quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:30 schreef Mokum020 het volgende:
Hum a jaja hippie jippie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hornbach
Als ze nu hop planten , dan kunnen ze brouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag mij af wanneer de mannen over een tapinstallatie beginnen
Niet kijken, John kan niet slapen van de spanning en moest aan de slaaptabletten, arme manquote:
Die koeler kan LinPo gelijk ook voor d'r melkje gebruiken toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Bestel die tapinstallatie maar direct. Meer alcohol er in.
Kost geen drol, schnap je.
Ben benieuwd wanneer we locks krijgen tijdens uitzendingen zoals bij SST, zodat meer TV kijkersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niet kijken, John kan niet slapen van de spanning en moest aan de slaaptabletten, arme man
Gewoon dealtje met Amstel, 1x per maand een vrachtwagen met Amstel eropquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ze nu hop planten , dan kunnen ze brouwen
Die kregen we al, Lindy en Gio zaten gezellig in bad op tv, niet op streams gezienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer we locks krijgen tijdens uitzendingen zoals bij SST, zodat meer TV kijkers
Nee, want dan hebben ze niks meer om weg te gooien. En dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die koeler kan LinPo gelijk ook voor d'r melkje gebruiken toch?
Ingestraald door Rienk en Andreaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:33 schreef bdd8 het volgende:
Ik heb even gemist hoe ze die telefoon hebben opgeladen. Hoe?
Bij Hakim in zn reet gedouwd! Werkt enorm goed!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:33 schreef bdd8 het volgende:
ze hebben geld zat dus waarderen steeds leuk opquote:
Ze hebben een krinloopwinkelaccu gekocht (60Ah niet helemaal vol)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:33 schreef bdd8 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ingestraald door Rienk en Andrea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |