FOKStreamers in de pers:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef ted142 het volgende:
[..]
Utopia is voor Hakim iets dat de 15 inwoners samen moeten hij zelf wil doen. Hij hoopt vijftien mensen te vinden, die allemaal door één zijn deur willen. Wie lui is, moet vertrekken want in zijn ideale wereld draagt iedereen een steentje bij doet iedereen wat Hakim wil.
Hakim is redelijk handig eigenwijs en weet snel wat hij wil alles beter. Hij is rechtlijnig volgt zijn eigen lijn en duidelijk eist dat iedereen die volgt. Hij is een emotionele man bokkelul en als hij tegengas krijgt, kan hij behoorlijk uit zijn slof schieten overloos blijven zanikken. Hij is hartelijk en onprettig in de omgang en met zijn charmante niet aan te horen accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek een lul te vinden.
Snap je?
HAHA sufkutten...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:41 schreef Urb het volgende:
Merken ze nu pas dat die kraan nog steeds loopt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:41 schreef HalfGod het volgende:
Ze hebben NU pas door dat de kraan nog openstaat'lekker duurzaam'
hij bekijkt of er met koeknuffel geld te verdienen valtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:43 schreef Toverheks het volgende:
Gadver kijk die Ruud liggen kwijlen bij die koe en kusjes geven
Ik vind het wel lief. Zou zelf ook beetje gaan knuffen met die koeien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:43 schreef Toverheks het volgende:
Gadver kijk die Ruud liggen kwijlen bij die koe en kusjes geven
vast welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef Capaja het volgende:
[..]
hij bekijkt of er met koeknuffel geld te verdienen valt
Billy is zelf een gerecyclede man volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef HalfGod het volgende:
Billy zelf is ook van recyclen enzo. mannen voornamelijk.
Hahaha. Bustedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja wat staat daar nou
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Billy is zelf een gerecyclede man volgens mij.
Dat lijkt me zo leuk, dat halverwege het programma ze dat dan onthult en dan Paul's reactiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kost geen drol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef chufi het volgende:
Lekker slim Lyn... Spelen met de mobiel terwijl er geen oplader is
DAT hebben we al eens gehadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:46 schreef HalfGod het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me zo leuk, dat halverwege het programma ze dat dan onthult en dan Paul's reactie
kellyquote:
Ja maar Mootie jij bent een vrouw, hij is gewoon eng, ook hoe hij van de week tegen die koe aan het praten was, nee jongen is niet helemaal 100 % volgens mij, dit is geen tv maken dat was een beetje engquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief. Zou zelf ook beetje gaan knuffen met die koeien.
zijn reden om in utopia te gaan was toch om volwassen te worden ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar Mootie jij bent een vrouw, hij is gewoon eng, ook hoe hij van de week tegen die koe aan het praten was, nee jongen is niet helemaal 100 % volgens mij, dit is geen tv maken dat was een beetje eng
Ik voel een grap opkomenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
LinPo.. er moet vast een Chineesje ergens in d'r familie zitten..
ben ik dus niet de enige die dat zietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
bijna goedquote:
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ben ik dus niet de enige die dat ziet
Oke oke ik geef hem een kans, 2 weken afgesprokenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
zijn reden om in utopia te gaan was toch om volwassen te worden ?
geef hem een kans ....
dealquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke oke ik geef hem een kans, 2 weken afgesproken
kinderen voor kinderenquote:
Het gaat vast wel regenen... Maar volgens mij is het omdat Paul de boel aan het saboteren is ivm de WCpotquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]Houwe zo, want ze wassen zich toch niet, ga dan maar lekker buiten in de regen staan ....Vanessa kan teiltje buiten zetten voor haar afwas...Overleven was het toch
2.50 om voor 30 dagen 4 streams inclusief de locks te kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:50 schreef HalfGod het volgende:
Is dat paspoort t waard trouwens? Ik vind die 2.50 geen probleem maar online aankopen zijn irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |