gewoon strategisch. Slim tot de onvermijdelijke backfire.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef ZodiaX het volgende:
Dus...Billy zit eerst met Paul te vozen? En nu neemt ze het op voor Hakim en wilt Paul weg hebben?
we beginnen pas om 7 uur !quote:
ja ja jaquote:
Internet + rekeningnummer lijken mij ook niet echt prioriteiten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:56 schreef waxmask het volgende:
Is weer 17:00 dus vandaag nog niks geregeld, geen stroom geen rekening nummer en geen internet.
Ah, dát zit er natuurlijk achter ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Het begon met gesprek tussen Lot & Hakim over Emil daarna hebben Hakim en Billy iedereen tegen hem opgesteukt. Zijn bang voor hem, zonder hem zijn Ruud & Gio "voor hun"
Dat gaat echt wel gebeuren, was bij BB en DGK ook zo, hadden ze zelfs inbrekersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op de eerste ludieke actie waarbij iemand op het terrein inbreekt of met zo'n drone komt aanvliegen
Er zal vroeg of laat toch zaken gedaan moeten worden met de buitenwereld, en dat gaat niet met een mobieltje gevuld met Regie-nummertjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Internet + rekeningnummer lijken mij ook niet echt prioriteiten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dát zit er natuurlijk achter ja.
Emil is te slim.
Ik ken iemand die dat on stream ook doet, maar dat is Off Topic.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef houdjemond het volgende:
Heeft Harold nou al een week dezelfde trui aan?
Ik heb hem ook nog niet zien douchen, of wassenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef houdjemond het volgende:
Nee ook niet volgens mij en hoe krijgen ze daar stroom... De koeling kan natuurlijk ook in het loods gebeuren... Of ze gaan voor de zonnepanelen oplossingquote:
Emil heeft een torenhoog IQ, zo zei hij, want hij heeft een universitaire studie afgerondquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dát zit er natuurlijk achter ja.
Emil is te slim. (Alleen niet slim genoeg om te verdoezelen dat hij de mensen die leidertje aan het spelen zijn doorheeft.)
Getsie.. ook niet ff snel een emmertje water over zichzelf heen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef RVer het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet zien douchen, of wassen
Hij houd niet van douchen hoorde ik hem zeggenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Getsie.. ook niet ff snel een emmertje water over zichzelf heen?
in zijn roze broekjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Emil heeft een torenhoog IQ, zo zei hij, want hij heeft een universitaire studie afgerond. Daar zijn we vandaag achtergekomen.
Volgens mij is hij niet de enige... tis dat zijn trui op valtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef houdjemond het volgende:
Je krijgt spijt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou heb ik er ff genoeg van. Zit de hele dag al die kut stream te kijken
Later mensen
Ik ben er vanavond weer tijdens de uitzendingquote:
"Je schoonmoeder die geen kinderen kan krijgen!" ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:00 schreef Parlay het volgende:
Isabella: Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen of hoe gaat dat gezegde.
Hakim is ondernemerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:02 schreef Chanel5 het volgende:
Hakim zit alleen maar op zijn luie reet.
Zou kunnen. Net als Paul vanochtend zijn haar en gezicht afdroogde aan de handdoek van de keuken. Vervolgens bakt Vanassa gehaktballen, likt aan haar vingers en gebruikt dezelfde handdoek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef houdjemond het volgende:
Getsie.. ook niet ff snel een emmertje water over zichzelf heen?
Hij heeft toch wel meerdere truien bij zich? Of maar 1? Niet echt handigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:02 schreef blikjetonijn het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet de enige... tis dat zijn trui op valt
Dat is misschien nog wel ergerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:02 schreef blikjetonijn het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet de enige... tis dat zijn trui op valt
Volgens mij wel ja en zij is toch bi ook?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
"Je schoonmoeder die geen kinderen kan krijgen!" ?
Is Isabella vrijgezel?!
Die verkoopt je nog een kerstboom in juli, en oliebollenquote:
Dat was Charlotte toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja en zij is toch bi ook?
Ze is wel 2x zwanger geweestquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja en zij is toch bi ook?
Ja, maar voorlopig nog niet verwacht ik. Maximaal de bezoekers, maar die brengen cash mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zal vroeg of laat toch zaken gedaan moeten worden met de buitenwereld, en dat gaat niet met een mobieltje gevuld met Regie-nummertjes
Roken bij de koeien en het voer in de buurtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Flow3r het volgende:
Billy was gestopt met roken?
[ afbeelding ]
die staat nooit bij de koeien, alleen nu er peuken zijn welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Flow3r het volgende:
Billy was gestopt met roken?
[ afbeelding ]
Of allebei, het is nogal in geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat on stream ook doet, maar dat is Off Topic.
Brianquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hakim wil iets bewerkstelligen, waar heb ik dat meer gehoord
Gaat ie werken? Echt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:07 schreef Urb het volgende:
Hakim zegt gefrustreerd te zijn omdat het niet gaat hoe hij wil, gaat morgen in de tuin werken want geen bank-rekening.
Hij krabbelt alweer terug, iemand vroeg ernaar en toen zei ie "ah nee ik ga ook dingen met Aike uitwerken enzo"quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:09 schreef beequeen het volgende:
Hakim: Bewerk kan stelligen. Heul apart.
Bewerkstelligen maar dan anders.
Toch iets pittiger dan een glazen deur.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:10 schreef RVer het volgende:
[..]
Wanneer loopt Hakim door een houten deur?
Logisch toch? Dan is het elke avond koopavondquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Of allebei, het is nogal in geloof ik.
Ja, wilde je een kansje wagen danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
"Je schoonmoeder die geen kinderen kan krijgen!" ?
Is Isabella vrijgezel?!
Licht binnen is opvallend veel beter nu.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
Hakim&Rienk=weer broeken&vijlen
[ afbeelding ]
Bidden helpt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Licht binnen is opvallend veel beter nu.
Zit daar nou een echte rioolaansluiting?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Bewoner nummer 16 heeft zijn intrede gedaan..![]()
[ afbeelding ]
maar ze snappen het welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:15 schreef Mokum020 het volgende:
Internet, snap je, bankrekening snap je, snap je, snap je, snap je, snap je....
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:15 schreef Mokum020 het volgende:
Internet, snap je, bankrekening snap je, snap je, snap je, snap je, snap je....
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:17 schreef GekkePoes het volgende:
Poephok is bijna gereed
[ afbeelding ]
Er mag geen deur voor hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:17 schreef GekkePoes het volgende:
Poephok is bijna gereed
[ afbeelding ]
Hé hoi. Ik heb dat tjoepje een COS al 15 al geplaatst.quote:
Tss...Tover je hebt het weer niet begrepen, als ze daar de juiste mensen in stoppen is de Show in 3 weken klaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:18 schreef Toverheks het volgende:
Als John dit wil gaan verkopen aan het buitenland adviseer ik hem een paar bewoners te vervangen voor echte overlevers
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hé hoi. Ik heb dat tjoepje een COS al 15 al geplaatst.
Yep, lekker ergeren gaat hier echt op. Schnapje?quote:
Nahh als we zó gaan beginnen weet ik er ook nog wel een..quote:
Graties... iets minder dan 3 kuub...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:27 schreef DJRetard het volgende:
119 euro is duur
http://www.marktplaats.nl(...)hout&categoryId=1351
JdM Boom jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
Die hebben echt een geldboom in de tuin.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss...Tover je hebt het weer niet begrepen, als ze daar de juiste mensen in stoppen is de Show in 3 weken klaar
Hebben ze een budget van ¤ 10.000 per week?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:30 schreef Mokum020 het volgende:
Hum a jaja hippie jippie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hornbach
Als ze nu hop planten , dan kunnen ze brouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag mij af wanneer de mannen over een tapinstallatie beginnen
Niet kijken, John kan niet slapen van de spanning en moest aan de slaaptabletten, arme manquote:
Die koeler kan LinPo gelijk ook voor d'r melkje gebruiken toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Bestel die tapinstallatie maar direct. Meer alcohol er in.
Kost geen drol, schnap je.
Ben benieuwd wanneer we locks krijgen tijdens uitzendingen zoals bij SST, zodat meer TV kijkersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niet kijken, John kan niet slapen van de spanning en moest aan de slaaptabletten, arme man
Gewoon dealtje met Amstel, 1x per maand een vrachtwagen met Amstel eropquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ze nu hop planten , dan kunnen ze brouwen
Die kregen we al, Lindy en Gio zaten gezellig in bad op tv, niet op streams gezienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer we locks krijgen tijdens uitzendingen zoals bij SST, zodat meer TV kijkers
Nee, want dan hebben ze niks meer om weg te gooien. En dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die koeler kan LinPo gelijk ook voor d'r melkje gebruiken toch?
Ingestraald door Rienk en Andreaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:33 schreef bdd8 het volgende:
Ik heb even gemist hoe ze die telefoon hebben opgeladen. Hoe?
Bij Hakim in zn reet gedouwd! Werkt enorm goed!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:33 schreef bdd8 het volgende:
ze hebben geld zat dus waarderen steeds leuk opquote:
Ze hebben een krinloopwinkelaccu gekocht (60Ah niet helemaal vol)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:33 schreef bdd8 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ingestraald door Rienk en Andrea
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben geld zat dus waarderen steeds leuk op
En dan bellen ze de anti ro-... Mijn godquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben geld zat dus waarderen steeds leuk op
Niet zo gaan doen hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef HiDiHo het volgende:
Dat stoppen met roken van Peter kennen we
Die hangt aan de muurquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze heb een koortslip, volgende week hebben ze dat allemaalquote:
Dat zal Paul niet leuk vinden, dat de koe vreemdgaat met Ruudquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:39 schreef Toverheks het volgende:
Ruud heeft ook weer last van een harde plasserGaat weer die koe lopen opgeilen, verleden keer zei hij toch je bent me meissie
Hakim heeft gezegt, als ik wat seks wilde dan was ik wel thuis gebleven, dat zoek ik hier niet, denk dat hakim wel trouw isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:38 schreef bdd8 het volgende:
Voelen jullie ook een seksuele spanning tussen Aike en Hakim of verbeeld ik me dingen
Het is dat ie nu wel moet.....vorige keer hielt ie het een dag vol volgens mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niet zo gaan doen heHidi, je hoort hem er weinig over, de bikkel gaat er dit keer voor
We moeten hem steunen
Ja is ook zo. Maar er kan veel gebeuren in een jaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hakim heeft gezegt, als ik wat seks wilde dan was ik wel thuis gebleven, dat zoek ik hier niet, denk dat hakim wel trouw is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |