FOKStreamers in de pers:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur willen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten overloos blijven zanikken. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
HAHA sufkutten...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:41 schreef Urb het volgende:
Merken ze nu pas dat die kraan nog steeds loopt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:41 schreef HalfGod het volgende:
Ze hebben NU pas door dat de kraan nog openstaat'lekker duurzaam'
hij bekijkt of er met koeknuffel geld te verdienen valtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:43 schreef Toverheks het volgende:Gadver kijk die Ruud liggen kwijlen bij die koe en kusjes geven
Ik vind het wel lief. Zou zelf ook beetje gaan knuffen met die koeien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:43 schreef Toverheks het volgende:Gadver kijk die Ruud liggen kwijlen bij die koe en kusjes geven
vast welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef Capaja het volgende:
[..]
hij bekijkt of er met koeknuffel geld te verdienen valt
Billy is zelf een gerecyclede man volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef HalfGod het volgende:
Billy zelf is ook van recyclen enzo. mannen voornamelijk.
Hahaha. Bustedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja wat staat daar nou
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Billy is zelf een gerecyclede man volgens mij.
Dat lijkt me zo leuk, dat halverwege het programma ze dat dan onthult en dan Paul's reactiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Billy is zelf een gerecyclede man volgens mij.
Kost geen drol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef chufi het volgende:
Lekker slim Lyn... Spelen met de mobiel terwijl er geen oplader is
DAT hebben we al eens gehadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:46 schreef HalfGod het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me zo leuk, dat halverwege het programma ze dat dan onthult en dan Paul's reactie
Iets met select an internetprofile.. jahh je kan het ze niet kwalijk nemen het te proberen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop